1. Iz tame

135 10 2
                                    

Kao I bocino Yoongi prvodi I ovo vece budan.Sedio je ispred klavira prenoseci melodiju izglave na papir dok  je ponekad tu I tamo bi pritisnuo neku tipku na klaviru.Osecao se veoma usamljeno u  polupraznoj I tamnoj sobi gde bi ponekda kroz prozorcic proskilkila nezna svetlost mesecine.To vece je razmisljao sta bi dalje sa zivot sta da radi posle srednje skole.Odlucio je da komponuje muziku I da postane reper.Ali tu je bio jedan problem kako to da sopasti roditeljima.Milion mu je misli prolazilo kroz glavu.Ali donio je odluku da ce to saopstiti roditeljima sledece jutro.Sledeceg jutra Yoongi je saopstio svojim roditeljima odluku,ali oni nisu bili bas srecni zbog toga.Uprkos misljenju svojih roditeljima Yoongi ima je saopsto da ovako vise ne zeli da zivi I da je muzika njegov zivot I da se seli sutra u Seul.Njegovi roditelji nisu nista mogli tu da urade te su se pomirili sa cinjenivom I pozeljeli mu srecan put.Yoongi je sa jos vecom boli napustio svoj rodni grad te stigao u Seul.Tamo je polako poceo da sastavlj zivot I postao clan hip-hop grupe BTS.Iako nije bas tako zamisljao svoju karjeru brzo se sa njima sprijateljio.J-hoope glavni plesac u njegovoj grupi postao mi je najbolji prijatelj.Delili su dobro I zlo.Yoongi sad dobija stage name Suga zbog njegove bele koze poput secera.Iako je imao prijatelje on je osjecao neku prazninu u srcu da mu treba neka osoba koja ce biti posebne ispuniti ga srecom I uciniti da se ponovo oseca ko malao dete.To je reako J-hope-u koji ga je utesio recima da ce naci vec nekoga.
Sledeceg dana  kopanija je odlucila je da ima  svetsku turneju.Pripreme su pocele vec sutradan a prva stanica je vec bila Japan Tokijo.

Nastavice se ......

Forbidden loveWhere stories live. Discover now