Third Clue!

1K 46 8
                                    

Ughh...soare tampit,mi-am frecat ochii cu mainile incercand sa ma trezesc,m-am uitat in stanga mea si Justin diparuse,cand am iesit am simţit un miros de bacon si cartofi prijiţi.

Cand am coborat jos,Justin gatea,ok chiar ca s-a schimbat.

Eu:Neata,Jay.

J:Neata,baby.

Eu:Si de cand gatesti tu?

J:De acum,special pentru tine.

Eu:Awww,merci.

M-am dus la el si l-am sarutat,a pus mancarea pe farfurii si sa intors si a venit spre mine,hmm...ce bine ii statea fara tricou.

J:Iti place privelistea?

Eu:Hmm...da.

Si-a unit buzele lui pline de ale mele si eu mi-am incolacit mainile in jurul gautului lui,mi-a cerut permisiunea si nu i-am dat-o,mainile lui coborand mai jos spre fundul meu,strangandu-l cu forţa incat ma facut sa gem in gura lui.

A ranjit si ma urcat pe blatul din bucatarie

J:Dintr-o data nu imi mai e foame,dar te vreau.

Eu:Iauzi.Poate o sa ma ai...la masa,macand.

J:Poate pe masa cand ti-o trag.(mi-a soptit el incet si senzual la ureche)

Eu:Hmm...poate dar acum mie foame.

J:Iti dau eu ceva.

Eu:Nu fi,vreau mancare.

M-am dat jos de pe blat si m-am trezit cu o palma peste fund.

Eu:Ahhh.

J:Sorry,babe nu m-am putut abtine.Araţi asa de bine in lenjerie intima de dantela neagra si tricoul meu ca ma abţin cu greu sau nu te iau in camera.

Eu:Well priveste in continuare.

Am zis eu si dupa el a venit in spatele meu punandu-si mainile pe talia mea si dandu-mi parul intr-o parte,plasandu-mi de-a lungul gatului oprindu-se la umar.

Si-a presat erectia proeminenta de fundul meu,

J:Hmm,baby ce bine araţi fara sutien.

Mi-a zis el punandu-si ambele maini pe sanii mei,framantandu-i,a coborat mai jos cu o mana spre lenjeria mea intima,mi-a masat feminitatea prin materialul chilotilor,am inceput sa gem din ce in ce mai tare,excitandu-l pe Justin.

Si-a bagat mana in chilotii mei,masandu-mi feminitatea,si-a bagat doua degete in ea,

Eu:Jusstin...

J:Mai tare!

Eu:Justin.

J:Nu te aud.

Eu:Justin!

Am simtit ceva cald in stomac apoi orgasmul a venit,am inceput sa respir greoi

Eu:Wow.

J:Sti,putem sa continuam,daca vrei.

Eu:Daca vreau?

J:Ahmm.

Eu:Ok.

M-am intors si mi-am lipit tare buzele mele de buzele lui pline,mi-am incolacit mainile in jurul gatului lui si am tras tare de parul lui el gemand in gura mea,si-a introdus limba in gura mea,explorand totul.

Mi-a incolacit picioarele in jurul taliei lui,ma dus pana in camera,ma pus pe pat urcandu-se deasupra mea,si-a lipit buzele de gatul meu,muscandu-ma lasandu-mi un "suvenir",coborand mai jos mi-a dat tricoul jos si l-a aruncat undeva prin camera,mi-a muscat sanul lasandu-mi o pata mova,a coborat mai jos spre feminitatea mea dar imediat a sunat telefonul.

I remember you!(Justin Bieber fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum