4. Sastanak

84 3 2
                                    

Yoongi se bas pripemao za ovaj sastanak.Nije obukao sve crno kao inace, sad je obukao sve belo.
Pocupo je par ruza iz tudje baste te je odnjih napravio buket koji je svezao pertlom iz Jeonkookukovih glezenjerica koju je potajno uzeo.
Zatim se malo naspricao parfemom koji mu je pao pod ruku I protrcao kroz vrata da nebi zakasnio.Kako bi stigao na vreme trcao je te se ponovo zabio u Kumamon.
Kumamon:A jesi smotan, znas li ti da hodas?
Yoongi:Pa sto si odma, takva.Vidi cvece sam ti doneo.
Kumamon:A jes se potrudio, ko da je neko nogom pravio buket, ali nema veze od tebe je.
Yoongi:Eto makar ti se svideo zbog mene,ajmo u onaj kafic preko puta.
Kumamon:A jesi stipsa taj je najjeftiniji.
Zatim ga kumamon uhvati za ruku te udjose u kafic.Seli su za sto I narucili pice.
Kumamon:Ja cu najskuplju kafu koju imate.Jel' problem da to narucim.
Yoongi:Nije problem.Volim ljude koji znaju sta zele.Moze meni jedna crna kafa kao moja dusa bez secera.
Konobar:Evo stize.
Dok su cekali da im konobar donese pice razgovarali su o svojoj porodici.
Kumamon:Znas moja porodica ovo bas I ne podrzava.Za ovaj sastanak fala bogu zna samo moja mama,nedo bog da sazna otac.
Yoongi:Zar to sto smo se mi sastali njima pravi toliki problem nemaju oni pravo da ti zabrane sa kime ces da se vidjas.
Kumamon:Znam ali oni su moji roditelji, moram da ih postujem.
Yoongi:Evo dolazi konobar.
Konobar:Uzivajte.
Te se zatim okrenuo I posao za svojim poslom.
Yoongi:Sta oni misle trenutno nije bitno.Sad si sa mnom.
Kumamon:Ali opet kako cemo se cuti ti si u Tokiju jos danas.
Yoongi:Ne brini cucemo se.Svracacu ja u Tokijo.
Kumamon:Ja stvarno ne znam.Toliko je prepreka na nasem putu.
Yoongi:Ne brini preci cemo ih zajedno.
Kumamon:Nadam se da hocemo.
E , a gde bi smo mogli nakon sto popijemo kafu.
Yoongi:Ja sam mislio da se malo gradom prosetamo.
Kumamon:Molim te nemoj sad ce mi tata u nabavku.Sta da radimo ako ga sretnemo?
Yoongi:Ne moze nam nista.Odo ja da platim ovo pa cemo se prosetati.
Kumamon:Joj igras se sa vatrom.Ako ga sretbemo vise me nikad neces videti.
Yoongi:Ja cu se potruditi da on tebe nikad ne vidi.
Kumamon:Pobecemo?
Yoongi:Da.
Rece to hladno te ode da plati.Zatim su izasli iz kafica I krenuli su u laganu setnju gradom.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 18, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Forbidden loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora