Ertesi gün okulda, Mikasa,Eren ve Jean'ın dersi vardı.Daha doğrusu sadece Levi'lerin , beden dersi vardı.
Levi basketbol kulübündeydi.
(Y.N:Boy takıntım var Levi şu an 175 cm.)
Tam potaya atlamasıyla bacağının kasılması bir oldu.Yere düştüğünde hem eli,hem karnı hem de bacağı acıyordu.Revire gittiğinde ise hemşire yoktu. O da Mikasa'nın yanına gitti.Mikasa'nın bu işlerde iyi olduğunu biliyordu.Birlikte revire gittiler.Levi inleyerek yatağa oturdu.
Mikasa Levi'nin ilk önce kolunu ve bacağını sardı. Sonra gömleğinin düğmelerini açtı.İkisi de kızarmıştı. (Y.N:FESAT ANLAMAYINIZ LÜTFEN,PLEASE)
Ama Mikasa,Levi'nin bunu bilerek yapmadığını biliyordu. Gerekli işlemleri yapıp (Pansuman fln.) sargıyı sardı. Levi'ye gömleğini uzattı. Levi, gömleğini almaya çalışırken inledi. Canı acımıştı. Mikasa:İ-İstersen ben giydirebilirim dedi.
Levi:T-Teşekkürler..Mikasa,Levi'ye gömleğini giydirdi.Sonra Levi'nin yanına oturup gülümsedi."Şimdi iyi misin?".
Levi kızardı"İ-İyiyim." dedi.Sonra ellerini Mikasa'nın omzuna koydu.Mikasa hafif kızararak,Levi'ye şaşkın şaşkın baktı.Levi,elini kaldırıp Mikasa'nın saçını okşamaya başladı.Mikasa hala şaşkın şaşkın Levi'ye bakıyordu.Levi gözlerini kıstı.
Mikasa'nın başının yanında olan ellerini arkaya çekip,Mikasa'yı kendine çekmeye başladı.Tam Mikasa'yı öpecekken,içeri Eren girdi.
"Öğretmen seni çağırmıştı Mikasa..."dedi.Eren Levi'nin Mikasa'ya yaklaştığını anlamıştı.Ve Mikasa'nın şu anda hiç birşey yapamadığını da.Levi Eren'e bir bakış atıp,Mikasa'yı bıraktı ve Eren'e yaklaştı."B-B-Ben gideyim dersim vardı zaten.." dedi Mikasa.Tam gidiyordu ki Eren önüne geçti ve kapıyı sertçe kapattı"Hiç bir yere gitmiyorsun küçük hanım!" dedi.Mikasa"A-Ama" diyebildi.Eren Mikasa'yı bir köşeye götürüp fısıldadı"Sana hiçbir zarar gelmicek."
Sonra Mikasa'yı gövdesine yaslayıp "Kazananın ödülü Mikasa olacak." dedi.Mikasa kızarmıştı.Eren, Mikasa'yı bırakıp Levi'ye yaklaştı.Kavga etmeye başladılar.Mikasa onları ayırmaya çalıştı, ama onlar Mikasa'yı görmezden gelip kavga etmeye devam ettiler.En sonun da ikise de bitkin düştü ve farklı köşelere oturdular. Mikasa ilk önce Levi'nin yanına gitti "Sen yaralanmamış mıydın??" dedi.Levi cevap vermedi. Sonra Mikasa,Eren'in yanına gitti ve "İyi misin?" diye sordu.Eren kızararak cevap verdi
"İ-İyiyim" Mikasa nazik bir şekilde "Bi şey mi oldu?" diye sordu.Eren gözlerini kısıp gülümsedi "Sadece...hayatımda ilk defa birine aşık oldum ."Mikasa da gözlerini kısıp gülümsedi."İstersen o kızı sana ayarlayabilirim." dedi. Eren'in gözleri aralandı. Ayrıca aşırı kızarmıştı. Mikasa sapık smile tarzı bi gülüş atıp "Bak aranızda bi şeyler olur belki..." dedi. Eren'in gözleri daha fazla aralandı "D-Düşündüğün gibi değil!"dedi.Mikasa Eren'in yanına oturup,kolunu Eren'in omzuna attı "Hadi söyle işte. Senin için o kızın nelerden hoşlandığın bulabilirim, sen de onun hakkında konuşup onu etkileyebilirsin." dedi.
Eren "(͡° ͜ʖ ͡°) Aslında bu iyi bir fikir " dedi.Mikasa gülümsedi "Eeee... Kim olduğunu söylemicek misin?" dedi.
Eren "O-O kız s-se..." Eren sözünü bitiremeden Levi uçmalamasyon oraya gelip, Eren'in ağzını kapatmıştı.
"Senin dersin vardı zaten dimi?"dedi.Eren 'evet evet git sen' dercesine kafasını salladı.Mikasa evet anlamında kafasını salladı ve gülümseyerek gitti.O sırada Jean ordan geçiyomuş ve dalgınmış.Mikasa da Kapıdan çıkarken hala onlara baktığı için Jean'ı görmemiş ve çarpışmışlar.Jean kızarmış ve "Ü-Üzgünüm!" demiş,
"İ-İyimisin?"."Sadece bi çarpışmaydı. İyiyim" diyip gülümsemiş Mikasa.
"T-Tamam... Görüşürüz."demiş Jean."Hoşçakal."diye karşılık vermiş Mikasa.
- 2 Saat Sonra -
Mikasa merdivenlerden inerken ayağı kaydı ve Jean'ın üstüne düştü. Jean Kızararak "Ö-Özür dilerim." dedi. Mikasa"İyi misin?" diye sordu. Jean güldü ve "Sadece bir çarpışmaydı iyiyim" dedi. Mikasa gülümseyerek karşıladı ve Jean'a görüşürüz dedikten sonra gideceği yere doğru ilerlemeye devam etti.
-Yarım Saat Sonra-
Levi yaralandığı için diğerlerinden daha önce gitmişti.Jean ise normal çıkış saatinde.. Ama Mikasa ve Eren daha geç çıkmışlardı.
(Y.N:Fesat bir düşünce dışında istediğiniz nedeni düşünmek serbest.)
Yağmur yağıyordu. Mikasa okulun önünde yağmurun bitmesini bekliyordu. Eren tam çıkıyordu ki Mikasa'yı gördü. Şu an düşündüğü tek şey 'Belki Mikasa ile birlikte gidebilirim (≧∇≦) ' idi. Derin bir nefes alıp Mikasa'nın yanına gitti.
"M-Merhaba Mikasa!"dedi. Mikasa arkasına dönüp Eren'e baktı. Göz göze geldiler. Eren kızardı.Mikasa çoooooooooooooğğğğğğkkk hafif kızararak "Merhaba" dedi. Ve içten bir şekilde gülümsedi. Eren'de gülümseyerek karşılık verdi "Ş-Şey...
B-Benim şemsiyem vardı..B-Bugün eve birlikte gitmek ister misin??" dedi. Mikasa "Çok teşekkürler."dedi.
Birlikte yürümeye başladılar.
"O kız hakkında..." dedi Mikasa.
Eren "Neden bu kadar merak ediyorsun ki?" diye bir soru yöneltti. Mikasa "Ş-Şey..." diye karşılık verdi.
Eren kızararak "Y-Yo-Yoksa beni mi seviyorsun?!?!?!?!?!?!?!??!"dedi.
Mikasa kızararak yanıtladı "Ö-Öyle değil! Sadece... Biraz fazla meraklıyım sanırım...
Sadece özelliklerini söylesen??" .
Eren "O-O çok tatlı ve iyimser bir kız. Ve siyah saçları ve gözleri var. Hobileri ise kitap okumak ve müzik dinlemek. Bu kadar yeterli mi?" dedi.
Mikasa "Hmmm....." dedi.
Eren "N-Ne yani bu olayı bildiğin dedektif gibi araştırcan mı?!?" dedi.
Mikasa hafifçe güldü. En sonunda eve vardılar, vedalaşıp gittiler.Bölüm ithafı:
_Gina-San_
miss__phantomhive
MikasaKawaiQueen~♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ship Savaşı(RivaMika vs. EreMika vs. JeanMika)
Random...................................................................................... Neredeyse tüm ship hikayeleri tek bir shiple alakalıydı... Bende farklı bir şey denemek istedim . Aynı anda 3 shipin olduğu bir hikaye: RivaMika EreMika JeanMika ...