Sprvu sa zdalo, že nie ja som sa zamilovala do neho, ale Matt do mňa. To on si ma pridal na Facebooku, to on mi prvý napísal, to on ma vychválil do nebies za moje kresby a pozval ma von. Súhlasila som.
"Takže hovoríš, že Danny a Jon Snow by boli dobrý párik, hej?" zamračil sa na mňa.
"Pieseň ľadu a ohňa.. ľadu a ohňa! Skončia spolu, stav sa!" divoko som obhajovala svoju teóriu. Sedeli sme na terase podniku, v ktorom som nikdy predtým nebola. Nervózne som sa medzi slovami hrala s podpivníkom, kým on v prstoch žmolil lem obrusu. Bolo neskutočné teplo, no obaja sme na sebe mali košele a tmavé tričká. Dopíjali sme druhé pivo, podchvíľou komentujúc tenis v televízii. Vtedy sa z rádia nad nami ozvala moja obľúbená pieseň. Vystrela som sa, hypnotizujúc reproduktor, akoby bol stelesnením speváka.
"Poznáš?" spýtal sa ma Matt.
"Či poznám? TFK sú najlepšou skupinou sveta!" vyhŕkla som.
"Začínam sa ťa báť." Prestala som venovať pozornosť rádiu a pozrela naňho. Usmieval sa a niečo v jeho očiach spôsobilo, že niekde v mojom vnútri vzlietli motýle. Začervenala som sa.
"Ako to myslíš?"
"Máš rada všetko to, čo ja. Si snáď môj klon?" zatváril sa vystrašene, no na tvári mu stále hral úsmev.
"Možno áno."
ESTÁS LEYENDO
Mal si byť môj ✓
Historia CortaČo ak on bol mojim Rómeom, no ja som nebola jeho Júliou?