Özge~geçmiş
Küçük kız kaldığı yurdun önünde sessizce oturuyordu. Pencerenin önünde çocukları gözetleyen müdire dalgın dalgın oturan ÖZGE'YE değdi bakışları.. onun için üzülüyordu.
İçine kapanık bir çocuk olması canına yakıyordu. Kimseyle oynamıyor,konuşmuyor,kuş kadar yemekle doydum diyip kalkıyordu. O akşam yine az yemişti. Kalkıp gitmişti. Müdire bu sefer onu takip etti.
Ne yaptığını öğrenmek istiyordu...
Yurdun arka bahçesine doğru ilerlediğini gördü. Şaşırmıştı... neden oraya gidiyordu ki? Müdirenin kafası soru işaretleritle doluydu. Küçük bir çocuk neden gecenin bir vakti. Karanlık bir yere gider ki...
Özge'nin durduğunu görünce saklanmıştı. Küçük kız yere oturup ellerini açmıştı...
"Napıyordu?" Diye söylendi kendi kendine"Anne beni ne zaman almaya geliceksiniz? Ben sizi özledim. Tanımıyorum ama özledim. Bugün yurdumuza gelen yeni bri çocuk var. Sürekli annesinin saçlarıyla oynadığını anlatıyor bana!" Biraz soluklandı.
"Ben sensiz yapamıyorum! Nolur beni almaya gelin?!" Hıçkırdı küçük Özge "Ben çok yanlızım burada kimseyle oynamak istemiyorum Anne!" Biraz durdu sonra sevecen çıkan sesiyle "Burada bize bakan abla çok iyi bana hergece gelip süt içiriyor. Ağzım yansa da bişey demiyorum Anne..."
Küçük Özge müdiresinden bahsediyordu. Müdire şaşırmıştı. Sonra küçük kızın sesi ilişti kulaklarına "O üzülmesin diye... sadece o bana güzel bakıyor... bana bakarken gözleri sulanıyor ama birşey demiyor." Küçük kızın sesi o kadar sevecen çıkıyordu ki...
"Beni almaya gelin Anne? Bir kere saçlarımla oyna yeter bana masal anlat birde." Diye fısıldadı. Sonra ayağı kalkıp tam arkasını dönecekti ki birşey unutmuş gibi arkasını dönüp ellerini yukarı doğru salladı.
"GÖRÜŞÜRÜZ ANNE!" Diyince müdirenin gözlerinden damla damla yaş düştü. Bu kadarını bu yaşta bir çocuktan beklemiyordu. Çocuk yanından geçerken iyice olduğu yere sindi.
Bunlar çok ağır gelmişti bedenine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST MAFYA
Mystère / Thriller"YETER!ANLADIM. BİR DAHA KARŞIMA ÇIKMA." Diye tıslayınca kafamı salladım hızla omzuma çarparak yürüyünce "HAYVAN!" Diye fısıldadım. "Anlamadım" diye bağırınca "Haa?" Diye saçma bir tepki verdim. "Bişey mi dedin diyorumbir ses geldi de." Diye söyl...