Cap 3.

64 7 4
                                    

Edward: Te-am chemat pentru al ajuta pe Jackie.
Jack: Stai,ce?Cum adică să mă ajute? N-am nevoie de ajutorul ei.
Sara:...și începe spectacolul,bunicule pentru ce ai vrea să-l ajut? E destul de mare ca să aibe grijă de el.
Boris: Prin a pierde Perla Neagră e să ai grijă de tine...se poate spune așa
Jack se întoarce cu pistolul spre Boris
Jack: Gurița mică
Sara: în locul tău nu aș face asta,Jack
Mark: iar bătaie...ultima dată Jack ai ajuns în mijlocul oceanului
Jack: Căpitan Jack Sparrow pentru voi
Sara :Încă am glonțul cu numele tău,deci tu continuă așa că sigur o să-l primești.
Edward- Vă înțelegeți așa bine,vă și potriviți....
Jack și Sara: Să nu spui ce credem noi pentru că vom pleca imediat de aici.
Edward : Bine,bine..
Ethan: O să fiu mai bun la asta decât Tia Dalma
Sara: Dacă ați terminat cu discuția asta fără pic de sens eu voi pleca,nu-i văd rostul de a veni până aici pentru nimic.
~Perspectiva lui Sara
Sara: Iar mă cheamă degeaba ,pentru a suporta vorbele bunicului. Recunosc că am avut în trecut o relație cu Jack ,până ma înșelat cu draga lui Angelica și toate certurile mele între Barbă Neagră.
Am jurat că nu o să mai ies niciodată cu un bărbat. *învârtindu-se dintr-o parte în alt *
Băieți se ducă după câteva minute după Sara,desigur Boris cu glumele lui; Mark cu Rom-ul iar Ethan râdea de se cocoșa la tot ce făcea căpitanul lui cu piciorul ,nervoasă.
~în casa lui Edward
Edward: Jackie trebuie să o protejezi știi asta destul de bine.
Jack: De ce aș face asta tată,ea nu mi-a dat nimic în schimb ca să-i salvez dosul ?
Edward: Să-ți amintesc de înțelegerea care am avut-o cu tatăl ei înainte să moară. Să nu spun de acel LUCRU.
Jack:Acel lucru era între tine śi tatăl ei ,nu între mine și ea.
Edward: Să-ți amintesc că ai lăsat-o pentru Angelica ? Sau atunci când era să o omoare Barbă Neagră pentru cà ție ți s-a făcut să te duci cu fata lui?Sau...?

Jack: Bine,bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jack: Bine,bine...am prins ideea.
Edward: Așa ziceam și eu ,acum te poți duce să o projezi pe ea și fratele ei.
Jack: Bine tată.App; mama ce mai face?
Edward: E mai bine ca niciodată.

App; mama ce mai face?Edward: E mai bine ca niciodată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jack:.....bună mamă,a trecut ceva timp.
Ușa se asculde scârțâind ,apare de după ea Ethan.
Ethan:Căpitanul nostru a decis că vom pleca,momentan se pare că vrea să îl ducă într-un loc sigur pe Bill.
Jack: Eu voi merge cu voi,va trebui să protejez micuța prințesă.
Edward: Bine,succes amândoi.*face cu mâna*.
~în afara casei lui Edward~
Sara:Eu voi pleca,stau aici aproape de 20 de minute .Îi voi aștepta în barcă.
Fata cu părul castaniu o ia în drum spre Glonțul Negru,unde se afla .
Se urcă în barcă și se duce în camera ei,apropindu-se ușor de canapea care se afla lângă biroul din lemn ;se lasă moale și îi cade colțurile de la rochie într-o parte,adorame imediat ce se lasă pe canapeaua moale.
Ușa de lemn se deschide ,făcând un mic scârțâit. O umbră apare lângă pat,un corp fragil mic de statură;acesta era Bill.
Bill se lasă lângă fata de păr castaniu ,își dă ușor seama că persoana care se afla în fața lui era singurul familiar care era în viață.
Bill: ....surioară...
*îi ridică mâna lui Sara în sus și se bagă lângă ea ,o îmbrățișează cât de tare poate dar în așa fel încât nici să nu o deranjeze din somnul ei prețios.* mulțumesc pentru tot ...*îi dă drumul la strânsoare și își lipește capul de pieptul ei în așa fel încât după câteva minute și el adoarme*
~pe drum spre barcă .
Ethan: Mark; Boris și Will sunt în barca ta,Cãpitan Jack Sparrow.
Jack: Sper să nu-mi ia barca.
Ethan: Să-ți amintesc că e Boris cu ei?
Jack: Mai bine nu.
Ethan și Jack urcă în barca lui Sara ;Jack dă imediat ordine celor de pe barcă cât timp Ethan se duce în camera lui Sara.
Ethan:S-...
Băiatul o vede pe fată cu fratele ei lângă ea cum doarme,acesta se apropie și îi dã firul de pãr care îi acopera fața.
Se lasă ușor deasupra ei și îi lasă un mic sãrut pe obrazul fetei.
Ethan : Chiar dacă ești căpitana mea....
Jack intră în cameră
Ethan se îndepãrtează repede de ea.
Jack:Saraaa!
Sara se ridică brusc, îl trezește și pe Bill fără să vrea.
Sara: Da,ce dorești?
Jack:Nimic,doar am vrut să te deranjez
Sara:Serios?Pentru asta mă trezești? Ești deja căpitan acum,pentru ce mai trebuie să mă deranjezi și pe mine.
Jack:Da,da cum spui tu.Unde ai pus rom-ul?
Sara: Ethan știe.
Ethan:Te voi duce eu,scuze de deranaj.
Sara:Nu-i nimic,Ethan*își dă seama că Bill încă e adormit lângă ea* Ce cauți tu aici,micuțule?
Bill
: Hm...stau cu surioara mea mai mare....
Sara-B-Bill..*îl trage repede în brațele ei* fratele meu mai mic..ți-ai amintit....
Bill:D-da....surioară,îmi e frig și foame...
Sara: Haide să cerem ceva de mâncare....bine?*trage pătura care se afla lângă ei pe frățiorul ei mai mic și îi lasă un mic pupic pe frunte;cheamă imediat bucătarul și îi cere să-i făcă ceva de mâncare lui Bill*
Sara:Așteaptă aici până vin,bine?
Bill: Ok..
Sara iese afară și îl vede pe Jack pe marginea barcii.
Sara: Ce ți-a spus bunicul? Ce cauți aici?
Jack:Bună seara și ție domniță *face o aplecăciune*
Sara:Te rog să nu mai faci glume cu mine,din păcate nu mai suntem impreună să râdem unu de altu.
Jack: Dar de ce,micuță oiță? Eu încă te iubesc*apropie mâna dreaptă de obrazul ei*
Sara:...
Jack:De ce nu mă crezi,eu chiar te-.....
Intrerupe Ethan
Ethan : Mai e puțin până ajungem în...

To be continued
+

scuze de greșeliii;_;

Piratii din Caraibe {Istoria lui Sara Carter }Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum