Kizlar asaga inmisti ve Kapidan cikmisti Burakda kapida arabaya yaslanmis sakince bekliyodu ama Zeynepi görüncek sakinlik PUFF uctu gitti. Yerini heycan kapladi ama sadece onun degil Keremide sinir kaplamisti. Kerem nerden mi cikti ? onlarda Partye gitmeye karar vermisti Canla.Herkes birbirine bakiyodu saskinca . Bazilari Zeynepten etkilenmis ( Burak )Bazilari Zeynepten etkilenmis ama kiskanclik mi bilinmez Etek boyunu kisa buldugu icin sinr küpü olur ( kerem ) Bazilari Yagmurdan etkilenir ( Can ) Bazilarida ne oldugunu anlamaz ( Zeynep) tabikide CAN ve Kerem birden karar vermedi Partye gitmeyi - Flash Back - Bidaha'ki Bölüm'de :)
****
- Zeynep Bakış acısı -
Su anda Kapinin önünde duran bu sürü Türkish Misafirlere Tas cikartacak bir bicimde. Istanbul böyle genclik görmedi. Aii ne sacmaliyom ben ya ? Neyse asil konuya gelek biz neden hepimiz disarda birbirimize Insan görmemis Hayvan gibi bakiyoz ? Desene bana bi Neden ? Neyse, anlasilan kimsenin agzi bicak acmiyo banada bicaklamak kaliyo MUAH ! Saka Saka gencligimi Hapisler'de cürütemem ben Tam mi ?
Herkes donmus misali birbirine bakarken Burakin kekeleyerek lafa girmesi ile herkes ona dönüyor.
"Eh... sey... igm..." Eh-sey-im ? Esegim :D Tamam komik degildi -.- "Cok... Cok güzel ol... olmusun" Sagol Burakcim Sagol'da o ne kekeleme öyle ? Hic yakistimi ama ? Neyse Kibar olmak lazim
" Sagol" diyorum bende bunun üzerine gülerek ve basimi sola dogru dönerek. O sirada yanimdaki Insan kilikli Öküz ve Arkadasi Cano Cano söyle bana nere gidem'i görüyorm. Ah Ah ? Öküzün üzerindeki gömlek Kaslara dayanamayip Iflas etme durumuna gelmis resmen Cüs ! Neyse tabi ben asiligimden ödünc vermeyerk Kerem hala sinirli oldugumu hatirlioyrum ve ona laf sokmak icin pusu yatiyorm - Sanirsan Kurtlar Vadisinde Polati öldürme tesehbüsünde bulnuyorum ve Pusuya yatiyorum - Buraka dönük olan vücudmu Kereme dogru dönzererek Keremin Sinir mi o ? Anlam veremedigim bi bicimde Sinirli bir hava veren yüzüne bakiyorum ve elerimi gögüsümde kenetliyorum. Ve yanimdaki Yagmura hafif yanasiyorum.
"Bunlar geliyo deme sakin ? Bana Insanlarin icinde bir Party olacak dedin Hayvanlar söz konsu degildi !" diyorm sesizce ama Yagmurun kahkalarindan sonra zaten bütün Site duymustur yani.Yağmur herhalde anladi nekadar cok anirdiğini şaşkinca ve safca etraf'da ona şaşkin gözlerle bakan Kerem,Can ve Buraka döndü ve salakliğin'dan ötürü kisa bir yutkunuş sonrasi gine bana döndü " Zeynep, Zeynep bana bişey anlatti... Yani şaka şey yapti ondan..." Dedi ve konuya acikli getirerekten. Diğerleri pek anlamasa'da kafasini saladi.
Yağmur kendini daha fazla rezil etmek istemeyerek Burakin Arabasina bindi. Ben'de Arabaya doğru yürüdüm ve Burak bana Kapiyi acti. Tam binecektim ki kisa süreliğine Kereme baktim.Kaşlari anlamsizca catmiş ve yüzü sanki sinirden kip kirmizi olmuş gibi. Neye sinirlendiki şimdik bu ? Neyse Whats my Problem men ? Banane yani dime ? Burakin actiği Kapidan Arabaya bindim. Ardin'dan Burak'da oturdu ve Fiuuu Party Time !
- Kerem Bakiş acisi -
Zeynepler Burakin arabasiyla hizla uzaklaştilar. Bende hizla arabaya bindim ve Kapiyi sertce kapaltdim.Can arkam'dan bindi Arabaya ve Kemerini takti.
"Kerem, noluyoruz Abi ?"
"Ne Noluyoruz birşey olmuyoruz Can ! Ceneni kapa şimdik!" Dedi cana ve Arabayi caliştirdim ve Party Mekanina doğru 210 km/h ile hizla sürdüm.
- Yazar bakiş acisi -
Zeynep, Burak ve Yağmur Partynin olacağı Spor salonuna ulaştığın'da iceri doğru yürüdüler. Burakın bulduğu Boş masaya oturan üclünün saniyede bir yanına bir Garson geldi.
"Buyurun. Ne içerdiniz ?" Burak kızlara bakarak "Ne iciyosunuz kızlar ?" Dedi ardından Zeynep Garsona dönerek "Ben bi Meyve kokteyli alayım..." Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Problemimiz ? Komşularımız ! -
RandomZeynep ve Yagmur egtimleri icin Istanbula geliyorlar ve Babalarının ortaklarinin ogulariyla ayni semte kalacaklar. Yanliz bu dörtlü beraber cok Problem yasayacak gibi ... ZeyKer ve YagCan ile Komşu olursa ne olur ?