Cap 1.

161 8 8
                                    

După atâta timp o islă,le dau ordine tripulației mele,în scurt timp barca se lovește de nisipul fierbinte al islei.
Ethan- Capitan Sara în depărtare se vede o barcă..
Vă întrebați cine este acest Ethan,înainte de a cotinua istoria vă voi spune câte ceva despre mine și despre echipa mea.
Ethan este mâna mea dreaptă,când eu nu sunt pe barcă îl las pe el ca și căpitan pe barcă.
Acum e rândul meu de a vă spune câte ceva despre mine ,numele meu este Sara Carter,chiar dacă sunt femei prefer să mi se spună Căpitan .Când vine vorba despre vorba reuniunea între frații,sunt a doua femei dintre toți,mulți dintre ei nu mă suportă.
Singurul care mă înțelege este Jack sau cum îi spun eu Jacki ,cu restul piraților ori îmi sunt ei datori cu ceva ori eu. Am uitat să vă spun că sunt "Capitanul" Glonțului Negru,așa se numește barca mea.
În fine,voi continua cu povestea mea.
Ethan- Căpitan Sara ,cea din depărtare nu este Perla Neagră ?
Când aud vorbele lui Ethan,mă întorc fără să mă gândesc spre pădurea ce se afla în fața mea.
*în mintea lui Sara *Știu că acum încalc codul piraților dar nu-mi pasă.
~Tripulația
Ethan- Se pare că iar Căpitanul nostru a luat-o la fug....
Mark- Nu te-ai obișnuit cu asta ? Așa face când aude de dragul ei Jack .
Boris- În loc de a vorbi degeaba ,mai bine ați ajuta și după mergem după ea
Ethan- Odată ai și tu dreptate,Boris.
~În pădure
Sara - Unde este ? Trebuie să fie aici..sunt sigură
Mă opresc brusc și privesc într-o parte și alta,un țipăt cunosc se aude apropindu-se de sol.
De odată aud că cineva se lovește de sol,închid ochii speriată,după scurt timp îi deschid și îl văd pe Jack pe jos .
Mă apropi de el și îl prind de mână
Sara- Iar faci plajă,domnule Jack ?
Jack- bună glumă ,prințesă; stai...ce cauți tu aici?
Îl văd pe Jack că se ridică repede și mă privește cu ochii cât cepele.
Din depărtare se aude un mic zgomot,mă întorc în acelaș timp cu Jack privind în ce se întâmplă și văd ogroază de persoane cum vin după noi.
Sara- Ce să întâmplă,Jack ce ai făcut iar?
Jack- Nu contează ce am făcut acum ,îți voi spune după *se ridică repede de pe sol și o ia la fugă *
Fac ochii mari când îl văd că o ia la fug și mă lasă singură.
Sara- CAPITAN JACK SPARROW !!
Mă ridic și o iau la fugă după el
Sara- TE VOI OMORĂ PENTRU ASTA!!
Jack- Se pare că ai uitat codul piraților,prințesă *țipă în timp ce fuge *
Ajung lângă Jack și o iau înainte
~Tripulația lui Jack
Gibbs- Haideți ,dați drumul la pânze
Will- Stai,și Jack ? Am nevoie de busolă ,trebuie să o salvez pe Elizabeth .
Gibbs- Nu uita de codul piraților,dacă cineva rămâne în urmă ,nu-l putem aștepta.
Din depărtare Jack și Sara vin alergând ,în spatele lor vin multe persoane
Will- Vine Jack
Sara - Ethan,Boris,Mark ;repede în barcă.
Ethan- Mark ,Boris; faceti repede ce spune capitana *se urca în barcă cu restul ,deschide pânzele și conduc barca spre mare *
~Din perspectiva lui Jack
Văd cum Perla mea Neagră o ia spre mare ,trebuie să ajung repede ;o văd pe Sara cum o ia înaintea mea ,ia funia și se urcă repede în barcă,după ce se urcă ea ; prind funia privind lumea
Jack- Nu o să fie ultima dată când o să auziți de Capitanul Jack Sparrow * înainte să spun ultimul cuvând un val imens de apă dă peste mine *
~ Din perspectiva lui Sara
Am urcat în barcă și văd niște fețe cunoscute
Gibbs - Capitan Sara ...cum de vă aflați aici ?
Când încerc să-i răspund lui Gibbs,o persoană își scoate sabia și o îndreaptă spre gâtul meu.
Will- Cine ești tu? Ce cauți aici?
Sara- Nu suport când cineva îndreaptă o sabie spre mine,Will.
Când îmi aude vocea ,Will lasă sabia jos
Will- Domnișoară Sara Carter.......sunteți un pirat....cum ?
Sara- Se pare că a te schimba puțin de haine se poate obține multe chestii ,oricum am uitat să-ți mulțumesc pentru sabie ,domnule Will Turner .
Sara- Nu am ce căuta aici,deci voi pleca
Când dau să mă întorc îl văd pe Jack cum urcă
Sara- M-am bucurat să te văd din nou Jack,dacă e ne vedem altădată.
Fac o mică plecăciune în fața lui Jack și mă îndrept spre o frânghie ,o prind și sar brusc în barca mea.
Will- Se pare că nu doar Jack face asta..
Gibbs- Capitanul Jack o cunoaște foarte bine pe Capitana Sara,se spune că cică au avut ceva împreună,iar ea e îndrăgostită de Jack ; dar cine știe poate totul e o minciună ,până la urmă suntem pirații...
Will- Domnișoara Sara și Jack,dar ea e o persoană bună și nu pare a fi un pirat...
Gibbs- Chiar dacă e ea o femeie ,să nu uiți niciodată că e un pirat .
Jack- Așa-i ,"domnule " Will Turner.
Jack- Dar stai..cum de o cunoști tu pe Sara ? Ați avut ceva în trecut,cumva o relație? Sau ceva pe timp scurt?
Will- Ce ? Nu spune prostii. Eu o iubesc pe Elizabeth ,domnișoara Sara era doar un client...sabia pe care o deține a fost făcut doar pentru ea....pot spune că e făcută de mine...

- To be continued....

Piratii din Caraibe {Istoria lui Sara Carter }Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum