-- Hatirlatma ---
- Zeynep bakis acisi -
Manyak öküz ayi kas hayvani. Bu is burda bitmemis mis mis laflara bak bak bak. Bende bunu iyi biri sanmistim. Bu bildigin öküz.Bende zeynepsem sana gösteririm. Neyse zeynep sakin ol kizim yarin okulun var sakin.dedim ve yorgani üstüme cekip kendimi uykunun kolarina biraktim.
~ Problemimiz ~ Komsularimiz 2.bölüm
- Sabah saat 6:00 - Zeynepin Odasi -
- Zeynep bakis acisi -
Sabah mutlu bi sekilde uyanim...Demeyi cok ama cok isterdim. Ama kendimi uykunun kollarina biraktim derken 2 saat uyuyp her saat gine gözlerimin acilcagini tahmin etmemistim. Neyse zeynep bugün okul günü hadi kizim hazirlanman lazim dedim kendim ve yataktan hizli bi sekilde kalkip dolabimin önünde gectim ve "gicek hic biseyim yok" moduna girmek bulunmaktayim.Gardorobumun önünde düsünceyle kiyafetlere bakarken odamin kapisindan bir acilma sesi geldi bende o yöne döndügümde yagmur coktan hazirlanmisti. Acikcasi sasirdim yagmurdan bahsediyoruz cünkü Yagmurdan diyodum kendi kendime ki Yagmur benim düsüncelerimi sesiyle aldi götürdü.
Yagmur: Ehh kizim hadi pijamalarla dikilmisin gardorobun önünde dedi yanima dogru yürürken
Zeynep: Yaa uff ne giycegimi bilmiyorum ki ... Dedi bikinca ve yatagima oturdum ve kolarimi dizlerimin üstüne koyarak ellerimi yüzüme koydum.
Yagmur: "Ehh cüss zeynep... Kizim burda giycek bi ton sey var " dedi ve gardorobdan bi kac parca bisey cikarti " al bak bunlari giy hadii gec kalcaz bide bana dün laf yetistiriyodun" dedi ve cikartigi kiyafetleri yatagimin üstüne koydu.wow bu kiz gercekten giyimden anliyor.
- Yazar -
Zeynep: hayatimi kirtardin sapsalim benim dedi ve ayagi kalkip yanaklarini sikti yagmurun
Yagmur: Yaa zeynep.... Yapma sunu ya... Hadi hazirlan sen dedi ve tam kapidan cikmisti zeynep kiyafetlere yönelmisti ki yagmur kafasini kapidan çıkartı ve
YagmuR: ha bu arada hani bu yandakiler var ya...
Zeynep: Ehh nolmus o giciklara ? Dedi sikilmiscasina
Yagmur: Haa iste onlar bizim okula gidiyolarmis... Ve ayrica ikinci bombada babamlarin ortaklarinin ogulariymış
Zeynep: Nee ? Dedi bi ciglik atarak yagmur kafasini saladi ve
Yagmur: Yaa evet ... Neyse hazirlan hadi gec kalcaz dedi ve odadan cikti.
- Zeynep bakis acisi -
Vay vay vay bizim bu öküz bizim ortaklarin cocugymus bak bak bak bide bizim okula gidiyomus. Neyse ben hazirlaniyim yoksa gec kalcam yagmurun gardorobdan cikarttigi kisa kot short, turuncu yakali sifir kol gömlegi giyindim kollarima bileklik ve boynumada kolyemi taktim, gözlügümüde taktim ve ayaklarimada topuklularimi giyindim hazirim ohh. (fotograf asagida olacak ). Cantami aldim ve asagi salona indim. Yagmur kendine sandvic yapmis ohh mis insan banada yapar.
Zeynep: ohh ohh insan bizide düsünür dime ama
Yagmur agzindakini bitirmeye calisirken agzi dolu dolu konusuyodu
Yagmur: Ya napiyim kizim gelseydin allah allah ... Hadi okulda yersin gec kalcaz
- Yazar -
Yag,ur zeynepin kolundan tutu ve genc kizlar dis kapidan ciktilar. Ama onlarla birlikte kapidan cikan iki kisi daha var di Kerem ve Can ! Zeynep saskinca onlara bakti ama sonra kaslari catik bi sekilde kereme döndü ve sinirlice ona bakti. Yagmur ve canda garipler masum masum yanlarinda duruyolardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Problemimiz ? Komşularımız ! -
RandomZeynep ve Yagmur egtimleri icin Istanbula geliyorlar ve Babalarının ortaklarinin ogulariyla ayni semte kalacaklar. Yanliz bu dörtlü beraber cok Problem yasayacak gibi ... ZeyKer ve YagCan ile Komşu olursa ne olur ?