- Problemimiz ? Komşularımız ! - 4.Bölüm -

453 31 2
                                    

- Sali - Sabah Saat 6:30 - Zeynep ve Yağmurun Evi -

- Zeynep bakış acısı -

"Drinnng ! Driiiinnggg... !!"

Ve yine Mutlu bir şekil de uyanamayan bir Zeynep Yılmaz var karşınız da. Günaydınlar (!) Efendim. Saati kapalatıp 5 Dakkika (!) daha uyumuya karar veriyorum. Ama bu tabiki de uzun sürmüyor. Benim Canım Arkadaşım Yağmurun Odama dalması ile Yeniden ayaklanıyorum.

"Uykucu !" Diyor Yağmur sahte bir sinirle beni azarlayarak ve Yatağın üstündeki Yastığı Kafamın üstüne geçiriyor "Hadi kalk geç kalıcaz !"

Üf'leyerek Yorganı üzerimden çekip ayağı kalkıyorum.

"Tamam ya ! Uff ! Bu Okul Saatleri Öğrenci Haklarına Aykırı bence !" diye Mız mizlanarak Dolabımın önüne geçiyorum. Yağmur benim cümlem sonrasında bir Kahkaha patlatıyor.

"Zeyno Alemsin ya. Hadi cabuk ol." Diyerek odamdan çıkıyor Yağmur.

Komik değildi ! Şaka değildi Tam mı ? -.- Öğrenci Hakklarına Aykırı bu Okul Saatleri hele Türk Öğrencilere yani bir Türkün Haftasonu uyanma Saati ortalama Saat 10:00'da başlar Saat 14:00 kadar bir sınır vardır. Ha Tabi birde oruç tutuyosa o Saat 16:00 kadar çıkabilir. Ya evet ! Almanmıyiz biz Kahvaltımızı 7:00 yapalım soruyorum bu Okul Saatlerini Ayarlayana ? Neyse Zeynep Sakin ol Kızım napalım. Hayat bu Çocuken büyümek, büyüyüncek de Çocuk olmak istermiş Insan !

Üzerime Kısa Deri Mini bir Etek üstüne Gree Atletimi ve Pembe Mavi Cızğılı Gömleğımı giyip Yakalrımı Atletimin görülmesi şeklin de açıyorum ve tabiki Siyah Converslarımı giyiyorum. Hafif bir Makyaj Saçları da düzeltim mi Tamamım !

Çantamı da alıp Aşağı iniyorum ve Karşım da ->Sucuklu Yumurta <- yiyen bir Yağmur görüyorum.

"Vay Hain Vay ! Bensiz Sucuklu Yumurta Keyfi Ha ! ." Diyorum sahte bir Sinirle kaşlarımı çatıp Hevesle ve Masaya oturup Yemeğe dalarak. Yağmur bunun üzerine hafif Gülüyor ve Yemeğe devam ediyor.

- Sabah Saat 6:45 - Kerem ve Canın Evi -

- Yazar Bakış Acısı -

"Lan Can ! Hadi Lan geç Kalcaz !" Diye bağırıyor Kerem Merdivenler den Yukarı "Hadi Lan daha Antreman var" Elindeki Ekmeğin son Parçasını da Ağzına tıkıyor sonrasın da.

Can Gömleğinin Düğmelerini acele ile Kapaltmaya calışırken bir yandan da çantasını dengede tutmaya çalışıyor.

"Vay. Doğru mu anlıyorum ?" Diyor Can Kaşlarını inanmazcasına kaldırarak.

"Ne?" Diyor Kerem bunun üzerine şaşırarak Kaşlarını havaya kaldırıp.

"Kerem Sayer 'Okula geç kalcaz' diyor ? Naptın Lan Arkadaşıma ?" Diyerek hesap soruyor Kereme Can.

" Can ?!" Diyor Kerem ciddiyetle.

"Ne ?"

"Sen Gerizekalı mısın ?!" Diyerek Kafasına vurup Kapıya doru gidip Cekedini giyiyor. Can ise Hayalkırıklığı için de peşinden gidiyor.

"Söyle ozman Abi Kerem Sayerin Okula gitme Hevesi nerden geliyo bir anlat bana."

"Heves felan yok Can ! Gec kalıcaz okadar." Diyerek yerdeki Cantasını alıyo Kerem ve Kapıyı açıp Arabaya doru yelteniyor.

"Bizde bunu Yedik." Diye mırldanıyor Can Keremin peşindeyken.

"Birşey mi dedin ?" Diyerek Tek Kaşını kaldırıyor Kerem.

"Yo-Yok Abi ne dicem ben yani şey Iğm- Hava ! Hava çok Güzel ya onu dedim ben. Ya"

Kerem inanmazcasına Havaya bakıyor

"Can. Hava berbat tam Yağmur Havası neresi Güzel ?"

O sırada Zeyneplerin Evinin Kapısı açıldı ve içeriden Yağmur ve Zeynep çıktı.

"Ahh . Zeynep, Yağmur naber ya ?" Diyerek olaydan sıyırdı Can.

"Selam " dedi Yağmur Cana gülümseyerek.

- Kerem Bakış Acısı -

Canın saçmalıklarına artık dayanamayarak susmasına dua ediyorum ki Allaha şükür Kabul oluyor. Kalbim Temiz tabi Kerem Sayer olmak bunu gerektirir ! Ego ? Ego yok bende... yani tamam ucundan biraz olabilir. Allahım ? Ben Can gibi saçmalamaya başladım ! Ben ! Kerem ! Sayer ! Kendine Gel ve Titre !

Zeynepler Evden çıkıncak Dünya Ahiret "Arkadaşım" Zeynepe Selam verme gereği duyuyorum

"Selam Arkadaşım" Diyorum oldukca Cool bir tavırla.(Çoğunuzun"Bugün pekte Mütevaziyit" diyişini duyor gibiyim :P) Zeynep şaşkınca bana bakıyor ve sonra aklına birşey gelmiş gibi oda bana Selam veriyor. Kısa bir Muhabbet sonrası Arabalrımıza biniyoruz ve Okula gidiyorz.

- Okul Yolu - Can & Kerem - Araba -

"Abi Arkadaş felan ne iş ?" Diyor Arabaya biner binmez.

"Allah Allah" diyerek sinirle Direksyona vurup Kaşlarımı çatıyorum "Ne işi Can ya ?! Sinir etme Adamı. Bi Dakka Gerizekalı olma ya !"

"Tamam Abi ya Sakin ol Sakin." Dedi ve sonunda çenesini kapaltı.

Sonunda Okula vardığımızda Zeyneple Burak mıdır nedir o Çocuğu konuşurken görüyorum. Hayır yani ne buluyo bu Çocukta anlamıyorum. Sevgililer mi ki ? Bana ne ? Allah Allah. Canlan Antremanın yapılacağı Salona gidiyoruz ve 5 e 2 maç yapıyoruz. Antremanın ardından bir Duş aldıkdan sonra Saate bakıyorum ve Aklıma gelen ilk şeyi tekrar yapıyorum Zeynepin Sınıfına gidiyorum ve yine o Muhteşem Sesi duyuyorum.

" Dualar eder Insan...

Mutlu bi Ömür için... "

Çok Huzur verici bir Sesi var Insan içinde Kaybolyuor resmen... Kapıda onu beklemeye başlıyorum ve sonunda Burak ve Yağmurla beraber çıkıyor

"Kerem ?" Diyor şaşkınca " Senin burda ne işin var ?"

"Ehh Akşam Film izlemeye gelcektiniz ya unutma diye hatırlatiyim dedim"

"Ha Tamam unutmadım" dedi Gülümseyerek

"Tüh ya bende Bu Akşam birşey yapalım mı dicektim" dedi Burak Zeynepe. Çok beklersin Kılıbık ya.

"Ehh sende gel" diyor Zeynep ve bana dönüyor "Sorun olur mu ?" Olur !

"Yok ne sorun olcak gelsin Tabi" diyorum yapmacık bir Gülüş ile.

- Bölüm sonu -

-- > Yeni Hikayem okur musunuz ? Sevinirim 1.Bölüm geldi :) http://www.wattpad.com/story/19739882-%7E-düşman-köylüler-%7E

Kısa bir Bölüm oldu Geçiş Bölümü olarak Görebilirsiniz Kusura bakmayın :/

Vote & Yorumlarınızı bekliyorum...

- Problemimiz ? Komşularımız ! -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin