T: Što radiš danas popodne
E: Našta zašto
T: Budi spremna u 16h doći ću po tebe. Moram ti nešto pokazati
E: Ok
Emanuela je došla kući i išla se spremiti. U 16h Tom je došao po nju. Ušli su u taxi i taxi je krenuo.
T: Ejj
E: Ejj
T: Moram ti staviti povez preko očiju.
E: Zašto
T: To je iznenađenje
Ubrzo su došli do mjesta gdje su izašli. Kada su stali Tom je iz košare izvadio deku. Maknuo je Emanueli povez. Iznenadila se. Sjeli su i počeli pričati. Počeli su se ljebiti. Odličuli su otiči do parka prošetati. Sreli su Justina i Livi. Tom je bio bezobrazan prema Justinu. Justin se razbijesnio i udario Toma. Livi i Emanuela su ih nekako razdvojile. Justin je otišao bez riječi. Emanuela je otišla za Justinom. Livi i Tom ostali su sami. Tom je otišao kući i razmišljao o Emanueli. Shvatio je da se Emanueli još uvijek sviđa Justin. To je shvatila i Livi. Odlučila je ispričati što se desilo s Justinom kada ih je vidjela da se ljube. Emanuela je išla za Justinom i zaustavila ga je. Razgovarali su, ali se i dalje nisu pomirili. Kada je došla kući Livi ju je pozvala da razgovaraju.
L: Emanuela dođi moramo razgovarati
E: Što hoćeš
L: Moram ti nešto priznati
E: Reci
L: Sjećaš se jada si vidjela mene i Justina da se ljubimo?
E: Da, što s tim?
L:Emanuela ja sam Justinu u piće stavila alkohol zato jer sam znala da nikada nije pio
E: Kako si mogla? Zbog tebe sam se prekinula s njim
L: Oprosti. Muslila sam da si sretna s Tomom pa ti zato ništa nism htjela reći. Danas sam shvatila da ti se Justin još uvijek sviđa
E: Mrzim te
L: Stvarno oprosti
Emanuela otiđe ljutita. Idućeg dana na trčanju Tom ju je zvao da razgovaraju.
T: Emanuela dođi moramo razgovarati
E: Reci
T: Jučer sam shvatio da ti se Justin još sviđa
Emanuela spusti pogled u pod
T: Zato sam odlučio da više nema smisla da budemo zajedno. Udaljit ću se od tebe da ti ne smetamEmanuela je otrčala kući u suzama. Legla je na krevet i razmišljala o svemu. Nakon nekog vremena netko joj je pokucao na vrata. Kada ih je otvorila vidjela je...
Evo mene. Žao mi je što nisam dugo pisala. Jednostavno nisam stizala zbog škole. Hvala svima koji čitate moju priču i ako stignete pročitajte moju drugu priču "Vještice iz New Yorka"
Što mislite tko je na vratima. Komentirajte i votajte. Pišite što vam se ne sviđa. Oprostite ako ima puno pogreši. Brzo sam pisala.
VOUS LISEZ
Ljubavne brige (ZAVRŠENA)
Roman d'amourOva priča radi se o curi Emanueli koja se mora preseliti u London. Tamo upoznaje dečka koji joj se jako sviđa. Imat će mnogo ljepih trenutaka, ali i onih ne tako ljepih.