Što???

89 9 39
                                    

Prije nego počnem pisati nastavak želim se ispričati što dugo nije bilo nastavka. Jednostavno ne stižem jer imam previše ispita i nisam imala inspiracije. Pa da ne duljim. Krenimo s nastavkom.

Dobila je poruku koja je glasila: "Ako želiš svog dečka živog moraš mi do sutra donjeti 2000 eura." i poslao joj je sliku Justina. Emanuela se prestrašila. Odmah je nazvala Justinovu mamu. Ona je dobila istu poruku. Nisu znale što da naprave. Otišle su na policiju i sve im ispričali.
P(policajac): Nemoj te se brinuti. Sutra ćete mu dati 2000 eura i novac ćemo staviti u kofer u kojemu će biti odašiljač (pomocu toga policija može pratiti npr. lopova...) s kojim ćemo ga uloviti.

Idući dan:

Emanuela i Justinova mama otišle su na mjesto predaje. Došao je neki sasvim drugi čovjek. S njim je bio Justin. Dali su mu novac. Rekao je Emanueli i Justinovoj mami da odu do svog auta. Čovjek je pobjegao s Justinom i čovjek je maknuo odašiljač. Čovjek je bio profesionalni kriminalac. Odmah je znao da će Emanuela i Justinova mama ići na policiju.
Emanuela se zaderala za čovjekom: "Ejjj zaboravio si vratiti Justina" (ovo je posvećeno mojoj prijateljici saamolaaura). One su otišle opet do policijske postaje. Policajac je rekao da će pokrnuti potragu i da će pronaći Justina. Emanuela je bila izvan sebe. Nije mogla čekati. Emanuela je bila toliko iscrpljena da je išla spavati. Taman je zaspala kada je dobila poruku koja je glasila:...

Znam nastavak je kratak,ali jednostavno nemam inspiracije. Malo sam zakomplicirala priču kao i sebi život. Sada ću morati priču nekako otpetljati. Neznam kada će sljedeći nastavak i hvala svim koji ju još uvijek čitate pošto natavci nisu baš redoviti. Votajte i komentirajte. Jeste li sada napokona zadovoljne (znaju na koga se odnosi). Pišiti primjedbe. Pročitajte priče od SilvijaRii TinaRii saamolaaura

Ljubavne brige (ZAVRŠENA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora