It's Time

392 36 1
                                    

Qri dan Seohyun mgangkat beg msing.Qri trpndang Chorong yg mcm kelam kabut dri pagi tdi."Chorong,nak prtlgan ke?"tya Qri.Chorong mmandg Qri.Mukanya pucat mcm baru nmpk hantu.Kmudian,dia trs beredar."Knapa dgn Chorong tu?"tya Qri."Molla.Dri pgi tdi lagi dia mcm tu,tdi dia mcm nak bgitau aq sesuatu tpi dia tr'agak2 dan trus prgi.."kata Seohyun.Qri trdiam.Mreka brdua menuju ke bas.Semua murid dh brkumpul dkat situ.Tiba2 Qri trigt sesuatu,"Seohyun,knapa kau tiba2 bawa aku kat bumbung skolah smalam.?"tyanya."Bumbung skolah?Yah,manada..smalam nyenyak aq tidur tau.."jwb Seohyun."Jgn main2lh Seohyun..kau siap tarik tgn aq lgi smalam.."Qri mulai rasa seram."Tak ada,jinjja..aq tak tipu.."yakin Seohyun.Qri mmandang muka Seohyun."Jadi,siapa yg bwa aku smalam?Manusia atau...."kata2 Qri trputus apbila bberapa org mjerit.Mreka brdua pelik mliht pelajar2 meluru ke depan bas.Mreka brdua yg keliru turut sama prgi.

"Yongguk!!tak mungkin..."Qri trkejut melihat mayat Yongguk yg d'siat2 itu.Pelajar2 lain ada yg mnangis dan ada yg trdiam.Pmandu bas tidak tahu apa2,dia prgi mmriksa enjin apabila basnya yg dpt dhdupkn smalam tiba2 tdk dpt dhdupkn tadi.Smasa dia mbuka pintu enjin,mayat Yongguk tiba2 trkeluar.

"Skarg kau lagi..heheh,smakin dasyhat nmpknya.."kta pmbunuh itu smbil mlihat mangsa seterusnya.

You Can Run..but,You Cant Hide!!Where stories live. Discover now