Di Sebuah Hospital
''WAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!Pergilah!!tapi...tapi...korang tak dpt sembunyi...hisk...hisk...ya...ya...tak dapat....wahahahahaha!''kata kata Jieun itu menakutkan mereka.Sekejap sekejap ketawa,sekejap sekejap menangis.Tiba tiba,Jieun menarik rambut ChoA.
''Arghh!!Shit!!Tolong!!"jerit ChoA.Kembarnya,Way segera memukul tangan Jieun.''Yah!!Gila ke??''tengking ChoA.Jieun ketawa trbahak bahak kemudian dia menangis.''Kenapa kau buat aku macam ni??Kau!!KAU!!!KAU!!!Semuanya akn mati!!Tengoklah!!Hahah!!''jerit Jieun.
''Nurse,tolong bawa dia pergi dari sini..!!dia betul betul dah gila ni!!''.G dragon meminta seorang jururawat membawa Jieun pergi dari situ.Dia meraup mukanya.Hyunseung mengusap belakangnya.
Setelah melihat keadaan Jieun,mereka ber empat pergi dari hospital itu.
''Macam mana Jieun boleh jadi macam tu hah?''tanya Hyuna memecahkan kesunyian.Tapi ,semuanya diam.Tiba tiba,ChoA bersuara ''Korang rasa ni semua ada kena mengena dengan kes kematian UEE tu kah?''tanyanya perlahan.Semua mndongak.Diam.
''Yah!!!Boleh tak korang jangan cakap apa apa lagi sekarang ni..!!''marah G dragon lalu terus menuju ke kereta.
''Apalah korang ni...faham lah sikit dengan keadaan dia tu...girlfriend dia dh gila tu..''marah Hyunseung lalu pergi mengejar G dragon.''hish....kenapa semua orang badmood ni?''keluh Way.Kemudian mereka bertiga akhirnya sampai di kereta.Mereka bertolak pulang ke rumah masing masing.
Qri baru sahaja selesai membeli barang di sebuah kedai.Tiba tiba,J Hope datang .
''Hei!!Kau buat apa ni?!!'' J Hope memegang tangan Qri secara tiba tiba.''Relaks lah...apa ni,dengan aku pun nak marah kah?''kata J Hope.Qri menepis tanagn J Hope.''Bagi tau je lah apa kau nak?!''marahnya.''Aq nak kau jadi pasangan aku malam ni,arreseo?''tanya J Hope.Qri terpaku bila J Hope pandang dia macam tu.''Ap..apa ?''.''Okay!Set!Malam ni,jam 7 malam aku akan ambil kau ye?Jangan lupa ,cantik cantik ye?''kata J Hope smbil mengelipkan matanya sebelah.Kemudian,dia pergi.Qri terdiam.
Qri baring di katil sambil mendengar lagu Gone Not Around Any Longer nyanyian Sistar19.Tiba tiba handphone nya berbunyi menandakan mesej masuk.
From Seohyun
Unnie,malam ni aku tak dapat ambil lah.Omma dan appa aku ikut parti tu juga...T^T ..habislah,tak bolehlah aku date dgn Zelo ni..
Qri tergelak membaca mesej dari kawan baiknya.Zelo dan Seohyun memang dah lama couple,agaknya dah 2 tahun.
To Seohyun
Gwanchana...aku boleh pergi sendiri...hahhaahh padan dgn muka kau...tu lah dating je...Hmmm ok lah..anneyong,aku nak bersiap dulu ni...
Setelah menghantar mesej itu.2 lagi mesej masuk,satu dari J Hope dan satu lagi,tidak diketahui siapa.
From Unknown
Game dah start!Gembiralh aku nak tengok korang lenyap seorang satu...
Meremang bulu roma Qri membaca mesej itu.''Mungkin dia salah hantar...''dia menenangkan dirinya.
To Unknown
Mian....aku rasa kau salah hantar...
Beberapa saat kemudian,
From Unknown
Tak lah...janganlah bergurau Lee Qri,,aku tengah perhatikan kau ni sekarang...owh!nampak nya aku kena stop lah,aku nak bersiap pergi parti tu..jumpa kat sana ya?
Qri memandang sekelilingnya.Patutlah dia rasa diperhatikan je dari tadi.Dia menenangkan dirinya.Siapa orang ni?Kenapa dan macam mana dia tahu nama aku?
YOU ARE READING
You Can Run..but,You Cant Hide!!
HorrorNak ke mana tu??''Suara itu semakin menghantui JiEun. ''Apa kau nak hah dari aku?!!'' ''Bukan kau ke yg panggil aku??'' ''Tak!!!Tak!!!Aku tak pernah panggil kau!!!Pergi!!!!'' ''HAHAHAHAHA!!Ingat,kau bukanlah yg terakhir...dan..bukan juga yg pertama...