''Xiumin hyung!!Kau dah rawat luka Sunggyu ke?"tanya J Hope yg sedang masak air.Xiumin yg baru sja keluar dari khemah Sunggyu,menjawab.
''Neh...sudah ..baru je tedi..''
Sekarang,yang tinggal Xiumin,J Hope,Zelo,Sunggyu,Seohyun dan Qri dan salah seorang daripada mereka berlima,merupakan pembunuh.
Seohyun dan Qri bercadang untuk pergi mengambil buah buahan untuk makan malam di tempat yg tidak jauh dari situ.
''Unnie..aku masih takut lah nak dekat dengan J Hope tu..aku masih syak dia sebagai pembunuh tau..''ucap Seohyun.Qri memandang Seohyun.
''Seohyun,aku tak tahu la pula macam mana...''Qri terdiam.
'J Hope ke pembunuhnya?Mustahil....dia dah lindungi aku sepanjang ni,aku sedar..'Qri dan Seohyun diam sambil meneruskan perjalanan dengan suasana yg senyap sunyi.
Qri masih bermain teka teki di fikiran.
'Kenapa J Hope nek lindungi aku kalau dia dah bunuh mereka semua ni....tak...tak....J Hope memang bukan pembunuhnya..Jadi kalua....Eh???!!Kejap dimana...' Qri terdiam apabila dia menyedari bahawa Seohyun tiada di sisinya lagi.Diia cemas!.
''Seohyun!!Seohyun!!Jangan lah main main!"jerit Qri,tapi...tiada respon.Dia dah hilang!
''Andwae!!Aku mesti nagitau diorang!"kata Qri lagi.Dia mula meninggalkan kawsan itu.
Tiba tiba....
''Sekarang,giliran kau lagi...Hahahahaha!" satu suara mengejutkan Qri dari belakangnya.Qri memandang ke belakang.
BUKKK!!!
Di dapur perkhemahan,Xiumin dan J Hope semakin risau menunggu Qri dan Seohyun yang masih belum pulang lagi.
''Aku nak cari diorang berdua lah...Xiumin,kau jaga Sunggyu kejap.''kata J Hope lalu pergi mencari Qri dan Seohyun.
Xiumin cuma mengangguk.
''Seohyun!!Qri!!Korang kat mana...."
BUKKK!!!
"Aigoo~Mana la pula si J Hope ni pergi..kata nak cari diorang berdua,sekarang diorang bertiga pula yg hilang..ish ish ish..''keluh Xiumin.
''Kejap...mungkin...''kata kata Xiumin terhenti.
Seseorang mendekati Xiumin yg sedang berjalan menuju ke sesuatu tempat.
''Aku dah agak dah!!Memang kau pembunuhnya!!"jerit Xiumin selepas melihat sesuatu.
BUKKK!
YOU ARE READING
You Can Run..but,You Cant Hide!!
HorrorNak ke mana tu??''Suara itu semakin menghantui JiEun. ''Apa kau nak hah dari aku?!!'' ''Bukan kau ke yg panggil aku??'' ''Tak!!!Tak!!!Aku tak pernah panggil kau!!!Pergi!!!!'' ''HAHAHAHAHA!!Ingat,kau bukanlah yg terakhir...dan..bukan juga yg pertama...