Kumamon nije izlazila iz Yoongijevih misli.Sedeo je u sobi u kojoj je kroz prozor moglo da obasja mlada mesecina.Zagledao se u figurice od Kumamon koje su mu pored muzike mamile osmeh na lice kad je bio dete.Razmisljao je o njihovom ponovnom sastanku.Za to vreme Kumamon je bila u svojoj kuci razmisljajuci o njemu.Njena mama je porolazila pored sobe te je primetila da nije spavala.Uslaje u sobu te joj prisla.
Kumamina mama:Crni sine zasto ne spavas?
Kumamon:Koliko sam ti puta rekla da me ne zoves sine!? Znam da si rzocarana sto nisi rodila musko ali nemoras da to ispoljavas konstantno!
Kumamina mama:Nemoj tako sine, znaj da te puno volim.Nego, nesto mi ne spavas.Sta ti je? Meni mozes sve da kazes.
Kumamon:Srela sam jednog lepog gospodina.Ima zelenu kosu I repuje.Dogovorili smo se da se nadjemo sutra.
Kumamina mama:Kuku dete pa kakvog coeka nadje? Pa sta ce ti otac reci drago moje dete.Ti znas da ces gadno proci za to,I ti I on.
Makar se nisi zaljubila.Reci mi da nisi.
Kumamon:Pa sta I da jesam! I ja imam pravo da se zaljubim.
Kumamina mama:Ali sine, moras da shvatis da tvoj otac to nece dopustiti.
Kumamon:Mene ne zanima! Ja odo a vi ostali kako hocete!
Vikala je Kumamon kroz suze dok je njena mama sa ocajnim izrazom lica napustila sobu.
Sledece jutro atmosfera u kuci je bila napetija nego inace izmedju Kumamon I njene majke.Kumamin otac je uptitao jeli sve uredu dok su njih dvije kroz kiseo osmeh klimale glavom.Kumamon je nakon dorucka otisla iz kuce.Uputila se na isto mesto gde se sudarila sa Yoongijem.Nestrpljivo je crkala da se on pojavi misleci gde bi mogli ici.-------------------------------------------------
Pozdrav ljudi! Izvinjavam se sto nisam bila u mogucnosti da cesce postavljam nove delove.Zato se u buducnosti nadajte cescim uploadma.Vec sutra se nadajte 4. delu.Uzivajte!
KAMU SEDANG MEMBACA
Forbidden love
HumorOvo je prica o usamljenon decaku Yoongiju koji je zbog svoje ljubavi prema komponovanju I repovanju odlucio je da preseli u Seul.Postao je clan grupe BTS I sa njom je napredovao I postao popularniji.Zbog velike popularnosti u Japanu odlucili su da t...