Cap 5

36 3 2
                                    

Pe strada întunecată (Pov Sara)

Mâna se îndrepta spre obrazul meu roșu și fierbinte din cauza atingelor persoanei misterioase...

- Mâinele îmi sunt așa cunoscute.... gestulerile... oare cine e....-cuvintele astea se plimba prin gandul meu cand dintr o data ca un micut bec s a aprins; imediat mi-am dat seama in ce situatie ma aflam; prind pistolul persoanei misterioasei; imediat tipul din fata mea isi trage gluga si o ia la fuga in partea opusa fara sa i vad fata-

Ies din partea intunecata a strazi; privesc arma si vad ca e un Magnum 44; o privesc și o bagă înapoi în geanta mea care era goală; încerc să uit ce s a întâmplat și să mi văd de drumul meu.

Am căutat arma prin toată insula dar nimic

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am căutat arma prin toată insula dar nimic.
Mă îndrept spre barca mea;

- Se pare că nu am găsit nimic... nu știu unde a dispărut...

În cameră se afla Bill; Sparrow;Boris și Mark

- Măcar ai căutat bine sau doar ai dat târcoale prin oraș?

- Și iar se bagă Boris; aplause...

- Am întreb doar Mark; știi bine ce am pățit data trecută.

- Gata băieți; nu știu unde se poate afla.

Sparrow își bea liniștit romul iar Bill stă lângă el.

- Poate nu am găsit nimic dar când m-am pierdut; cineva și a pierdut arma asta.... o putem da pe ceva bani!-scoate magnomul 44 din suportul de pistoale; imediat apare și Ethan pe ușă puțin pierdut când vede că lumea e în jurul lui Sara-

- Scuze de deraj; am avut ceva de făcut...

Pov Bill

Stau cu surioara mea de vorbă despre restul; ce să facă cu arma; dar desigur dacă nu mă aflu eu acolo nimeni nu se simte bine. După un timp în care mă aflu în spatele lui Ethan pot vedea arma și privirea lui pierdută și tristă dintr o dată.

Obserb ce armă este pusă la câștigat; încep să râd și mă uit iar

- stai așa; pistolul ăla nu e a lui Ethan; sunt singură că e a lui....

Mă apropi de Ethan și îl întreb ce a făcut; chiar dacă sunt un copil mic îmi dau seama că a făcut ceva de care o să se regrete toată viața.

-Pot întreba ce ai făcut? Sau nu vrei să mi spui nimic pentru că sunt un copil mic?

- De unde știi că s-a întâmplat ceva? 

- Nu știam; tocmai ce mi ai dat tu de bănuit că ai făcut ceva.

-... Ah.... scuze

Apare Mark în spatele lui Bill

- Era normal să faci tu ceva, Ethan.Te ai gândit vreodată că poate Sparrow sau Boris poate să i spună lui Sara că e arma ta.

În spatele lor apre Sparrow

- Deci arma lui Ethan; ce câștig?  Rom? Femei? Sau o nouă armă?  SAUUUUU POATE O SLUGĂ?

Bill și Mark imediat sar spre gâtul lui Sparrow; Mark cu o sabie iar Bill cu o micuță sabie a lui Sara.

- Nici să nu te gândești să mi faci coepierul slav pentru că te voi călca pe cap.

- Ohhh; doar glumeam oamenii. Nu știți de glumă sau ce? Dar tot arma aia o să fie a mea.

- Arma aia e alui Ethan; nu a ta.

- Copilul vorbește; în locul tău nu aș spune nimic. Ai venit acum că sora ta e cunoscută sau cum?

În cameră apare Sara;

-Ethan; ai putea te rog să vi cu mine să vorbim despre ceva.

Fața lui Ethan a devenit de culoarea lui normală a una palidă.

Pov Ethan
Sara mă ia brusc de mână și mă duce spre camera ei; am intrat și a închis ușa cu chei.
Mi am dat seama că înainte să intrăm i o făcut cu ochiul lui Mark în semn de să nu intre nimeni că de nu îl omoară.

Aud un mic sunet de parcă cineva s a pus în ușă; mi-am dat seama că persoana aia era Mark.

- știi ce de te-am adus aici? Domnule Ethan- o văd cum dintr o față nervoasă a una amuzată de situație.

O văd cum scoate arma din sertarul biroului ce se afla în fața ei; o pune pe masă

- Asta cred că aparține- zâmbește-

- Da... da... este a mea!

- Poți să o iei, nu vreau să iau lucrurile la un camarad de al meu; oricum atât am avut de zis;  poți să te retragi.

- Doar atât..- se intinde să ia arma-

- Da; ai ceva de spus sau?

- Nu; nimic

Îmi iau arma imediat  și plec afara din camera ei; Mark încă se afla lângă ușă. Eu o iau pe scării iar pe el îl văd cum intră în camera lui Sara.

Pov Mark

Aștept de câteva minute să se termine toată chestia cu arma lui Ethan; nu înțeleg de ce Sara se preface că nu s a întâmplat nimic. Sunt sigură că ea știe că persoana care s-a dat aseară la ea e Ethan...

Intru imediat după ce iese Ethan în camera ei;văd că totul e ok.

- Și ce ai degând să faci, domnișoară?

- Ce ai vrea să fac în legătură cu asta Mark?

- Nu ai degând să i spui că știi ce a făcut ieri?

.........

Și un nou cap;deja două la diferite povești o. o wow..:)))
- Scuze de greseli
- Am schimbat stilul de scris la ambele povesti pentru ca mi se parea aiurea sa apara incontinu x:....; y:....
Deci da; voi pune next azi cât mai repede!

Piratii din Caraibe {Istoria lui Sara Carter }Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum