Emanuelin rođendan sve se više približavao. Ona se još uvijek ljutila na njih. Njezini roditelji zvali su sve njezine najbolje prijatelje. Zamolili su ih da ništa ne govore Emanueli. Dan prije njezinog rođendana svi njezini prijatelji su došli u London,ali su bili u hotelu. Emanuela ništa nije slutila. Emanuelini roditelju kupili su joj i auto koji će ona na rođendan ići vidjeti s Justinom. On je sve znao i pomagao njezinim roditeljima. Došao je i dan njezinog rođendana. Svi su se pravili da su zaboravili. Justin je kasnije došao po nju da se idu prošetati. Za to vrijeme roditelji zvali su sve njezine prijatelje i postavili sve ukrase. Emanuela i Justin vratili su se iz šetnje. Sve je bilo gotovo na vrijeme. Emanuela je i dalje bila ljuta i tužna u isto vrijeme. Ušli su u kuću i krenuli sjesti na kauč kada su odjedamputa svi njezini prijatelji i roditelji iskočili i povikali "Sretan rođendan." Emanuela nije mogla vjerovati. Nije znala koga prvo da pozdravi, ali se na kraju odlučila. Prvo je poljubila Justina, a zatim išla zagrliti roditelje i sve ostale. Roditelji su joj rekli da to nije sve i neka u 20h bude spremna da imaju još jedno iznenađenje. Svi su ostali bili kod nje do 19h, a zatim su otišli u hotel spremit se pošto su išli svi zajedno. Emanuela nije znala što da obuče. Na kraju se odlučila za plavu haljinu. I ako je bio 10 mjesec još uvijek nije bilo jako hladno. Došli su do jednog salona s autima. Emanuela se čudila što će ovdje, ali je onda Justin dovezao jedan auto pred nju (Justin je imao vozačku). Emanuela nije mogla vjerovati. Odmah je zagrlila roditelje.
Em: Dali si još uvijek ljuta na nas?
E: Ne onoliko koliko sam bila prije, ali vam to svejedno nisam i nikada neću zaboraviti, ali nemojmo sada o tome ipak mi je rođendan
Emanuela je došla do Justina i udarila ga u rame.
J: Hejjj zašto si me udarila
E: Zato jer si znao za ovo, a ništa mi nisi rekao
J: Pa kakvo bi to onda iznenađenje bilo?
E: Svejedno
J: Dođi to nije sve za ovu večer
Justin je uveo Emanuelu u auto i stavio joj povez preko očiju.
E: Ma daj zar ovo sve nije bilo dovoljno
J: Nemoj biti nestrpljiva
E: Dobro, ali bar reci di idemo
J: Ne,ne to je iznenađenje
E: Ma daj
Došli su do velike sale. Kada su ušli Justin je Emanueli skinuo povez i ona nije mogla vjerovati. Tamo su ih svi već čekali. Dalje tjekom večeri sve je išlo kako treba. Justin i Emanuela plesali su cijelu večer. Na kraju Emanuela je bila toliko umorna da ju je Justin morao doslivce nositi do kuće. Kada je došla kući odmah je zaspala.Omg! Ovo je moj najduži nastavak. Nadam se da vam se sviđa. Neću puno duljiti. Nastavak će možda i sutra pošta sam sada dobila inspiraciju. Votajte i komentirajte. Bok😃
YOU ARE READING
Ljubavne brige (ZAVRŠENA)
RomanceOva priča radi se o curi Emanueli koja se mora preseliti u London. Tamo upoznaje dečka koji joj se jako sviđa. Imat će mnogo ljepih trenutaka, ali i onih ne tako ljepih.