5

146 7 2
                                    

Šli jsme dovnitř s rukama kolem pasu. Ollie šel až po nás a pak šel ke klukům ke stolu, probírali tam já nevím co. My jsme se tajně odkradli k nám do pokoje a tam mě Till přimáčkl ke dveřím.  ,,Jsi jenom můj..." Dlouze mě políbil. Trochu jsme se zapotáceli a narazili do mojí skříně, která na nás spadla. Okamžitě jsem začal sbírat věci a Till mi taky pomáhal. Našel můj deník. ,,Hej, co to je?' ,,Deník. Nesahej na to! Mám v tom osobní věci..." ,,Který nesmím vědět?" ,,Hm." ,,Ty mi nevěříš?" ,,Jo, ale... je to osobní. Řeknu ti to, ale později." ,,Dobře." Kdy mu to budu moct říct?

Z pohledu Tilla
O tři dny později
Vážně mě zajímalo, co v tom deníku Flake měl, že mi to nechce říct. Nevěří mi? Podvádí mě? Je mu něco? Nevím... dá se to zjistit jediným způsobem... Počkal jsem, až půjde Flake za Schneiderem ho utěšovat, ostatně to dělá každý den, a šel jsem nakouknout do deníku. Snad to nezjistí. Nalistoval jsem poslední zápis. A to co jsem čet, mě moc nešokovalo, ale ani radost jsem z toho neměl. Odjíždí. Kdy a proč to nenapsal, ale já to z něj nenápadně vytáhnu... Vše jsem dal zpátky a šel napouštět bazén. Flake už kupodivu napouštěl. ,,Už jsou spolu" pověděl mi. ,,Jé, to je fajn!"
O pár hodin později
Bazén byl napuštěn a všichni v plavkách. Teda skoro - Flake chyběl. Šel jsem se podívat co dělá. Zrovna otevíral dveře a praštil mě do nosu. ,,Jé, promiň..."
,,Nevadí." Zněl tak... tak... smutně... Ale v těch plavkách byl vážně k sežrání. ,,Hrozně ti to  sekne."
,,Dík" konečně se usmál. ,,Děje se něco, Flakeu?" ,,Ne, všechno je v pořádku."
,,Jasně... to vidím. Vážně. Co se stalo?"
,,Fajn. Pojď do pokoje, nechci aby nás někdo slyšel." Šli jsme do pokoje a tam začal mluvit o odjezdu.
,,Na jak dlouho?"
,,Než mamce seženu novou spolubydlící. Takže asi tři měsíce minimálně."
,,A kdy odjíždíš?" ,
,Pozítří." ,,Tak to si večer užijeme, Ne?"
,,Jasně!"
,,Tak pojď do bazénu!" Ještě jsem vykřikl a utíkali jsme chodbou rovnou do bazénu. ,,Máte asi hodně energie, co?" zasmál se Oliver. ,,Asi jo," zasmál jsem se taky. Musím si to tady s Flakem užít než odjede. Však ho dneska večer překvapím!

Jsem zpět živá!(To asi nikoho nezajímá😂) Po dlouhé odmlce je tady další kapitolka. Omlouvám se, nešla mi vydat. Každopádně jsem se to rozhodla prodloužit takže tady je začátek druhého dějství.
--Lopata--

SonneKde žijí příběhy. Začni objevovat