Deel 4

33 2 0
                                    

Foto op omslag is hoe Leyla eruit ziet trouwens x

Ik ging douchen en pakte een bh setje, blauwe adidas sportbroek en een zwart tshirt. Ik zette mn haar strak omhoog vast. Beneden ging ik ontbijten en zag dat de rest nog lag te slapen. Ik keek in de koelkast en die was zowat bijna leeg. Dat word boodschappen doen dus. Ik deed een parajumper jas aan van chaimae en lakzwarte birckenstocks.

Onderweg zette ik ROLLÀN F1stman - Danse avec moi op

Ik nam niet de auto en liep naar een nieuwe bakker die bij ons in de buurt was geopend. Ik stapte de winkel in en zag naar mijn verbazing Rachid achter de kassa. "Goeiemorgen" "Sooo sinds wanneer werk jij" "Moet toch iets doen hahaha is de bakker van mn oom dus ik help hier even"

Ik nam van alles. Croissantjes, chocolade broodjes, appelflappen,.. en ga zo maar door. Ik rekende af en groette Rachid nog. Zo raar dat hij opeens bij me in de buurt werkt.

Het was nog best vroeg 10.30 u om precies te zijn. Ik schrok van mezelf hahha ik ben meestal de gene die als laatste opstaat.

Ik liep binnen en legde alles klaar op tafel. Chaimae en Souhaila waren al beneden en we begonnen met ontbijten. Mama had gisteren een zware dag achter de rug dus die slaapt nog en papa is naar werk "Wats de planning vandaag dan?" Zei ik met een glimlach. "Wats met jou vandaag? vroeg opstaan, ontbijt halen, actief zijn." Zei chaimae Eerlijk, ik wist het zelf niet eens. Ben ik eens in een goeie mood word ik een hele andere Leyla hahaha.

Einstand besloten we het een zussen dag te maken en gingen we bowlen. Mama was ondertussen al wakker en wou niet mee, dus bleef ze thuis met rania.

We stapte in Souhaila's mercedes en reden naar de bowlingbaan. Ik verbinde mijn telefoon en zette Timal - Vatos op. Zo scheurde we de straat uit. Het zit in me famillie denk ik hahaha we rijden niet rustig nee.

Aangekomen bij de bowlingbaan ging Chaimae alles regelen. Ik ging plaatsen nemen en Souhaila bestelde drankjes.
Het viel me op dat het best vol was. Ik voelde me al sinds ik binnen liep bekeken. Dit heb ik de laatste tijd zo vaak dus ik keek rond of ik ergens
bekende gezichten zag. Maar nee, niemand.

Een marokkaanse jongen ik schat rond de 20 kwam naast me zitten en begon al meteen met praten. "Hey, je bent echt een prachtige dame. Ik wil je beter leren kennen" ik moest een beetje lachen. Waarom weer ik zelf ook niet. "Niet geïntresseerd sorry" hij knikte en vertrok meteen. Soo deze heb ik nog nooit meegemaakt.

Souhaila kwam met de drankjes waarna Chaimae volgde. Het bowlen verliep super en Souhaila stelde voor om naar de spa te gaan. Iedereen was voor dus we gingen. Het was zo leeg dat we het zwembad en jaccuzi voor onzelf hadden. Heerlijk.

Na een massage gingen we nog ergens een hapje eten en gingen terug naar huis. Vandaag was een heerlijk perfect dagje. Te perfect zelfs. Waarom kan elke dag niet zo gaan?
Thuis aangekomen was papa nog steeds niet thuis. Mn moeder vertelde ons dat hij naar marokko is vertrokken omdat een goede kennis van hem Allah i rahmo is overleden. Het breekt altijd mijn hart want het kon altijd iemand van jou famillie zijn die onverwachts overlijd. De gedachte iemand te verliezen die zo dicht bij me staat schudde ik snel van me af.

Souhaila vertrok weer naar huis en ik ging naar boven. Ik scrolde wat op instagram door tot ik een appje kreeg van fotos van een onbekend nummer. "Je mannetje doet gekke dingen" ik bekeek de fotos en kon niet geloven wat ik zag. Hij hangt gewoon met andere wijven en niet zomaar nee. Lekker in een shishalounge met 1 op ze schoot en de ander naast hem geplakt.

Is dat wat hij wil doen? Souhaila had gelijk, ik heb me vergist. Ik stuurde de foto's door naar Soufiane hij bekeek ze meteen. En net toen ik hem wou blokkeren stuurde hij mij een foto.

Naar mijn verbazing kreeg ik een foto te zien van mij in de bowling lachend naast de jongen die me aansprak vandaag. Vandaar dat gevoel dus. Het klopte. "Als jij zo doet doe ik dat ook"

Hij denkt gewoon dat ik vreemd ga. Voor even voelde het alsof ik niet meer kon bewegen door de verbazing. Wie heeft die foto genomen? Eerst de naaktfoto's nu dit.

Pov Soufiane

"Ewa neef, faka?" zei hicham terwijl die een pof van zijn shisha nam. "Ze zijn allemaal hetzelfde broertje, al die wijven flashen je"
"Die chickie van je wella? Nee broer kan nie, wat heeft ze je geflikt?" Zei hij. Ik bestelde ook een shisha.
"Als zij zo wilt doen doe ik het ook. Klaar broer ik dacht eindelijk vrouwtje te hebben. Ze zijn allemaal bitches."

Zoals altijd waren er meisjes, nee beter gezegd hoertjes in de lounge die ons kwamen joinen. Normaal duwde ik ze altijd weg. Maar nu boeide het me niets meer. Iemand bood me een joint aan en ik ging mee. Voor even verdween deze wereld om me heen.

Pov Leyla

Daar viel de eerste warme traan, de 2e volgde en zo bleven ze maar stromen. Wat doet hij met me. Wie zit hier achter? Ik wist dat het ons niet gegund werd maar mensen doen er echt alles aan om ons uit elkaar te krijgen. En het is hun ook gelukt. Wie hier ook achter zit. Ik moet weten wie en waarom.

Hij denkt dat ik vreemd ga, dus hij gaat vreemd. Zodat ik het klaar maak. Precies wat ze willen.

_______________
Sorry sorry, ik heb al zo lang niets meer geschreven. Mijn telefoon is hersteld en ik zat vorige maand in marokko, geen tijd om te schrijven toen. Maar nu ben ik er weer helemaal in :) lobii 💗

Wat bij elkaar hoort zal bij elkaar komenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu