~İlk Gün~

1.1K 48 37
                                    

RivaMika vs. EreMika vs.
                JeanMika      

Eren,Jean,Levi ve Mikasa çocukluktan beri arkadaşmış. Ama Mikasa'nın bilmediği bir şey varmış.Üçüde Mikasa'dan hoşlanıyormuş.Bir gün üçü birlikte evlerinin yakınında olan bir parkta buluşmuşlar.(Dördü de aynı sitedeler.) Havadan sudan konuştuktan sonra konuşacak bir şey kalmamış ve hepsi de susmuş.Sonra Eren ayağa kalkıp "Artık gitsek mi?"diye sormuş.Hepsi de aynı anda olur demişler. Tam parktan çıkacakken Eren Mikasa'nın kolundan tutup onu durdurmuş.Mikasa şaşkın şaşkın Eren'in kızarmış yüzüne ve parlayan gözlerine bakmış.Eren,Mikasa'nın kolunda olan elini , diğer eliyle beraber Mikasa'nın omzuna koymuş ve ona "B-ben s-seni se..." Eren daha sözünü bitiremeden Levi ve Jean onu koşa koşa götürmüşler.Mikasa şaşırmış.

Jean ve Levi Eren'i götürdükten sonra Levi,Jean'dan gizli bir şekilde Mikasa'nın yanına gitmiş .Mikasa ile yolda karşılaşmış.Mikasa ona "neden Eren'i götürdünüz?" diye sormuş.Levi cevap vermeyince,Mikasa onu dürtmüş.Levi parlayan gözlerle Mikasa'ya bakmış.

~Levi~
M-M-Mikasa b-b-b-b-b-b-b-b-b-b.......
Levi'nin bağlantısı koptu.........

Sonra Mikasa başını önüne çevirmiş . Levi hala ona bakıyormuş.İçinden 'kawaii...' diye düşünmüş.En sonunda eve varmışlar .Birbirlerine görüşürüz diyip eve gitmişler.

Ship Savaşı(RivaMika vs. EreMika vs. JeanMika)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin