~Kesik~

305 24 28
                                    

"Geç kaldım, geç kaldım, geç kaldım, geç kaldım olamaz!!!!"
Mikasa okula doğru son hız koşarken bunları sayıklıyordu.20 dakika gecikmişti; uyuyakalmıştı.

Okula vardığında biraz soluklandıktan sonra , sınıfa doğru hızlı bir şekilde yürümeye başladı.
Kapıyı tıklatıp içeri girdi:
"Geç kaldığım için özür dilerim öğretmenim." dedi.
Öğretmen "Yerine geç." dediğinde Mikasa utanmış bir şekilde yerine geçti. Ders boyunca notlar almayı ihmal etmedi tabii.
(Y:N:Bikaz Mikasa iz hardvorking.)
Öğretmen dersin bittiğini söyleyip,
8 dakika kala öğrencileri serbest bıraktı.Mikasa ders boyunca nedensizce biri tarafından gözetlendiğini hissetmişti.Ama etrafına bakındığında kimseyi ona bakarken görememişti.

~8 dakika sonra~

Teneffüste Mikasa'nın yanına biri geldi. Bu bir kızdı. Çok sevimli görünüyordu.Ona "Meraba." dedi.Mikasa "Merhaba." dedi ve gülümsedi.Kız "Ben Misa. Senin adın ne?" dedi.Mikasa ona ismini söyledi.
(Y.N: Misa, okula yeni gelmiş.)
Sonra Misa "Şey... Arkadaşım olur musun??" diye heyecanla sordu. Mikasa "Tabi." dedi ve içten bir şekilde gülümsedi.
Teneffüslerde Mikasa genellikle,ya sırasında oturup kitap okur ya da hiç bir şey yapmazdı. Bazen yanına Levi, Eren veya Jean gelirdi ve onlarla konuşurdu.Yeni bir Arkadaş, Mikasa'ya iyi gelirdi.

Teneffüs boyunca birlikte konuştular.
(Y.N:Kaneki hakkında konuştular tab2 xldufghjklmgjhtıj)
Mikasa uzun zamandır ilk kez bu kadar eğlenmişti.

Sonraki ders de bitti.Tam Misa Mikasa'nın yanına geliyordu ki,
daha okula geldiği ilk günden aşık olduğu çocuğu gördü Mikasa'nın yanında.Biraz onların konuşmasını dinledi.Ve gözlemlerine göre ,
o ilk günden,ilk gördüğünde aşık olduğu çocuğun,Levi'nin tek ve en iyi arkadaşına aşık olduğunu öğrendi.
(Way beğ yılın en büyük teşhisini koydu!)
Konuştuklarını dinledi:
Levi:Ş-Şey...Benimle çıkar mısın???

Levi bunu söylerken,yüzü hiğğğççççç
kızarmamıştı.

Mikasa :N-Nee???!?!?

Levi:*Aşırı kızarır* ???
Huh?Ö-Öyle değil!!!
....Teneffüse çıkmak anlamında..

Mikasa:T-Tabi.

Mikasa bunu söyledikten sonra, Levi direk Mikasa'yı kolundan tutup götürdü.Misa,ilk önce bir düş kırıklığı yaşadı.Sonra "sadist smile" yaptı.
"Biraz eğlenicem galiba.." dedi sadece kendinin duyabileceği bir şekilde.

Sonra Misa,izinsiz bir şekilde öğretmenler odasına gitti.Kimse olmaması işine gelmişti.
"(͡° ͜ʖ ͡°)" bu şekilde gülümsedi ve çekmelerden birini açıp maket bıçağını aldı.

~47 Dakika Sonra~

Dersin bitmesine 3 dakika kalmıştı.
Misa, bu 3 dakikanın bitmesini sabırsızlıkla bekliyordu.Çünkü planını uygulamaya geçecekti. Mikasa'nın saflığını kullanarak onu etkisiz hale getirecekti.

-Teneffüste-

Misa, hiç beklemeden Mikasa'nın yanına gitti.
"Mikasa benimle gelir misiğğnn???"
Dedi şirin olmaya çalışarak.
(Y.N:Mikasa'dan daha şirin olamazsın taam mı!?) Mikasa şaşırmış bir şekilde "T-Tabi (?)" dedi.
Misa, Mikasa'yı kolundan tutup onu çatı katına götürdü.
Mikasa "Ha?B-Burda ne yapıcaz?"Mikasa bunu söylerken Misa'yı göremiyordu.İçerisi karanlıktı.Mikasa'nın da karanlık fobisi vardı.
Bi kaç saniye sonra Mikasa,Misa'yı elinde bir fenerle ve kızgın bir yüzle kendine doğru yaklaşırken gördü.
Mikasa geriye doğru yürümeye başladı "M-Misa...N-Ne yapıyorsun?" dedi.Misa güldü ve elindeki feneri kendi yüzüne doğrulttu.
(Y.N:Hani korku hikayesi anlatırken olur ya öyle)
Mikasa geri yürüye yürüye duvara ulaşmıştı.Misa gülümsemesini daha da büyütüp elinde tuttuğu maket bıçağını gösterdi "Biraz canın acıyacak.Koluna çok minik bir kesik atıcam.Bu Kesik sayesinde, belki 1 belki 2 belki de 3, 4 veya 5 gün baygın olucaksın. Baygın olduğun günler bittiğinde hala yaşıyor olursan,bir minik kesik daha gelicek.Ölürsen de..."
Misa bunları çok normal bir şeymiş gibi söylüyordu.Mikasa
"N-Ne?Neden!?" diye korkuyla sordu.
Misa "Benim sevgilimi çaldın!" dedi.
Mikasa Misa'nın ne demeye çalıştığını anlamamıştı "Neden bahsediyorsun sen!?" dedi.
Misa"LEVİ'DEN BAHSEDİYORUM!"dedi bağırarak. Mikasa "N-Ne!?!?!O benim sevgilim değil ki!!" dedi hafif kızararak.
Misa "Belki sen ondan hoşlanmıyor olabilirsin ama o sana sular seller gibi aşık!" Misa bunları söylerken, neredeyse ağlayacaktı.Mikasa aşırı kızarmış bir şekilde "N-Ne?" dedi.
Misa "Ohh, gerçekten mi!?!?!Benim bikaç saniyede kolayca öğrendiğim şeyi, sen yıllardır öğrenemedin mi!?
Hahahahahahah!!Levi'nin sende ne bulduğunu anlamıyorum doğrusu..."dedi.
Mikasa "Levi...Benden mi hoşlanıyor..."bunu söylerken neredeyse tüm yüzü kızarmıştı.Misa daha fazla beklemeden Mikasa'nın bileğini kaldırdı ve maket bıçağını bileğine doğru uzattı.Ve söylediği gibi minik bir kesik Attı.Misa "Ahh, olamaz...Bi şey demeyi unuttum.Bu kesikler minik olsa da,çok derin."dedi.
Mikasa'nın gözleri kapanmaya başladı.Son gördüğü ve hissettiği şeyse, onu belinden tutup köşeye yatıran , sonra da yüzünü örten saçlarını aralayan ve yüzüne biraz baktıktan sonra da alnına bir öpücük kondurup uzaklaşan biri oldu.
Yoksa bu...

Geç bölüm geldiği, bölüm biraz kısa olduğu ve bu şekilde bitirdiğim için üzgünüm...

(Sonra çooğğk büyük şeyler olacağğkk *-*)

Ship Savaşı(RivaMika vs. EreMika vs. JeanMika)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin