Sadist Mafya 1. Bölüm

2K 29 1
                                    

Gece bu saatte neden çıktığımı bilmiyordum. Evde daralmıştım ve dışarı çıkmıştım. Sokağın köşesini dönmüştüm ki karşıma köpekler çıkmıştı. 10 dakikadır koşuyorum sanırım tekrar köşeyi dönmüştüm ki çarptığım kişiyle yere düştüm. Kafamı kaldırdığım da yeşil gözlerle buluştu gözlerim çok göz teması kurmadan arkamı dönüp köpekler geliyor mu diye baktım sadece bir tane köpek koştura koştura geliyordu.

Hemen ayağa fırlayıp adamın kucağına atladım. Aslında öyle kucağına atlamazdım ama arkamda  olan köpekler var.
"Ne yapıyorsun sen?" Diye bağırınca korkum iki katına çıktı gözlerim dolmuştu. Elimle önümüzü gösterince anladı ve beni aşşağı indirdi. Köpekin üzerine yürüyünce köpek durdu.

Havlamaya başladı  ben hala arkasında bekliyordum. Bilmiyorum aslında kaçabilirdim ama kaçmadım. Bir adım daha atınca köpek arkadını döndü  ve koşmaya başladı. Neden bu kadar korkutucu duruyordu ki? Daha onu tanımıyordum bile zaten korkak biriydim daha fazla üstüme gelmeden "Neden üstüme geliyorsun?" Diye sordum.

"Asıl sen neden yoluma çıktın ve üzerime atladın?" Diye fısıldadı gecenin karanlığına bedenimi titreme almıştı  ya bana bişey yaparsa kimselerde yoktu zaten girdiğim sokağa bakınca ıssız biryer olduğunu anlamıştım zaten.
"Be,ben sadece dolaşıyordum ve köpekler de önüme çıkınca kaçmaya başladım sonra iş..." daha lafımı tamamlayamadan,

"YETER!ANLADIM. BİR DAHA KARŞIMA ÇIKMA." Diye tıslayınca kafamı salladım hızla omzuma çarparak yürüyünce "HAYVAN!" Diye fısıldadım. "Anlamadım" diye bağırınca 

"Haa?" Diye saçma bir tepki verdim.

"Bişey mi dedin diyorumbir ses geldi de." Diye söylendi.  Gözlerimi devirip "Bişey demedim arkadaşım." Diye bağırdım ve arkamı dönüp yürümeye başladım. 

"Afferim." Deyince ellerimi sıktım ama bişey demedim her kimse belalı birine benziyordu ve brn belaya bulaşmak istemiyordum. Gözleri güzeldi ama farklıydı sanki yeşil renginş gerçekten sevmiyordum ama onda güzel durmuştu fazla güzel durmuştu. Ben bu yeşilleri düşünene kadar eve varmıştım bile. Değişik bir akşam yada gece olmuştu.

Koşuşturmalı ve yeşilli...

Uyku ilaçlarımı içip yatağa geçtim zaten çok geçmeden de uyku beni kollarına çağırmıştı...

SADİST MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin