- 1.Bölüm - "Komşular Tanısıyor ! "

1.1K 29 1
                                    

- Zeynep ve Yagmur -

- Pazar Sabah Saat 7:00 - Zeynep ailesinden veda ettikten sonra yagmuru almaya gitmistir yagmur bursada yanliz yasadigi icin vedalasmasi gereken biri yoktur...

------

Zeynep son bavullarida arabaya koydu ve bagaji kapaltirken yagmura bagirmaya basladi.

Zeynep: Yagmur hadii yaa ! Dedi ve arabanin kapisin acip kapidan bavulluyla kosan yagmura bakti.

Yagmur: Ya zeynep acelen ne kizim ? Gidiyoruz iste dedi sikilmiscasina. Zeynep gözlerini yagmurun üstüne dikip kaslarini catti ve sinirli cikan sesiyle

Zeynep: Ben sana aceleyi göstercem daha evdeki esaglari yerlestircez ! Bin hadi bin dedi acik olan kapiya binerek. Yagmur ise ellinde kalan bavullari bagaja birakti. Ve sürücü koltugunun yanina oturup bi yandan kemeri takiyor bi yandanda zeynepe laf yetisdiriyodu.

Yagmur: senin yüzünden neler unutuyodum ben biliyon mu sen ? Aman yagmur cabuk ol Yagmur hadi hayir yani... Derken zeynep kemerini baglamis iki elinide direksona koymus yagmurun lafini bölerek.

Zeynep: Yetteerrrr ! Diye bagirdi yagmur saskinca zeynepe bakti sonra küsmüscesine cama döndü ve masumca

Yagmur: Aman iyi be ... Dedi zeynep yagmurun bu cocukca tavirina sadece gülmekle yetindi. Ve arabanin anahtarini yerlestirip döndürdü. Arabanin motor sesi gelincek bir fisilti gibi söyledi bu kelimeleri

Zeynep: Bekle bizi istanbul biz Geliyoruz ! Dedi ve yolculuk baslamisti...

- Kerem ve Can - Ev - Saat 13:50 -

Kerem koltuga kurulmus Play Station 4 de FiFA 2014 oynuyodu. O sirada dis kapidan bir anahtar sesi geldi. Ama kerem sasirmadi cünkü bir tek canin anahtari vardi ve kapiya bakmadan devam oynadi.

Can: Kerem abi sana bomba gibi haberrlerim var ! Dedi heycanlica ve hizli adimlarla koltuga yönelip keremin yanina oturdu. Keremde göz ucuyla cana bakarak kafasini gine televizyona cevirdi.

Kerem: Neymis o BOMBA haber ? Dedi o rahat ve merakli degilim gibi cikan ses tonunla.

Iki elli dizlerinde olan can koltugun arkasina yaslandi ve lafa girdi.

Can: Hani bizim su yan ev var ya bos olan ...

Kerem: Ehh nolmus ona ?

Can: ha iste Babamlarin ortaklarinin Kizlari tasiniyomus. banada babam dedi. Bide ikinci Bomba var abicim siki dur . Bu kizlar var ya.

Kerem : Nolmus onlara ? Dedi oyunu durdurup ve konsolu kenara koyup cana kaslari catik bi sekilde bakti.

Can:Bu kizlar Bizim okula gelceklermis...

Kerem kaslarini havaya kaldirdi ve eline Konsolu alip televizyona dönüp oyunu yeniden acti.

Kerem: ehh ben napiyim ? Dedi umursamascasina

Canin agzi "O" sekli olmusdu ve Kereme bakiyodu.

Can: Abi KIZ diyorum KiZ komsu hemde iki tane...

Kerem: Üff kes can bana ne al su konsolu dedi oyunu durduru ikinci konsolu cana uzatarak "hadi oyna" dedi sinirlenmiscesine. Canda saf garibim sus pus olub bisey demeden Boynu bükükler gibi oyuna basladi.

- Zeynep ve Yagmur - Saat 14:00 Evin Önü -

Zeynep: "Ohh be sonunda geldik "dedi Arabanin camindan iki tipa tip ayni evlere bakarken "ehh hangisi ?"

Yagmur:Ben senlen konusmuyorum bi kere dedi ve omuz silkti zeynep kisa bi kahka atti ve yagmurun omzuna elini koyarak yagmuru kendine döndürdü

Zeynep masumca bakti

- Problemimiz ? Komşularımız ! -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin