Ranbir Kapoor Kimdir
Ödülleri
Filmfare en iyi erkek oyuncuBiyografisi
Ranbir Kapoor Bollywood filmlerinde görünen genç bir Hintli aktördür.Sanjay Leela Bhansali asistanlık yaparak kariyerine başlamış ve daha sonra Saawariya filminde FilmFare en iyi erkek oyuncu ödülünü alarak kendini duyurmaya başlamıştır.Kapoor daha sonra Ajab Prem Ki Ghazab Kahani ve Roket Singh filmlerinde rol aldı Sid (2009) Wake Up ,filmlerindeki pergformansları ile pozitif eleştriler almıştır.. Bu performansları ona En İyi Aktör dalında Filmfare Eleştirmenler Ödülü kazandırdı ve daha sonra politik gerilim Raajneeti (2010) kalkınan bir politikacı rolüyle tanındı.
2011 yılında, Kapoor Imtiaz Ali’nin yönettiği dram Rockstar filmindeki performansıyla En İyi Erkek Oyuncu dalında Filmfare Ödülü aldı ve daha sonra Barfi filmindeki rolüyle bugüne kadar ki en iyi ticari başarı elde ettirdiği film oldu .
Ranbir Kapoor , Hint sinemasının önde gelen çağdaş aktörlerinde biri olarak kendini kanıtlamıştır.
Ranbir Kapoor sonunda bir röportajda Katrina Kaif ile olan beraberliği ile ilgili konuştu ve soruları cevapladı. Daha önce Katrina için hayatını feda edebileceğini söylemesi tekrar gündeme getirilerek Ranbir Kapoor’a soruldu ve bunun kendisi için ne söylediği soruldu. Ranbir Kapoor tarafından verilen yanıtlar ve ayrıntılar konu devamında…
Soru: Bir röportajınızda Katrina Kaif için hayatınızı feda edebileceğinizi söylemişsiniz?
Ranbir Kapoor: Özel hayatımı afişe etmek istemiyorum. Son defa özel hayatım ile ilgili konuştum ve konuyu kapatarak işime devam ettim yalnız insanlar benim şahsi hayatım ile ilgili daha çok konuşmaya başladı. Geçmiş tecrübelerimden bildiğim kadarıyla Hindistan’da insanlar genellikle yargılayıcı ve eleştirici olarak konuşuyor. Ben aslında çok koruyucu veya bencil değilim. Her ilişki evlilikle sonuçlanmak zorunda değil ben yalnızca Katrina’nın çok özel biri olduğunu ifade ettim. Hepsi bu..
asenaliyagmurli sen yeterki iste 😊😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLE 7 (७)
Fanfictionİkinci Kitabımıza Bekleriz ! (İzle7 son gaz devam) İzle7 isimli ilk kitap