3. rész Mostantól minden változik! Új szerelem? Hajrá!

902 34 17
                                    

~ Sakura ~

Már húztam be magam mögött az ajtót, miközben Ino felé fordultam. Nem várt rám más mint két jegeskék szempár és egy iszonyatosan rosszalló nézés. Azthittem, hogy a késésem miatt reagál így.
- Ino, nagyon sajnálom, hogy várnod kellett, ha gondolod... - mondtam volna, míg a kulcscsomómat kerestem a táskámban.
- KICSI?? Mióta él veled a suli legdögösebb sráca? - ordított rám a barátnőm, azonnal kiesett a kezemből a kulcscsomó és a fülemig húzva a vállamat szépen lassan megfordultam. Ino a csípőjére tette a kezét és durcásan nézett félre.
- Elmesélem, ha elindulunk, mert nem soká elfogunk késni.
- Induljunk! - adta meg magát, míg én elfordítottam a kulcsot a zárban.

A suli felé vezető úton megpróbáltam minél részletesebben ecsetelni, mi történt kb. 1 hónapja. A barátnőm hol vidáman, hol egy kicsit komorabban nézett rám a történet hallattán.
- Te mázlista! De miért nem mondtad még? - kért számon.
- Tudod, milyen sokan oda vannak az Uchihákért, nem akartam egy ellenséget se szerezni magamnak, ráadásul az egész olyan ciki, így jobb ha nem tudják meg a suliból. Ugye nem mondod el senkinek?
- Becs'szó. De mostmár lesz mivel zsaroljalak - nevetett rám.
- Na ezért vagy te a legjobb barátnőm, Malacka.
- Bizony, Plakáthomlok - nevettünk össze.

- És milyen Sasuke? Láttad már fürdés közben? Mit eszik? Mit csinál otthon? - kiváncsiskodott Ino

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- És milyen Sasuke? Láttad már fürdés közben? Mit eszik? Mit csinál otthon? - kiváncsiskodott Ino.

- El kell, hogy keserítselek Sasuke nem az esetem, egész nap vagy a bandájával van valahol, vagy a szobájában gubbaszt, bár elég jó a zenei ízlése. De amúgy tényleg nem szoktunk még beszélni sem. Próbálunk úgy élni mint a költözés előtt.
- Hmm...Kicsi Sakurám, neked nincs ízlésed - karolt belém Ino.
- Ami azt illeti, viszont a bátyja, Itachi teljesen más. Olyan édes és cuki a mosolya, és amikor ránézek melegség árad a szeméből. Mindig megkérdezi hogy vagyok és van hogy, csinál nekem reggelit, sőt mikor otthon van, akkor megnézünk pár filmet együtt - ábrándoztam - Itachi olyan aranyos és kedves - fejeztem be a mondanivalómat.
- Te szerelemeeees vagy - nyújtotta meg az e betűt a barátnőm.
- Á én nem is, csak tetszik nekem, sokkal jobban mint az az undok Sasuke - bigyesztettem le a számat.
- Nem is baj, Sasuke úgy is az enyém - formázott idézőjelet Ino a kezével.
- Viheted - mondtam, és közben olyan pofát vágtam mint aki beleszagolt egy büdös zokniba.
- Jól hangzik nem? Uchiha Ino - kulcsolta össze a kezeit és elkezdett ábrándozni - Tudod kb. 6 éve szerelmet vallottam neki, de visszautasított. - pirult el a legjobbarátnőm - Azóta is nagyon szeretem, azthittem, hogy többet nem találkozunk miután másik suliba mentek, de most, hogy visszajöttek a mi sulinkban, olyan boldog vagyok. Tényleg nem tudod miért iratkoztak át?
- Hmm...Jó kérdés. Nem tudom, nem igazán szoktunk beszélgetni. Csak ritkán ül össze a család, csak ha anya és Jiraiya is otthon van, de hát ismered őket. Jobban szeretik a munkájukat, mint a gyerekeiket.
- Nézd csak az ott nem Sasukéék? - mutatott előre a suli irányába Ino.
- Tényleg úgy néz, ki annyira igyekeztünk, hogy majdnem utolértük. Ott van az a tökfej Naruto is.
- Ja igen, úgy vettem észre mostanában, nagyon beléd van zúgva - nézett Ino a szőke srác irányába.

Csak A Zene És TeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang