-1 gün sonra-
Mikasa, uyandığında kendini hastanede buldu. Kısa bir süre sonra Mikasa, birinin kendi elini sımsıkı tuttuğunu hissetti.Bu kişi Levi'dı. Bi' süre, yanındaki sandalyede oturan Levi'ya baktı. Daha doğrusu bakakaldı.
Gözlerini ondan ayıramıyordu . Sürekli aynı şeyi düşünüyordu; Misa'nın onun kolunu kesmeden biraz önce söylediği şeyi: "Belki sen ondan hoşlanmıyor olabilirsin ama o sana sular seller gibi aşık!" Kafasında sürekli bu cümle çalıyordu. O cümle dışında bi' şey düşünemiyordu. Mikasa'nın yüzü kızarmıştı.Bir süre sonra Levi gözlerini araladı. Mİkasa, Levi'ın gözlerini araladığını görünce gözlerini kapatarak uyuyor gibi görünmeye çalıştı. Aslında kızarmasını engelleyebilseydi, gerçekten de uyuduğunu sanardınız. Levi şu an karşısına bakıyordu, duvara.Bakışları ifadesizdi.Ama yüzü kızarıktı.Ayrıca buraya gizli gelmişti. Ve bununla yetinmeyip, bir de tüm kapıları ve pencereleri Kilitlemişti.Amacı ise,Mikasa'yla baş başa kalmaktı.
Bakışlarını Mikasa'ya çevirmesi uzun sürmedi. Hafif bir şekilde gülümsedi.
Uyumadığını anlamıştı.Sonra da güldü.
Mikasa, gözlerini hala açmamıştı.Ama yüzünün daha fazla kızardığını hissediyordu. Levi, Mikasa'ya yaklaşıp fısıldadı
"Uyumadığını biliyorum, prensesim"Bu cümleyle, Mikasa'nın gözleri kocaman açılmıştı.Prensesim? Mikasa, tüm yüzünün kızardığını hissediyordu. Levi bir süre bu pozisyonda kaldı. Sonra Mikasa'nın ellerini bırakıp, bir süre parlayan gözlerine ve kızarmış yüzüne baktı. "Kawaii..." dedi içinden. Sanki Mikasa'nın bunu bilmesini istiyordu.
Artık Mikasa'nın kendisini sevdiğini bilmesini istiyordu.
Ama bunu o söylemeyecekti. Mikasa'nın öğrenmesini istiyordu,
kendi başına.Mikasa bir anda daha fazla kızararak gözlerini devirdi ve konuyu dağıtmak istercesine "Ş-Şey" dedi. Levi bir süre ifadesizce ona baktı. Kısa sessizliğin ardından Mikasa devam etti "O -O gün Misa'nın dedikleri doğru muydu?" dedi kızarmasını engellemeye çalışarak. Levi, Misa'nın o zaman ne dediğini sormadı. Çünkü gizlice onları gözetliyordu. Gözlerinin aralandığını hissetti. Mikasa sadece bir anlığına Levi'ya bakıp hemen gözlerini devirdi. Levi hayır demek istiyordu. Çünkü Mikasa'nın onu sevdiğini kendi kendine öğrenmesini istiyordu. Ama diğer yandan hayır cevabını verirse, Mikasa'ya yalan söylemiş olacaktı. Ve bunu kesinlikle istemezdi. Ve sessiz kalmanın en iyi yol olduğunu düşündü.
Bir kaç saniye sonra, ikiside kapının tekmelenmesiyle irkildi. Sonra, Mikasa irkilmenin ve sarsılmanın etkisiyle, imtemsizce, Levi'ye sımsıkı sarıldığını fark etti. Tabi bunu fark eder etmez ayrıldı. Aşırı kızarmış bir biçimde Levi'den özür diledi. Levi, konuşamamış, hareket dahi edememiş, gözlerini kırpamamıştı bir süre. Ve şu an yüzü az da olsa kızarıktı. Sonra kendine geldi ve oturduğu sandalyeden kalkıp, Mikasa'ya elini uzattı. Mikasa tam yataktan çıkmak için ona elini uzattı ki, Levi hızlıca bileğinden yakaladı. Ve tek hamlede onu duvara kıstırdı. Mikasa kızarmış bir biçimde Levi'ye bakmaya devam etti. Levi hala Mikasa'nın bileğini tutuyordu.
Ona yaklaşmaya başlamıştı ki, kapı aniden açıldı. Gelen kişi Eren'di. Levi kapının açılmasını umursamadı. Mikasa ile aralarında 1 mm falan kala, Eren hızlıca Mikasa'nın üstüne atladı.Ve chuu'yu engelledi. Mikasa, Eren onun üstüne atladığında gözlerini sımsıkı kapatmıştı. Gözlerini açtığında, Levi ile olan durumun aynısının, Eren ile de olduğunu farketti. Aralarında 1 mm vardı. Eren Mikasa'nın üstündeydi ve gözleri fena aralanmış ve yüzü aşırı derecede kızarmış bir şekilde bakıyordu ona. Sonra kalkıp Mikasa'yı da kaldırdı. Ama ona elini uzatmamıştı, direk onu belinden ve bileğinden yakalayıp tutmuştu. Hemşire de içeri geldi ve "Bayan Ackerman ne oluyor?Neden kapı açılmıyordu? Ve şu siyah saçlı adam kim?" Diye sordu.
Eren o sırada, MMikasa'ya dönerek "B-Biz gidelim,Mikasa." dedi. Mikasa'yı hastaneden çıkardı ve birlikte eve gitmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ship Savaşı(RivaMika vs. EreMika vs. JeanMika)
Random...................................................................................... Neredeyse tüm ship hikayeleri tek bir shiple alakalıydı... Bende farklı bir şey denemek istedim . Aynı anda 3 shipin olduğu bir hikaye: RivaMika EreMika JeanMika ...