Problemimiz ~ Komsularimiz

6.4K 28 3
                                    

--- Tanitim ---

Zeynep Yilmaz : 19 Yasinda varlikli bi aileye sahip cok güzel bi kiz. Ama zenginligini insanlarin yüzüne vurmaz aksine cogu zenginden daha farklidir ve cok saf ve masum bi kisiligi vardir ama bi okadarda inatcidir.Babasının islerı icin kücük yasta bursada yasiyordu ailesiyle. Ancak zeynep üniversite egitimi icin Istanbula gelecek ve istanbulda ~ Güzel sanatlar ~ üniversitesine gidecek (dans etmeyi ve sarki sevmeyi cok seven biridir ve bunu en iyi sekilde yapar). istanbulda yagmur ile (en yakin arkadasi) ayni evde kalacaklar. Yahmurda Zeyneple ayni okulda. Ancak bu iki genc kizin 2 genc komsulariyla problemi olacak gibi... :)

Yagmur : 19 Yasinda güzel tatli bi kiz zeynep gibi varlikli biri ama bunu hic kimsenin yüzüne vurmaz. Zeyneple babalarinin ortakliklarindan dolayi tanisyorlar. Zeynep ile ayni okula gidecektir ve ayrica ayni evde kalacaklar...

Kerem Sayer: 20 Yasinda varlikli bildiginiz Kas Hayvani her erkek gibi öküz ve odundur ama yakisiklimi yakisikli birisidir . Kas hayvani dedigim gibi ondaki baklavalari baklavacida bulamasiniz. O da Zeyneple ayni üniverstede ancak o ~ Spor ve atletizim ~ bölümünde ve zeynepin aksine 2kinci senesinde (Zeynepin 1inci senesi). Can (en yakin arkadasi) ile ayni evde yasiyorlar ve cok "rahatlar" evde ancak evlerinin yanina tasinan yeni komsulari rahatlarini bozacak gibi...

Can : 20 Yasinda oda varlikli (simdik fakir yapsaydim olmazdi cocuk dram mi yasasin ? :D ) kerem kadar degil ama yakiskli bildiginiz komedi bi cocuk. Bazen ne dedigini kendi bile cözemiyor ki. Tabikide keremle ayni okulda ve hata ayni Bölümde yani ~Spor ve atletizim~ keremle ayni evde yasiyor. Ancak bu iki gencin dedigim gibi yeni komsulariyla problemleri olacak gibi...

NOT: diger karakterler ilerleyen bölümlerde hikayeye girecektir...

- Problemimiz ? Komşularımız ! -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin