douăzeci și patru

3.8K 366 346
                                    

N/A: o să mor cu toate capitolele astea de umplutură de gât.


- A murit... , spuse Emma cu o privire pierdută.

- Nu pot să cred... completă Hannah, punându-și mâinile la gură.

- Câteodată era un măgar, dar nu merita să i se întâmple asta, spuse și Taehyung, lăsând privirea în pământ.

Hannah suspină, Taehyung luând-o în brațe de pe scaunul alăturat.

- Pentru numele lui Dumnezeu, doar ne jucăm "Operația"! spuse Jungkook, reacția lui făcându-i pe toți cei prezenți la masă să-și dea ochii peste cap.

- Emma, iubitul tău nu-i deloc amuzant, își dădu Hannah cu părerea, luând o gură de suc.

Cei patru se aflau la un local, jucând jocuri de societate. Taehyung puse jocul înapoi în cutie, ridicându-se de la masă ca să caute altul. În același timp, Emma se ridică pentru a se duce la toaletă.

Hannah își drese vocea pentru a-l face pe Jungkook atent.

- În sfârșit singuri, spuse fata cu mâinile împreunate.

- Uhm...

- Ascultă aici, băiețaș. Nu știu ce-i în căpșorul ăla al tău, dar dacă ai de gând să o faci pe prietena mea să sufere mai mult decât a făcut-o până acum, fac rost de-un sac și de-o dubiță și o să fii cap de listă la dispariții misterioase. Ok? spuse fata, cu un zâmbet larg pe față.

Jungkook se mulțumi să strângă din buze și să dea afirmativ din cap. Taehyung se întoarse la masă cu un joc de Jenga. Se așeză pe locul Emmei, lângă Jungkook, luându-l pe băiat "prietenește" de după gât.

- Ascultă aici, băiețaș- începu acesta.

- E ok, l-am amenințat eu, spuse Hannah.

- Sunteți ciudați, spuse Jungkook, uitându-se când la unul, când la altul.

- Uhm... s-a întâmplat ceva? întrebă Emma.

Cei trei se întoarseră spre ea, Hannah și Taehyung zâmbind.

- Nope.

- Doar vorbim cu noul nostru prieten, spuse Taehyung, bătându-l pe băiat pe spate.

*

- Prietenii tăi mă sperie, spuse Jungkook.

El și Emma se aflau în metrou, în drum spre casă. Întâlnirea dublă, pe care fetele o plănuiseră de atâta timp, dar care abia acum a putut avea loc, luă sfârșit.

Emma ridică din umeri, alegând să se țină de Jungkook ca să nu cadă, în loc de bară. Băiatul o luă în brațe, sărutându-i creștetul.

- Și acum ce facem?

- Nu știu de tine, dar eu am test la chimie luni, spuse fata.

- Nuuu, e vineri seară, nimeni nu învață acum.

- Păi și atunci ce-ai vrea să facem?

Jungkook îi ridică bărbia, aplecându-se puțin pentru a-i putea șopti la ureche.

- Drame coreene and chill?

- Te referi la drame coreene and chill sau la "drame coreene and chill"? întrebă fata, făcând niște ghilimele imaginare cu degetele în aer.

- Aha, deci te-ai gândit și tu la "drame coreene and chill"! spuse Jungkook ridicând din sprâncene cu subînțeles.

Emma îl lovi peste braț, încruntată.

- Jungkook!

- E ok, iubito, glumeam. Îi ridică ochelarii cu un deget, apoi îi ciufuli părul. Nu te grăbesc.

Metroul opri în stație, Seokjin urcându-se împreună cu un băiat brunet în același vagon cu cei doi. Seokjin râdea, amuzat de ceva ce îi spunea prietenul său. Jungkook o prinse pe fată de mână, strângând-o.

- Uite-l și pe prințul tău, comentă Jungkook, făcând semn cu capul.

- Bună seara, domnule Kim! îl salută Emma, ceea ce-l făcu pe Jungkook s-o strângă mai tare de mână.

- Oh, Emma! Ce surpriză! Ce faci?

- Am avut o întâlnire, răspunse Jungkook în locul ei.

Seokjin zâmbi, apoi își puse brațul în jurul brunetului.

- El este Namjoon. Și noi tot de la întâlnire venim.

Jungkook își slăbi strânsoarea, Emma fiind nevoită să-și muște buza ca să nu izbucnească în râs.

Conductorul anunță următoarea stație, Seokjin căutând rapid ceva în rucsac.

- Să nu uit!

Le dădu celor doi câte un pliant albastru.

- Duminică este un târg educațional la Universitate, vor fi prezentate programele de studiu din acest an, dacă doriți să veniți. Este coordonat de mine.

Emma îi mulțumi, apoi îi salutară, cei doi bărbați coborând.

- Profesorașul ăsta al tău... e... uhm... gay? întrebă Jungkook confuz.

- Mda, spuse Emma, uitându-se peste pliant.

- Am fost gelos pe un gay?...

- Vai! Ai fost gelos? spuse fata uimită, sărindu-i băiatului la gât.

- Știi ce altceva mai sunt? întrebă băiatul, sărutând-o.

- Măgar, cam 75% din timp?

- Îndrăgostit.

Fraiera şi măgarul || JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum