What is happenin' ?

1.2K 42 5
                                    

M-am uitat la ceas si am vazut ca era 9 fara 15 minute?!Ce?O sa intarzii,m-am dat repede jos din pat si mi-am ales niste blugi skinny,un tricou frumos alb simplu si niste vans albastri.

Bradley inca nu se trezise asa ca i-am lasat un bilet si am imbracat-o repede pe Cayt,am intrat in masina si am dus-o la gradinita.

Am apast acceleratia si am pornit spre platou,am intrat repede si m-am dus in cabina de proba si m-am schimbat in hainele care trebuiau,si e bine ca astazi a ultima zi in care filmam,deci trebuie sa fiu cat mai buna.

Am inlaturat starea negativa,mi-am luat cizme negre in picioare si dupa Justin a intrat.

Eu:Ce mai e Justin?

J:Vezi cum vorbesti cu seful tau,da?

Eu:Wait?What?!

J:Da,de acum in colo sa nu mai vorbesti asa cu mine ca te conciedez si iau alt model in 2 secunde.

Eu:Ok?(asta a sunat ca intrebare)

J:Si acum jos hainele,ca am treaba pentru tine!

Eu:De ce?Ma vezi cumva vreo curva care sa o manipulezu cum vrei?Ei bine,nu e asa!

J:Nu esti curva,dar daca nu faci ce spun te conciedez,ai inteles?*a tipat el la mine*

Eu:Da.*am zis eu cu voce stinsa*

J:E bine atunci.Acum,jos hainele!

Eu:Dar nu trebuie sa repetam?

J:Nu,am anulat astazi filmarile.

Eu:De ce?

J:De-al dracu si de ambitios,hai mai zi ceva!Acum,jos hainele ca daca nu ti le rup eu,si nu e bine cand o fac eu!

M-am uitat la el cu frica,si cica sa schimbat!Da ma mie imi spui,face pe sefu' de cand il stiu eu.

Mi-am dat incet jos hainele doar ca sa il tachinez,l-am vazut cum se enerveaza si mi-am dat jos si ultima bucata de material,ramanand doar in lenjerie intima si sutien.

J:Acum vino,si aseaza-te pe mine!

M-am miscat incet si senzual,cand am ajuns la el,m-am asezat incet pe el,furstrandu-l si mai mult,mi-a strans tare fundul in mainile lui mari,facandu-ma sa gem de placere,mi-a atacat gatul,a inceput sa ma sarute tare si pasional,ma muscat tare si ma facut sa gem si pe el l-a facut sa ranjeasca.

Eu:Deci crezi ca asa joci tu,Bieber?Doi pot juca acest joc.(i-am soptit eu senzual la ureche,muscandu-o)

J:Sa te vad,Smith.

Eu:Nu trebuie sa ma vezi,trebuie sa ma simti!(i-am zis eu incet)

M-am ridicat de pe el,si am inceput sa ii fac un dans in poala,sincer nu crede-am ca pot sa imi misc corpul asa de bine,si-a pus mainile pe soldurile mele si a inceput sa ma "ghideze",l-am auzit gemand,am ranjit si m-am ridicat.

L-am impins inapoi pe canapea si m-am urcat peste Jerry,si-a pus din nou mainile pe soldurile mele,strangandu-le cu putere,am inceput sa ma frec pe "prietenul lui",mi-am unit buzele tare cu ale lui,si-a coborat mainile mai jos spre fundul meu,strangandu-l cu multa forta,mi-a dat o palma peste el incat ma facut si mai excitata decat eram.

I-am dat tricoul alb jos de pe el,dezvaluindu-i abdomenul bine lucrat,mi-am plimbat mana pe crucea dintre pectorali lui bine facuti si mi-am zdrobit buzele mele de ale lui potrivandu-se perfect,mi-am bagat limba in gura lui,purtand un razboi cu limba lui dar eu am castigat,am coborat mai jos spre gatul lui fara niciun semn,inca.

I-am plasat saruturi de-a lungul,l-am muscat tare facandu-l sa geama tare,el mi-a strans si mai tare fundul,incat ma facut sa imi arcuiesc spatele,sa uitat pervers la mine,si-a luat mainile de pe fundul meu,dandu-mi jos sutienul,si le-a pus pe sanii mei strangandu-i cu multa putere.

I remember you!(Justin Bieber fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum