N/A: Mulțam lui HopeAndDesire pentru ideea cu parcul de distracții! *kisses*
Erau împreună deja de aproape două săptămâni, dacă se poate spune așa. Fata nu mai avusese până atunci o relație, nici măcar una falsă, însă era ca și cum ar fi fost singură. Această "relație" a lor era bazată pe favoruri: ea îi făcea temele, el o ținea de mână la liceu, iar în unele zile îi oferea chiar și o îmbrățișare. Nu comunicau altceva în afară de lecții, el nu dădea niciodată mesaj primul. Și, totuși, de ce mai accepta Emma să stea cu el în condițiile astea? Adevărul era că nici ea nu știa sigur. Îi plăcea să-l aibă în preajmă, îi plăcea să-i simtă mâna împreunată cu a ei, iar în rarele momente când acesta zâmbea de față cu ea, îl ierta pentru tot.
Se aplecă până la raftul de jos ca să ia borcanul cu Nutella, ochelarii alunecându-i de pe nas pe jos.
- Ah, la naiba!
- Deci e adevărat?!
Se ridică rapid, cu ochelarii într-o mână, privind în jur. Deși totul era blurat, ar fi recunoscut părul ăla roz dintr-o mie.
- Bună, Ji Ana, spuse, așezându-și la loc ochelarii.
- E adevărat? insistă fata.
Emma aruncă borcanul în căruț, oftând.
- Că ești împreună cu Jungkook?
- Mda.
- O, doamne, cum ai reușit?!
Preferă doar să ridice din umeri în timp ce zâmbea. Explicația era lungă și obositoare.
- Oh, sunt sigură că întâlnirile cu el sunt minunate, spuse Ji Ana pe un ton visător, aranjând produsele pe raft.
- Da...într-adevăr...
Întâlnire?! Nu se văzuseră niciodată în afara școlii. Acum că se gândea mai bine, ca să se apropie unul de celălalt trebuiau să iasă la întâlniri!
Luă telefonul, gândindu-se să-i scrie un mesaj lui Jungkook. "Hei! Ce faci?" dădu din cap în semn că nu, apoi șterse tot. "Hei! N-ai vrea să ieșim undeva?". Șterse din nou. Dacă el putea să fie direct când îi cerea temele, așa avea și ea de gând să fie.
către: Jungkook
Hai să ieșim la o întâlnire
de la: Jungkook
cred că glumești
Răspunsul veni aproape instantaneu, ceea ce o luă prin surprindere pe fată. De obicei îi lua chiar și o oră să-i răspundă. Stătu puțin pe gânduri, apoi tastă.
către: Jungkook
sâmbătă, parcul de distracții, ora 3:30 :)
Continua să se uite emoționată la ceas, plimbându-se încolo și încoace în fața parcului. Jungkook întârziase deja 20 de minute. Oricât ar fi vrut să-i dea mesaj să-l întrebe unde este, când vedea că nici măcar nu i-a confirmat întâlnirea, renunța. Strânse telefonul în mână, dându-și cu el peste frunte.
- Ah, de ce sunt așa proastă? își spuse.
Băgă telefonul în buzunar, apoi oftă, hotărându-se să plece acasă. Totuși, o voce o făcu tresară.
- Ya! Pleci deja?
Emma întoarse capul și-l văzu pe Jungkook cum se apropia de ea cu pași mici, stând cu mâinile în buzunare.
CITEȘTI
Fraiera şi măgarul || JK
FanfictionHighest rank: #14 Nu faci din măgar armăsar, nici din Jungkook Don Juan. O poveste previzibilă în care, evident, Jungkook se poartă ca un măgar, iar Emma e prea fraieră și îi suportă toate mofturile.