I remember you!(Justin Bieber fanfic)

3.5K 59 6
                                    

~after 4 years~

Mi-a sunat telefonul si pe ecran a aparut numarul managerului meu,am apasat "Answer"

Eu:Da,John.

John:Allyson,ti-am gasit un videoclip pe care trebuie sa il faci.

Eu:Sunt de acord,al cui e?

John:A cantaretului Justin Bieber!

Cand am auzit numele acela,m-au trecut fiori

Eu:Nu o sa il fac!

John:De ce nu vrei?

Eu:Pentru ca nu il suport pe acel cantaret!

John:Ba o sa joci in videoclip si cu asta basta!

Eu:Nu vreau!

John:Ori faci videoclipul ori de concediez!

Eu:Of,bine pa!

Mi-am bagat telefonul in buzunarul blugilor si m-am uitat in dreapta mea,la fetita mea de 4 ani Caytlin,seamana foarte mult cu Justin,parul blond spre saten,ochi ciocolatii si faţa angelica,cand ma uit la ea,seamana exact cu un inger.

M-am dat jos din masina si m-am dus in partea dreapta si am luat-o in braţe stil mireasa si ea sa trezit,si-a incolacit mainile de gatul meu

C:Mami,unde suntem?

Eu:La studio,puiule.

C:Am ajuns?

Eu:Da scumpa mea.

C:Vleau sa melg pe jos.

Eu:Esti sigura?

Ea doar a dat din cap ai am pus-o usor jos,i-am plasat un sarut pe crestet si ma luat de mana si am inceput sa mergem pana cand am intrat in studio.

Am luat-o in brate pe Caytlin,si am intrat pe usa studioului,atunci l-am vazut,era imbracat intr-o pereche de pantaloni negri de piele cu tur,tricou maro lung larg si supras negre.

Rori:Hey,gata toate lumea la locuri si actiune!

J:Rori!

Rori:Ce e Justin?

J:Suntem doar noi doi in studio.

R:O sa vina...

Si atunci am intrat eu pe platou

Eu:Buna ziua,ma scuzati de intarziere.

J:Allyson?!

Eu:Eu in carne si oase.

J:Aww,ce copil dragut.

Eu:Da...poate cineva sa aiba grija de ea?

J:Ok...Sasha ai grija de fetita.

S:Da domnule Bieber.

Am mers in cabina de proba si mi-am luat o pereche de pantaloni de piele scurti mulati si un bustiera neagra putin larga cu bretele,si niste cizme negre din piele cu tinte si am iesit si apoi l-am vazut pe Justin schimbat intr-un tricou alb stramt,o geaca mai hot asa,si cu pantaloni negri cu tur si tenesi de la Nike.

Am mers pana la el dar apoi a venit si Caytlin

C:Mami,mi-e flica.

Eu:Sweetie,nu ai de ce sa iti fie frica,sunt aici,doar du-te cu Sasha si mami va veni in cateva minute,da?

C:Bine mami

Am strans-o in brate si i-am plasat un sarut pe obraz si a luat-o pe Sasha de mana si s-au dus intr-o camera.

I remember you!(Justin Bieber fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum