Kamp

Emanuela pov.

Napokon ljeto. Nisam više mogla biti u toj prokletoj školi. Jedva čekam ići na more. Sad se idem naći s Justinom. Uspio se oporaviti od onog događaja. Našla sam se s Justinom i rekao mi je da mora otputovati s roditeljima na mjesec dana u Hrvatsku. Nisam htjela da otputuje. Putuje za tjedan dana. Tih tjedan dana svaki dan smo se viđali. Išli smo na more i zabavljali se. Došao je i dan kada je morao otputovati. Dugo smo se opraštali. Nisam htjela da otputuje.

Justin pov.

Danas idem u Hrvatsku. U Hrvatskoj će biti mjesec dana. Ja i Emanuela dugo smo se opraštali. Putovanje je trajalo 7 sati. Pola puta sam spavao. Napokon smo stigli u Hrvatsku. Prvo idemo u Rijeku. Prekrasno je. Otišli smo u hotel i raspakirali se. Prvo smo išli u Mc Donalds. Šetali smo po korzu. U Rijec smo ostali 5 dana. U Subotu smo išli do Dubrovnika. Tokom 7 dana posjetili smo mnoge gradove kao npr. Zadar, Šibenik, otoke Lopar i Prvić i mnoge druge. U Zadru mi se najvise svidio zalazak sunca. Uživao sam. Tokom ideća dva tjedna posjetili smo još mnoge Hrvatske gradove.

U to vrijeme:

Emanuela pov.

Justin je otišao. Svaki dan se čujemo preko vibera. Njemu je odlično. Ja idem u kamp. Iskreno ni ja neznam kakav je to kamp. Na njega su me nagovorili starci. Iskreno tamo je užasno. To je neki kamp za znanost. Tamo moramo spavati i traje 3 tjedna. Tokon vikenda možemo doma, ali u kamp moramo ići tri tjedna. Tamo smao upoznala jednu curu. Zove se Lena. Nekako mi je čudna. Jednu večer sam ju vidjela kako izlazi iz sobe tokom noći. Odlučila sam ju pratiti. Iduću noć pratila sam ju. Vidjela me je.

L (Lena): Izađi nemoraš se skrivati znam da si tamo.
Izašla sam iza drveta.
Ja: Oprosti što sam te sljedila. Zašto se ovako šuljaš po noću.
L: Reci ću ti ako obećaš da se nećeš smijati. Znam da ne vjeruješ u bajke i priče.
Ja: Obećajem neću se smijati. Možeš mi vjerovati.
L: Vidi ovaj medaljon (slika gore ⬆)
Ja: Taj je isti oblik na otoku.
L: Da, a ovaj medaljon je u mojoj obotelji već desetljećima. Ja mislim da ako nađemo to mjesto da je tamo skriveno blago.
Ja: Imam ideju. Ajmo se sada vratiti u kamp pa će mo sutra ići pokušati pronaći to.

Vratile smo se i išle spavati. Idući dan svi smo išli putovati balonom. Vidjele smo taj znak. Došla je noć i mi smo krenule. Uspjele smo naći to mjesto. Tamo je bio neki velik kamen. Nismo ga mogle pomaknuti. Našle smo urezotinu kao što ima medaljon. Stavila je medaljon unutra i gurnule smo kamen. Pomaknuo se i ušle smo unutra. Našle smo škrinju. Unutra je bila neka knjiga. To je dnevnik tamnooke Kate. Kate je Lenina davna teta. Kate je bila ne samo gusarica već i znanstvenica. Vratile smo se u sobu. Idući dani u kampu brzo su prošli. Stalno smo se družele. Mislim Lena i ja.

2 tjedna kasnije:

Kamp je završio ja i Lena se družimo. Justin se vraća za 7 dana. Užasno mi fali.

Justin pov.

Napokon se vračam u London. Vračam se 2 dana prije. Nisam ništa javljao Emanueli želim ju izmenaditi. Putovanje natrag trajalo je duže nego u Hrvatsku. Zapeli smo u gužvi. Emanueli sam na poklon kupio plišanog medu gdje piše I love you🐻.

Emanueli sam na poklon kupio plišanog medu gdje piše I love you🐻

Kupio sam joj i magnet na Hrvatsku

(Posjetio je sve ove gradove)te majcu

(Posjetio je sve ove gradove)
te majcu. Napokon smo stigli u London. U gužvi smo bili sat vremena. Čuo sam se s Emanuelinim roditeljima i Emanuela je kući. Odmah sam otišao do nje. Kada me vidjela nije mogla vjerovati. Skoro me srušila na pod. Počela me je napadati pitanjima. Čekao sam da završi 😂😂 i dao joj poklon. Bila je jako,jako iznenađena.

Emanuela pov.

Neko zvoni na vrata. Idem ih otvoriti. Ja ne vjerujem to je Justin. Odmah sam ga zagrlila. Iskreno misli da sam ga skoro srušila. Odmah sam ga počela ispitivati. Dao mi je poklon. Medo mi je bio najslađi. Poljubila sam ga tj. dugo smo se ljubili. Pričao mi je o svemu. Kako mu je bilo i što je radio. I ja sam njemu ispričala šta sam ja radila. Kada smo si sve ispričali i ja ga prestala ispitivati bilo je već ponoć. Rekla sam Justinu da ostane prespavati kod nas. Pošto ja u sobi imam dva kreveta on je spavao isto u mojoj sobi. Kada sam se ujutro probudila bilo je 11 sati. Justina nije bilo. Sišla sam dolje i vidjela da mi je napravio doručak. Bila sam presretna. Pojeli smo. Išli smo se spremiti tj. ja. Krenula sam u WC kada je neko pozvonio. Otišla sam otvoriti vrata. Kada sam otvorila vrata vidjel sam...

Hello svima. Da,da znam da nastavka nije bilo dugo, ali to zahvalite školi. Imamo previše ispita da išta stižemo. Ovako nemojte se nadati nastavku prije 6 mjeseca pošto sada moram napisati ovih par ispita kako spada. Ova priča imat će još samo par nastavka pošto nemam više ideja. Ko zna možda me neko prosvjetli i dobim ideju. Znate što slijedi 😂 votajte i komentirajte. Što mislite koje na vratima? Pišite opčenito vaše mišljenje o ovoj priči. Do idućeg nastavka. Byee 👋👋