Kill Two

381 38 0
                                    

J Hope menolak Sunggyu.Sehingga Sunggyu jatuh tersungkur.

''Kau apasal tuduh tuduh aku hah?!Jangan jangan kau yang bunuh diorang kot!!"tengking J Hope.Sunggyu berdiri.

''Kau jangan nak tipu kami semua!Aku tahu ,kaulah dalang di sebalik pembunuhan ni!kau yg bunuh Yongguk,kau jealous dengan Yongguk!..petang tadi kau tak ada kat tempat perkhemahan !kau pergi ke hutan dan bunuh Way dan Chorong kan?Lepas tu masa kau dan kumpulan kau memasak,kau letak asid kat sup Mr.Seo kan??!!"Sunggyu berkata.Semua pelajar menjauhi J Hope.Mereka memandang J Hope dengan perasaan yg bercampur baur.Marah,sedih,kecewa dan takut.

J Hope mengenggam penumbuknya.Dia hampir menumbuk muka Sunggyu,tapi Xiumin cepat cepat menghalang J Hope.Dia memegang J Hope.

''Yah!!Ni bukan masa utk bertengkarlah!!Empat orang dah mati dibunuh dan kita masih tak tahu siapa pembunuhnya!Korang semua tak boleh tuduh tanpa bukti,faham tak?Sekarang untuk keselamatan,semua berkumpul di tapak utama.Sunggyu sempat memberikan jelingan maut kepada  J Hope.

J Hope meraup mukanya.Xiumin mengusap belakang J Hope.

''Hyung...sabar ye..Aku masih percayakn kau selagi mereka tak ada bukti...sekarang jom pergi ke tapak utama..''ajak Xiumin.

''Gomawo hyung..sebab masih percayakan aku..aku minta maaf sangat sangat pasal tadi...aku takde niat pun nak cakap macam tu.."kata J Hope.Xiumin tersenyum.''Gwanchanayo.."

'Aku tahu,J Hope bukan pembunuhnya...sebab aku rasa selamat je bila ada dengan dia...adakah..orang tu pembunuhnya? Arghhh!Aku tak sanggup nak lihat kawan kawan aku mati lagi lepas ni..'persoalan bermain main di fikiran Xiumin.

***************************************

Flashback*Qri's POV*

''Unnie....unnie..mal...malam tadi...''Chorong tidak sempat menghabiskan kata katanya apabila dia dipanggil oleh Mr.Seo utk.Aku melihat Chorong berlari menuju ke arah Mr.Seo.Aku teringin sangat nak tahu apa yg Chorong nak cakap kan tadi..Tapi,Chorong dipanggil pula oleh Mr.Seo..

Sejak pagi tadi,aku sedar Chorong sering kelam kabut dan mukanya pucat.Kalau dulu.dia suka bersendirian,pagi tdi dia sentiasa bergerak dalam kumpulan.Entah kenapa.Dia macam....takut sangat.Kenapa?Dia tahu ke pembunuh tu siapa?

Tiba tiba,badan Qri ditolak orang.Dia rasa pelik,sebab kalau dia tak silap semua pelajar dah berkumpul kat tapak perkhemahan.Dia nak ambil handphonenya di khemah,mula mula,dia nak ajak Seohyun,tapi entah lah,mungkin Zelo sudah ambil Seohyun dulu kot..-,-

Aku memandang ke belakang.Aku terkejut melihat orang.....tak...tak..!!dia bukan orang,!!orang yang dah mati mana boleh hidup lagi kan?!

UEE berada di hadapanya sekarang dengan keadaan yg mengerunkan!!Mulutnya berbuih..badanya terdapat banyak kesan calar .Muka nya pucat ,warna mayat.Uee tersenyum sinis di depan Qri.Uee maju,kukunya yg berdarah dan tajam menakutkan Qri.Uee semkin maju,TAP..TAP..TAP..

Aku mengundur ke belakang.TUP..TUP..TUP..

"Un...unnie....sa...sa...sakit....jebal...to..tolong.."kata Uee.Tapi,aku terlalu takut sehingga aku semkin membesarkan langkah ku semasa aku berundur.Di belakang ku ada sebuah gaung.

''UNNIE!!!!!!!!!AWAK SEMUA KEJAMMMM!!!!!!!!!!"jerit Uee.Aku meraba raba poketku.Kosong!Aku tertinggal pisau keselamatan dekat tapak utama.Uee mencekik leherku.Tiba tiba.....BUKKK!!!Pandanganku gelap.Aku tidak nampak apa apa.

******************************************End of Qri's POV*

Di sebuah bilik yang suram,gelap dan busuk.

''Mereka semua jahat.Kejam.Mereka sanggup buat kau macam tu sehingga persahabatan dan hubungan kita terputus.Gara gara mereka ..kau tinggalkan aku..kau biarkan aku sendirian.Aku terpaksa berlakon dan menjadi seorang yang gembira...tapi...tu semua ...heheh...akan membawa kepada kegelapan..!!Jahat akan dibalas dengan jahat..Kematian akan dibalas dengan kematian.."Dia berkata sambil menonton sebuah rakaman video yg menyakitkan hatinya.Video itu penuh dengan gelak ketawa dan tangian.

''Mereka akan terima balasanya!!!Mereka akan terima balasanya!!!!!!!!!!!!!!!!!"

ZASSSS!!!!Bunyi kaca pecah bergema di dalam bilik itu.'Dia' menangis.

''Empat dah mati...heheh...sekarang,,korang perlu tunggu masa je...tunggu...''

You Can Run..but,You Cant Hide!!Where stories live. Discover now