~Parti~

741 36 83
                                    

Ertesi gün Jean ,hepsinin olduğu bir whatsapp grubundan "evimde bir parti vermeyi düşünüyorum.Gelir miydiniz?"diye mesaj attı.
O sırada Eren telefonla oynuyor,Levi kitap okuyor,Mikasa ise ödevlerini yapıyordu.Gelen bildirim sesiyle hepsi telefona baktı .Mesajı ilk Eren gördü ve:

Eren:Hepimize söylüyorsun değil mi?
-_-
(Y.N:Burada Eren , Jean'ın sadece Mikasa'yı davet ettiğini düşündü.)

Jean:Evet.

Aslında Levi da aynı şeyi düşünmüştü .Sonra da hepsi aynı anda mesaj attı:

Eren&Mikasa&Levi:Tamam.

Eren:Hey!Mikasa bak!!Aynı anda mesaj attık !!!!!

Levi:Üçümüzde aynı anda mesaj attık,aptal...-_-

Eren çevrimdışı

Partiden biraz önce

Mikasa bir sürü kurabiye yapmıştı.Kurabiyelerin bazıları panda, bazıları kalp şeklindeydi.

Daha sonra Mikasa ,Jean'ın evine gitti.Kapıyı çaldı .Jean kapıyı açtığında,Mikasa'nın böyle tatlı olabileceği aklına gelmemişti.

Kısa bir süre sonra, Eren ve Levi de geldi.Hem Mikasa hem de Jean elini aynı anda uzatınca,,,,, elleri birbirine değdi...(JeanMika shiplemeyenler
Gomenne ;-;)

İkisi de hızlıca ellerini geri çektiler.Sonra Jean kapıyı açtı:

Merhaba.(Jean)

Merhaba!(Eren&Levi)

Sonra içeri girdiler.Mikasa hala az önceki olaydan dolayı kızarıktı.Çünkü onlara daha önce hiç o gözle bakmamıştı.Mikasa'nın kızarmış olduğunu fark eden Levi,
Jean'a bir bakış attı. Ama en sonunda, Mikasa'nın kızarması geçti.

Mikasa, kurabiyeleri getirdiğinde,
Jean ve Eren direk daldı.Mikasa ve Levi ise yavaş yavaş yiyip sohbet ettiler.Kurabiyeler bittiğinde,Eren ve Jean,Mikasa'ya parlayan gözlerle bakıp "Başka Varmııııığğğ?????" diye sordular.Mikasa üzgün bir şekilde "Üzgünüm başka kalmadı."dedi.Eren ve Jean direk saldırdı:

Önemli değil!!Hiçbişey senin mutu olmadan önemli değil !!(Eren&Jean)

Bunu yaparken,Jean Mikasa'nın sağ,Eren de sol elini tutmuştu. Mikasa kızarmıştı.
(RivaMika'cılar,coşmaya hazır olun!!)

Levi,Eren ve Jean'a bir bakış attıktan sonra, ayağa kalktı.Mikasa'yı,
omuzlarından tutup kaldırdı ve kendine çekti. (Y/N:Mikasa'nın başı, şuan Levi'nin göğsüne değiyor.
(≧∇≦))

Levi onlara kızgın bir bakış attı. Eren ve Jean'a meydan okurcasına, kızgın bir bakışla karşılık verdiler. Levi bakışlarını daha kızgın bir hale getirince,Eren ve Jean irkilip,
"Taam Apii" dercesine bakışlarını masaya çevirdiler.Sonra Jean banyoya,Eren de mutfağa gitti.
(Y.N: Çocuk aç napiyim....)
Mikasa'nın başı,hala Levi'nin göğsündeydi.Mikasa Levi'a ,Levi da Mikasa'ya baktı.Göz göze geldiler.
Sonra Levi, Mikasa'yı kendi önüne çekti. Mikasa kızarmıştı.Levi ise her zamanki gibi bakıyordu.Sonra Levi,Mikasa'ya yaklaştı.
Yaklaştı...Yaklaştı...Ve daha fazla yaklaştı...
Artık Levi inin dudaklarıyla, Mikasa'nın dudakları arasında,2-3 cm vardı.Mikasa'nın neredeyse tüm yüzü kızarmıştı ve hareket edemiyordu.Tam dudakları birbirine değecekken...








































Jean "NAPIYON LAN KIZA?!?!?!?!?!?!?!?!" diyerek içeri girdi
(Y.N:RivaMika'cılar nolur beni öldürmeyin *^* ...)
Levi kendini tamamen Mikasa'ya verdiği için irkildi ve Mikasa'nın üstüne düştü.Mikasa'nın ve Levi'nin başı, yerdeki bir yastığa düşmüştü. Mikasa hala hareket edemiyordu.Ama "aşk" konusunu düşünmek istemiyordu.Uykusundan falan yapmıştır diye düşündü.O bunları düşünürken, Levi Mikasa'yı yerde sıkıştırıp kollarının arasına aldı.(Y.N: Kabedon)
Ama Levi çok ileri gittiğini düşünüp,Mikasa'ya yaklaşmak yerine,kalkıp Mikasa'ya elini uzattı.
Mikasa'nın yüzü,hala kızarıktı. Tekrar; "uykusundan yapmıştır" diyip,Levi'ye elini uzattı.Ama eli Levi'nin eline değer değmez, ikisininde yüzü kızardı ve gözleri aralandı.Jean daha fazla dayanamayıp, Levi'yi ittirdi. Sonra kavga etmeye başladılar.
Onlar kavga ederken, Eren elinde 2 tane dondurmayla Mikasa'nın yanına geldi.Dondurmalardan birini Mikasa'ya uzatıp gülümsedi.Mikasa kızararak dondurmayı aldı ve oda gülümsedi. Eren hiç durmadan,kawaii~ diye düşündü.Hatta kendini tutamayıp, bunu sesli söylemişti.Mikasa, "Ne?" diye sordu ve şaşkınlıkla  Eren'e baktı. Eren tüm yüzü kızarmış bir şekilde "Y-Yok bişey!" dedi.Mikasa ne olduğuna anlam veremedi.Levi ve Jean hala kavga ediyorlardı.Mikasa ve Eren, o sırada uzuun uzun sohbet Etmişlerdi.İkiside çok keyif almışlardı.Mikasa'nın uykusu geldi ve en sonunda uyudu.Eren bir süre onu izledi.Eren'in yüzü kızarmıştı.
Eren, Mikasa'nın başını kendi omzuna koydu. Gözleri parlıyordu şuan.Sonra titreyerek,elini Mikasa'nın omzuna koydu.Şuan çok rahattı.Gözlerini kısıp gülümsedi.
Sonra Mikasa'ya yaklaştı.Tam onu öpecekken,Levi onu ittirdi.
(Y.N:EreMika'cılar gomenne *-*)
Mikasa'nın başı,Eren'in omzunda olduğu için ,ve Levi Eren'i ittiği için Mikasa'nın başı tam düşücekken, Levi onu tuttu.Mikasa gözlerini araladı. Karşısında, Levi'yi bu şekilde, onun başını tutarken görmeyi beklemiyordu.Üstelik gözleri kısıktı.Doğrudan Mikasa'ya bakıyordu.Mikasa çoktan kızarmıştı.Çünkü Levi ona çok yakındı.Aralarında 4-5 cm falan vardı.Levi da kızarmıştı. Eren ve Jean onları ayırmaya çalışmıştı, ama Levi'yı geçememişlerdi.İkisi de çok öfkelenmişti.Levi Mikasa'ya yaklaşmaya başladı.Mikasa minik bir çığık attı.Levi Mikasa'yı bırakıp şaşkın şaşkın ona baktı.Aslında Eren ve Jean'da şaşırmıştı.Mikasa aşırı derecede kızarmıştı.Mikasa"Artık dayanamicam!Neden hepiniz bana aşırı derecede yaklaşıyorsunuz?Neden?!"
Üçüde kızardı.Sonra Mikasa biraz fazla ileri gittiğini düşünüp,
"G-Gomenne" dedi.Sonra gözlerinde dolan yaşları serbest bıraktı.Üçüde doğru olduğunu biliyorlardı.Ve çok üzülmüşlerdi.Sonra Eren, Mikasa'nın önüne çöktü.
(Y.N:Mikasa ayakta.)
"Ben, gerçekten çok üzgünüm.Seni bu kadar üzeceğimi hiç düşünmemiştim.Tam bir aptalım.Gerçekten ç-çok üzgünüm..."
dedi Eren.O da gözlerinde biriken yaşları serbest bıraktı.Mikasa Eren'e minnettar bir şekilde baktıktan sonra dayanmayıp üstüne atladı ve ona sarıldı.Eren de ağlayarak kollarını Mikasa'nın boynuna doladı.Mikasa şuan çok mutluydu ve az da olsa kızardığının farkındaydı.Sonra sarılmayı bırakıp; "Çok teşekkür ederim" dedi ve içten bir şekilde gülümsedi.Eren ona daha da fazla aşık oluyordu.Sonra elini Mikasa'nın yanağına götürdü ve gözyaşlarını sildi.Mikasa ona baktı.Eren de Mikasa'ya.Levi Mikasa'nın omzunu tutup "Neden yaptığımızı bir bilsen.."diyip gülümsedi.Mikasa cevap istercesine Levi'ye gözlerini Dikti.Levi kıkırdayıp "Sinirli olduğunda çok tatlı oluyorsun."dedi Mikasa kızardı.Sonra Levi "Daha neden olduğunu öğrenmen için çok erken." dedi.

Bölüm gelmediği için çok üzgünüm..
Sizce bölüm iyi oldu mu?
En çok hangi ship fazla olmalı?
Hikayeyi değiştirmeli miyim?
Bunun gibi şeyleri yoruma yazmayı unutmayın.Eğer herhangi bir şikayetiniz varsa yazmaktan çekinmeyin.
By ~

Ship Savaşı(RivaMika vs. EreMika vs. JeanMika)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin