Justinova bivša cura

63 7 19
                                    

Otišla sam se spremiti kada je netko pozvonio na vrata. Otišla sam otvoriti vrata. Kada sam otvorila vrata vidjel sam...

Kad sam otvorila vrata vidjela sam neku curu (slika gore ⬆). Gurnula me i otrčala do Justina i skočila na njega. Poživčanila sam. "Miči ruke sa mog dečka!" nisam mogla izdržati. Odvojila se od Justina. "Što ti radiš ovdije, rekao sam ti da mi se više nikada ne približavaš?!" Justin se derao na nju. Ona je samo rekla vidjet ćemo se još i izašla iz stana.

"Justine ko ti je ovo?" "Emanuela to ti je moja bivša, ali moraš mi vjerovati da ja nemam više ništa s njom. Ja volim samo tebe." rekao je Justin. "Dobro nema veze. Vjerujem ti, a ako se želiš iskupiti, kada se spremim, idemo se prošetati parkom." "Dogovoreno" Justin je bio presretan.
Otišli smo do parka. Šetali smo se i uživali. Iznenada se pojavila opet ona cura. Opet je skočila na njega. Meni je bilo dosta ja sam otrčala kući. Justin je došao do mene i ja sam se počela derati na njega. "Rekao si mi da ništa nemaš s onom curom,ali zašto te stalno opsjeda!!" "Emanuela i ja bi to volio saznati, ali molim te vjeruj mi da nemam ništa s njom." "Justine ja tebi vjerujem,ali ne želim da naša veza strada zbog nje. Odlučila sam da se nećemo viđati neko vrijeme." "Emanuela ne možeš mi to raditi." "Kada riješiš to s tom curom onda mi se javi."

Justin pov.

Ne vjerujem što mi Emanuela radi. Moram to odmah riješiti s Lunom (tako se zove bivša od Justina). Nazvao sam Lunu i rekao joj da dođe odmah. Kada je došla išli smo razgovarati. "Ovako Luna mi možeš molim te reći zašto me uhodiš. Zar ne vidiš da imam curu?" počeo sam razgovor. "Vidim da imaš curu. Dali te stvarno zanima šta si mi skrivio?" "Zanima me Luna." "E pa ovako skrivio si mi to što si se uopce rodio,ali to sada nije bitno. Ono što je bitno da mi uništavaš život. Poslao si mi dečka u zatvor tj. mog zaručnika. Bolje da ti ne nabrajam osnovnu školu." Luna je bila bijesna. "Dobro shvatio sam, ali zašto sam ja kriv što je tvoj dečko u zatvoru. Mislim znam da je zbog toga što me je oteo, ali to je bila njegova greška ne moja. Nije me morao oteti i mučit," nisam znao sto više. "Svejedni si ti kriv donekle," nije odustajala. " Dobro kada smo to razčistili dali me možeš napokon ostaviti na miru. Zbog tebe sam se posvađao s Emanuelom." "Znaš li zašto te uhodim zato što ću sada ja tebi uništit život" objašnjavala je. " Već si mi uništila život, jer mi nitko nije bio važniji od Emanuele. Mislim ja ju i dalje volim, ali prvo se moram tebe riješiti. Kako si se ti osjećala kada je tvoj zaručnik završio u zatvoru. Znam da je bilo bolno zato molim te možeš li mene i Emanuelu ostaviti na miru jer mi ona znači najvise na cijelom svijetu," pokušao sam je uvjeriti i uspio sam. "Dobro, priznajem da nisam baš najbolja osoba. Obećajem da ću tebe i Emanuelu ostaviti na miru." to je stvarno i mislila.

Idući dan sam otišao do Emanuele. Sve sam joj ispričao. Pomirili smo se. Prolazili su dani i tjedni i sve je bilo dobro.

Hello ljudeki. Znam nije dugo bilo nastavka. Vjerojatno će ova priča imati još jedan do
dva nastavka. Jer nemam više inspiracije. I da sada sam tek počela pisati ovim stilom. Znate proceduru votajte i komentirajte. Do iduceg nastavka. Byee 👋👋

Ljubavne brige (ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now