2. Bölüm

48 5 0
                                    

Ben senin için boşa kürek çektiğimi , sen bir başka gemiye bindiğinde anladım ...

:::Hatırlatma:::

"Giza'nın yolarım seni" demesiyle kendime geldim.
"Yolsana hadi" dedi. İnce sesiyle uğruna yüzbin kere öleceğim varlık.
_______________________________________

Giza'dan
Karşımdan gelen cici kızla gülümsemem dahada arttı.Bumuydu bana karşı çıkan? Zengin züppe klasiği hep bi kendini üstün görmeler hayır noluyor kardeşim?
Yiğit'in yutkunma sesi kulağıma geldiğinde gülümsemem genişledi. İnsanların benden korkmalarına bayılıyorum,onların korkularıyla beslenmeye bayılıyordum. Önüme gelen kız oldukça güzeldi fakat bu güzellik onu kesmeyeceğim anlamına gelmez. Yürek yemiş sesiyle "buyur ben dedim güzelim ne olmuş" demesiyle tekrardan gözüm seğermeye başladığında yumruğumu sıktım tam kaldıracağım sırada Yiğit yumruk yaptığım elimi tutup "sakin ol GÜZELİM" diye kulağıma fısıldaması sakinleşmeme yetmişti. Bütün yüzümü kaplayan tanıdık sigara ve parfüm karışımı koku Yiğit'e aitti...
Yalın'ın "gidelim" demesiyle Yiğit'ten daha doğrusu kokusundan ayrılıp okulun bahçesinden sınıfa doğru yürümeye başladık. Sınıfımızın olduğu koridora gelmiştik. Koridor tıklım tıklım doluydu. Bağırışmalar, grup olup düşman olanlar, eteklerini götlerini gözükecek derecede kısaltanlar, dedikodu yapan kız grupları kaynıyordu. Hepsi zengin züppelerdi. Paradan başka bir şey bilmezler zaten. En baştada kendini bi bok sananlar vardı. Tiki kızlardan nefret ederdim. Sadistliğimin bir nedeni de buydu. Tiki kızların bağırıp ağlamaları hoşuma gidiyor. Sınıfımızı daha önceden öğrenmiştik. Sınıfımız 11/C'ydi sadece sınıfımızın yerini bilmiyorduk. Yazgı önüne gelen bi kızı çevirip 11/C sınıfının yerini sordu. Kendimiz arasak derse geç kalıcaktık. Zil çalalı 3 dakika olmuştu. Yazgı'nın sorduğu kız "Soruna cevap vermek zorunda değilim EZİKK" diyince sinirlenmeye başladım. Kızın üstüne yürüyerek bi tane omzuna geçirdim. Kız bi vuruşta yere kapaklandı.
Tahmin etmiştim zaten düşeceğini, arkadaşları kızı yerden kaldırırken soruyu tekrar ettim. Kızın korku dolu bakışları hoşuma gitti ve o titrek sesiyle "koridorun sonunda" dedi. Koridor zil çaldığı boşalmıştı. Koridorun sonundaki sınıfa doğru ilerlemeye başladı. İçeriye girdiğimizde hoca çoktan derse girmişti. Bize bakıp güler yüzle konuştu "Arkadaşlar sınıfımıza yeni öğrenciler katıldı" dedi sınıfta bi sessizlik oldu. Hepimizi tek tek baştan aşağı incelemeye başladılar ardından adını hala bilmediğimiz hocamız kendinizi tanıtmayacak mısınız çocuklar " dedi tekrar güler bir yüzle fazla mı iyi sanki bu hoca diye düşünürken Yağız söze girdi.

Yanan Sokakların Efkarlı ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin