2. Ljubav na prvi pogled

80 5 0
                                    

U Tokiju Yoongi je odrzao jos jedan uspesan koncert.Iako je Yongi imao sve o cemu je sanjao usamljenost ga je I dalje proganjala.Kako bi malo razbistrio um odlucio je da se proseta ulicama Tokija.Dok je setao razgledao je ulice I gubio se u mislima.Setajuci zabio se u predivnu medvedicu.Brzo je ustao I ocistio prasinu sa kolena.
Kumamon:izvini, jesi li dobro?
Yongi:Ja sam dobro, a ti?
Kumamon:Ne brini za mene, a ti mi ne izgledas dobro.Ruka ti je porezana.Dodji vamo da ti ocistim ranu I stavim flaster.
Yongi:Nema potrebe.
Kumamon:Ma kako nema potrebe, dolazi vamo!
Povuce Kumamon Yoongija za drugu ruku te ga sjede na stolicu.Uzela je gazu I malo rakije da ocisti ranu . Yoongi je poceo da vrsti u agoniji.
Kumamon:Sta vristis ne koljem te?
Yoongi.:Pa covece boli!
Kumamon:Pa strpi se malo.
Nakon sto mu je ocistila ranu stavila mu je flaster.
Kumamon:Eto gotovo.
Yoongi:Hvala ti ko bratu rodjenom!
Kumamon:Budalo ja sam ti zensko!
Yoongi:Izvini nisam znao da imam cast da razgovaram sa tako lepom damom?
Kumamon:Jes da si slep ali ti je oprosteno kad si tako lep.
Yoongi se zarumeni I spusti malo pogled.Gledali su jedno drugo nekoliko sekundi.
Yoongi:I ti si lepa.Mogli bi smo da se nadjemo nekad.U tokiju sam jos sutra.
Kumamon:Aj moze ja sam ti I sutra ovde.
Ostali su jos malo da popricaju.Bila je to ljubav na prvi pogled.Kasnije su se razisli I krenuo svako svojim poslom.

Forbidden loveWhere stories live. Discover now