M-am trezit buimaca si am vazut ca am un mesaj de la Jay
Jay:Iubire,vezi ca avionul nostru pleaca la 16,o sa vin la tine la 14 si te iubesc si sper ca nu te-am trezit.
Eu:Nu mai trezit si eu te iubesc.
Jay:♥♥
Eu:Aww,♥♥.
Am pus telefonul la incarcat si am coborat jos,m-am uitat la Cayt si am vazut ca nu e aici
Eu:Cayt?Cayt!
C:Da mami(a zis da iesind din baie)
Eu:Ce mai speriat.
C:Scuze mami,nu am vlut.
Eu:Nu-i nimic,ce vrei sa mananci?
C:Hmm,cereale cu lapte.
Eu:Imediat sunt gata.
Am sarutat-o dragastos pe crestet,am mers in bucatarie si am incalzit laptele si dupa i l-am pus intr-un bol cu cereale.
Am urcat sus si am luat trolerul si mi-am bagat haine groase pentru o saptamana,l-am coborat jos si m-am dus la Cayt in camera si i-am pus haine mai grosute intr-un troler si l-am pus langa incaltaminte.
M-am dus in bucatarie si am vazut-o pe Cayt ca terminase,am spalat bolul si dupa ea sa dus la desene,eu am mers langa ea sa ii spun surpriza
Eu:Cayt.
C:Da mami.^^
Eu:Ti-ar placea sa mergi intr-o excursie la munte,cu tati si cu mami?
C:Daaaa,daaaa.Si tati vine?
Eu:Da,adica Justin.
C:Justin e taticul meu?(a zis ea cu lacrimi in ochi)
Eu:Shhh,honey,nu plange si da el e tatal tau.(am zis eu imbratisand-o).Shh...
C:Ma bucur ca va-ti impacat.
Eu:Si eu ma bucur si te rog nu mai plange,sweetie!
C:Plang de felicile mami.
Eu:Aww.
I-am sters lacrimile si ne-am dus sa ne imbracam,am imbracat-o intr-o pereche de colanti ma grosuti,o bluza si o vestuta.
Ea s-a mai jucat,eu am urcat sus si m-am schimbat intr-o pereche de blugi lungi stramti negri,un tricou cu maneci mai lungi negru,pe care scria "Fuck.I love you",niste UGG-uri negre si un pulovar mai calduros si m-am uitat la ceas si era 14,Justin trebuie sa vina.
Am coborat jos,am auzit soneria am deschis si el era imbracat intr-un tricou alb putin largut,niste panatloni cu tur largi si niste conversi negri
J:Ce naiba va-ti imbracat asa de iarna?
Eu:Pai plecam.
J:Stiu dar stam 16 ore in avion,o sa fie cald.
Eu:Stiu *mi-am dat jos pulovarul si am ramas in tricoul negru*
J:Hmm,iti sta destul de bine asa,dar vreau sa vad culoarea sutienului.
Eu:Justin,nu incepe.
J:De ce?
Eu:Cayt e in camera ei,si s-ar pute sa ne auda.
J:Aggh,bine.La cabana,am auzit ca e un spatiu special pentru copii care poti sa ii lasi acolo cate ore vrei,numa' sa platesti.
Eu:Te-ai gandit la toate,nu-i asa?
J:Duh,logic.
L-am sarutat si m-am dus in bucatarie si am mancat o salata si am spalat vasele,dupa am simtit doua brate puternice in jurul taliei mele si barbia lui Justin pe umarul meu.
CITEȘTI
I remember you!(Justin Bieber fanfic)
FanficEste contiunarea cartii:True or False Love? In aceasta poveste Allyson isi intalneste din nou vechea ei iubire...ce credeti ca se va intampla cu ea si Justin?Ce va face Justin cand va afla ca Ally e cu altcineva?Veti afla doar daca cititi!