🌹Siddharth Nigam Kimdir?🌹

291 9 50
                                    

İkimizin ilk bölümü geldi💙

Bakalım siddharthçık kimmiş kimlerdenmiş💜...

Oyuncu ve jimnastikçi olan Siddharth Nigam,13 Eylül 2000 yılında hindistanın Allahabad, Uttar Pradesh kentinde dünyaya gelmiştir.

17 yaşında olan genç oyuncu bir çok film ve dizide rol almıştır.

Bunlardan birkaçını aşağıya bırakıyorum;

Diziler:
Chandra Nandini
Chakravartin Ashoka Samrat
Maha Kumbh: Ek Rahasaya, Ek Kahani
Bu dizilerin arasındaki en ünlü rolü chakravartin Ashoka Samratdaki Ashoka karakteridir.

Filmler:
Dhoom 3
Munna Michael

Hakkındaki bir kaç bilgiyi aşağıda size belirteceğim.

Genç oyuncunun takma adı sidd'dir.

Boyu;1.61 cm iken

Kilosu;46 kgdir.

En çok dikkat çeken gözleridir,göz rengi az insanda görülen gridir.

Saçları gördüğünüz gibi siyahtı anlatmaya gerek yok😂.

Her ne kadar oyuncu olsada hala derslerine verimli bir şekilde çalışıyordur Khel Gaon okulunda okumaktadır.

Kendisi gibi oyuncu bir abisi vardır ismi Abhisek Nigamdır.

Hindu dinine sahiptir.

En sevdiği yiyecek pizza olan Siddharth Nigamın şimdide favori kadın veya erkek oyuncularını size aktaracağım.

Favorisi olan erkek aktörler

Hrithik Roshan, Akshay Kumar, Tom Cruise, Robert Downey Jr, Shah Rukh Khan and Varun Dhawan iken

Favorisi olan aktris ise
Jacqueline Fernandez'dir.

Genç oyuncu Amerikaya gitmeyi hedefliyor.

Başarıları;

İlk olarak 2012'de bir Bournvita reklam reklamında görüldü.

Siddharth, 2015'ten 2016'ya kadar Colors TV'nin Seri Chakravartin Ashoka Samrat'ında İmparator Ashoka'nın rolünü oynadığı için tanındı. Bundan sonra Mohit Raina'nın yerini aldı.

Chakravartin Ashoka Samrat'taki performansı nedeniyle Hint Televizyon Akademisi Ödülü, Zee Gold Ödülü ve Hint Telly Ödülü'nü kazandı.

2016 yılında Jhalak Dikhhla Jaa 9'a katıldı.

Ulusal düzeyde bir jimnastikçidir ve paralel barda altın madalya ve Pune'deki 58. Ulusal Okul Oyunları'nda yüksek bir gümüş madalya kazanmıştır.

Bir kaç fotoğraf👇

İZLE 7 (७)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin