I don't hate you,but I should!

1K 43 7
                                    

M-am trezit din cauza alarmei,stai asta nu e alarma...e telefonul,mi-am luat telefonul in mana si m-am uitat la apelant...era Justin...

Eu:Ce vrei?

J:Whoa,whoa usor tiger.Ce ai?Te-ai trezit cu fata la cearcaf sau ce?

Eu:Nu,un idiot,bou si nesimtit pe nume Justin ma trezit!

J:Mda,sa vii la studio.

Eu:Cine spune?

J:Dracu.

Eu:Ah,deci tu spui?

J:Wow,destepta mai esti mamă.Ca mai trebuie sa repetam ultima scena.

Eu:Uuughh,bine.Pa!

J:Bye.

M-am dat jos din pat si mi-am ales o pereche de pantaloni scurti negri,un tricou mai larg cu "I hate everyone" negru cu scrisul auriu si vans albi.

M-am dus sus la Caytlin si am trezit-o,si-a frecat usor ochiul cu mana si sa dat jos din pat

Eu:Neata,sunshine.

C:Neata...ahhh mami!

Eu:Te duci sa te speli pe dinţi si eu iti aleg hainele,ok?

C:Bine.

I-am plasat un sarut pe crestet si sa dus in baie,eu i-am ales o pereche de pantaloni scurti albastri deschisi,un tricou putin mai largut un fluture colorat pe el si niste sandăluţe albe.

A venit,am imbracat-o si am mancat cereale amandoua,apoi ne-am urcat in masina si am pornit spre gradiniţa.

Am dus-o pana unde trebuia si eu m-am intors si m-am urcat in masina pornind spre studio,cand am intrat Justin se saruta cu Selena,defapt se lingeau.

Ewww,m-am dus in cabina mea si m-am schimbat in hainele pentru ultima scena si am iesit,m-am dus pe platou incepand filmarile.

~Dupa repetarea scenei~

Am iesit de pe platou,m-am dus in cabina si m-am schimbat in hainele mele si am iesit,pornind spre iesire dar cineva mi-a apucat umarul si m-am intors spre acel cineva...mda...Justin

Eu:Ce mai vrei?

J:Ally,imi pare rau.Nu am vrut sa fie asa awkward astazi.Vreau macar sa ramanem prieteni.

Eu:Mda,cum zici tu.Si nu,nu ramanem prieteni deoarece nu vreau sa ma chemi cand vrei sa petrecem timpul ca prieteni si sa plang inainte sa vine la tine.Nu,merci!

J:Ally,te rog.Nu vreau sa te pierd!

Eu:Prea tarziu,Justin.Mai pierdut de mult,doar ca nu ţi-ai dat seama inca.Apropo,uite-o pe Selena.

S:Hey,Jay.

J:Hey,Sel.

Eu:Pa,Justin!

J:Pa,Allyson.

Am iesit si am decis sa ma plimb putin,nu imi vine sa cred,mi-a folosit numele intreg,nici Ally nici nimic,si pe Selena o alinta.Recunosc sunt geloasa dar nu o sa las asta sa se vada,am lasat cateva lacrimi sa cada si m-am intors la masina,am deschis masina si am pornit spre gradiniţa.

Am deschis usa gradiniţei,m-am dus la Cayt si am luat-o in brate

Eu:Hey,puiule.

C:Hey mommy!Astazi mergem si noi in parc?

Eu:Desigur,scumpo.Vrei sa mergem direct sau sa dam intai acasa?

C:Dam direct in parc

Eu:Ok asa sa fie.

I remember you!(Justin Bieber fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum