Hollywood Rüyası.

383 7 1
                                    

1. BÖLÜM.

Hollywood'a girme cabalarim.. Sonunda meyvelerini verdi. Ne hayaldi ama. Simdi nerdeydim. Buyuk bir daire icinde ne oldugunu bilmedigim yiginlarca elektronik esya...                                                                 

  Su Holiday filmindeki Kate Winslet 'in karakteri yok muydu hah! Hayatim suan tam olarak oyle. Kendimi bilmedigim bir servetin ustunde buldum. Bu cok bencilce.                                                              

Ama bunu yasamaya devam ettiginiz her an biraz daha insanliginizdan uzaklasiyorsunuz. Nasil bu konuma mi ulastim. İngilterede ingiliz edebiyati denilen sacma bir bolumu bitirip siradan basarili olmadigimi dusunerek deneme senaryolar yazmaya basladim. Aksiyon , korku agirlikli. Bunu yayimladiktan bir sure sonra adim yada yazdigim seyin adi yankilanmaya basladi. HERYERDE! Sokaklarda televizyonlarda. Basit bir unv. ogrencisi ne ara bu kadar deger kazandi? Zengin bir aileyeden mi? Yetenek mi yoksa hirs mi? Hepsinden birazcik.

Simdi o yazdigim senaryonun filmi icin bir araya gelecegim basin toplantisina hazirlanmam icin 8 saatim var. Evim evim guzel evim. Yari amerikali - turk olan yardimcimi cagirdim adi Jason du. Erkek evet biliyorum ama o cok genc benim gibi. Sadece onunla yardimci olarak degil bir dostum olarak goruyordum. Aramizda o turden bir bag olamazdi. O kadar kotu bir kadin olamam ben. Henuz onu Los Angeles'a ilk geldigimde bir cafede tanimistim.. Simdi ise beraberiz. Ayni yerde yasiyoruz cunku onunda buna ihtiyaci var. Bir servete degil. Onu anlayabilecek , onun ailesi gibi benimseyebilecegi bir insana. Eveett biliyorum o ben oluyorum.

Üzerimdekileri hızla ustumden savrup Jason'a attim. O benim ciplakligima aliskindi. Yani biraz fazla deli dolu bir kisilige sahiptim dogru . Utanmazligimin siniri yoktu! Saka yapiyorum odamda bir kabin var. Ee ne bekliyordunuz? bu koca evde her sey eksiksiz bir bicimde donatilmisti. Buyuk bir ustalikla. Gorende kralicenin sarayi oldugunu dusunur. Hosumada gitmiyor degildi. Biraz ilgi herkesin hosuna gider tabii.. Uzerime bornozumu gecirdim. Yoksa Jason 'un delici bakislarina maruz kalabilirdim. Abartmiyorum! Tamam belki birazcık olabilir. 

Kuvetin icini sicak suyla doldurmustu benim için.. İçimden büyük bir minnet duydum.Kopuk ve bana ozel olarak gelen sabunlarin rahatlatici hos aromalarina kendimi teslim ettim.Bakim vakti!.

Banyodan cikip bugulu aynayi temizleyip aynadaki yansimama baktim... Yuzumu keşfe çıktığım sırada anda kapinin acilmasiyla irkildim. Hadi ama 1 numaralı kuralımızı ihlal etmişti.                                                                                                                                                                                                          ''KAPI ÇALMA ALIŞKANLIĞ!'' Tanrı aşkına nerde yaşıyoruz.! En önemlisi ise kaç yaşına geldik? Bornozumun on kısmı hafif açıktı. Hemen üstümü düzeltmeye çalıştım olabildiği kadar. 

 Jason

Pembelesmis yanak ve dudaklar.. Onu o sekilde gordugumde affalladim. Neler oluyor ? Uzerinde bornozu vardi fakat o muhtesem fizigi butun vucut hatlarini ortaya cikariyordu. Afrodit 'in hayat bulmus hali gibiydi. Saclari hala islak ve yukardan sertce topuz olarak bir lastikle tutturulmustu. Pembelesmis yanklarina dokulen birkac tutam gozlerini golgelendirmisti... Hissettigim o agriyla ordan disari ciktim.

Hollywood Rüyası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin