douăzeci

4.2K 354 298
                                    

N/A: ioi, cred că-i cel mai lung capitol de până acum :)). Sper să nu vă plictisească și mersi că mă citiți! pwp

A doua zi dimineață, stăteau cu toții aliniați în curtea din spate a pensiunii, unde profesoara de sport Hera le explica în ce constă competiția sportivă din acea zi.

- Vor fi trei probe, echipe a câte doi membri. Câștigătorii vor avea o surpriză. Prima probă este alergare, a doua întrecere în saci de cartofi, iar ultima - cursă cu obstacole.

În timp ce unii dintre elevi erau încântați de probe, alții (adică, cei ca Emma) erau înfricoșați de această mini competiție sportivă.

- Vă rog să vă alegeți echipele, spuse profesoara.

Ji Ana îi apucă pe Emma și Taehyung de braț, lipindu-se de ei.

- N-avem nicio șansă, propun să plecăm cât mai putem.

Emma nu apucă să-i confirme temerile prietenei sale, Jungkook punându-și brațul în jurul gâtului ei, trăgând-o spre el. Își ridică capul spre el, acesta zâmbindu-i larg.

- Iar ne trădează șarpele! spuse Ji Ana, uitându-se după cei doi.

- Așa este, eu nu mi-aș lăsa niciodată prietenii pentru iubită, spuse Taehyung.

- Domnișoară, nu știu cine este acest Taetae de care vorbiți... se auzi vocea doamnei Monoban.

Toți se întoarseră spre ea, ca s-o vadă pe gazdă cum merge grăbită în spatele unei fete blonde, încercând să țină pasul cu aceasta. Taehyung, la fel și Emma, au recunoscut-o imediat.

- Hannah?! spuse băiatul, îndreptându-se spre ea, lăsând-o pe Ji Ana singură.

- Taetae al meu! zise fata, sărindu-i băiatului în brațe.

- Ce naiba cauți aici? reuși acesta să spună, Hannah îmbrățișându-l atât de strâns că abia putea să respire.

- N-am mai putut să stau fără tine! Îmi pare rău! plânse fata, cu capul pe umărul lui.

Ji Ana începu să facă câțiva pași în spate, ca să se facă nevăzută, însă se lovi de o persoană. Se întoarse, cerându-și scuze, și-l văzu pe Jimin.

- Eh, se pare că te-ai ales cu mine, spuse băiatul.

*

Dacă Hannah și Taehyung au dispărut din peisaj din motive mai mult sau mai puțin evidente, restul nu au avut încotro și au fost nevoiți să rămână și să ia parte la competiție. După ce toți s-au schimbat în haine de sport și fiecare echipă și-a primit ecusoanele, iar terenul a fost pregătit pentru prima probă, concursul a început.

Jungkook se alinie la linia de start, Emma neputând să facă altceva decât să-l susțină de pe margine. Din fericire, la prima probă era nevoie doar de participarea unui singur membru.

- Baftă, Jimin! strigă Ji Ana lângă ea, entuziasmată. Fighting!

- Știu că poți, Kookie! țipă și Lisa de pe margine.

Băiatul o auzi și se întoarse spre ea, însă nu făcu niciun gest.

- Pe locuri... începu profesoara. Fiți gata...

"Haide, Jungkook" gândi Emma, încrucișându-și degetele pentru noroc.

- Start!

Deși erau 12 persoane care se întreceau, adevărata cursă se dădea între Jungkook și Jimin, cei doi fiind, probabil, cei mai în formă dintre toți cei prezenți. Dacă la început Jimin a fost în față, pe ultimii zeci de metri Jungkook reuși să-l întreacă și, astfel, să câștige prima probă.

Fraiera şi măgarul || JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum