Sedem hodín

98 24 0
                                    


Zamiloval sa.
Našiel svoju Júliu v podobe spolužiačky.
Pretože ona pri ňom mohla byť aj vtedy, keď nemal signál. Pretože sa jej mohol denne dívať do očí. Vo svojej nekonečnej paranoji som s týmto scenárom rátala, no to, čo ma skutočne zamrzelo bola skutočnosť, že ju ľúbil už dlho predtým, ako som sa rozhodla byť k nemu úprimná.
Ozvala som sa prineskoro. Nechala som ho prešmyknúť sa mi pomedzi prsty. Spravila chybu.
Možno ak by som si vlastné pocity utriedila už na začiatku, alebo aspoň o niečo skôr a začala sa podľa toho správať..
Príliš som sa bála.
Blížil sa koncert a naša konverzácia sa obmedzila výlučne na plánovanie. Niečo hlboko vo mne tušilo, že práve to, že sa ešte raz uvidíme, je jediný dôvod, prečo sa so mnou vôbec baví. A že v ten deň to bude naposledy.
Nemýlila som sa. Najhoršie však bolo, že ten deň bol tak skvelý.
Strávila som v jeho prítomnosti úžasný koncert úžasnej kapely a keďže nám pred nosom ušiel vlak, i celučkú noc. A ako sme tak sedeli na lavičke pred stanicou a hrali nejakú hlúpu slovnú hru, neverila som, že sa to vôbec deje. A nechcela som ten moment nechať odísť, pretože ma desila prázdnota, ktorá mala prísť po ňom. Keď som ho prvý a zároveň posledný raz v živote objala, zúfalo som sa pokúšala zachytiť každý aspekt tej chvíle. Od jeho vône, po nesmelo sa predierajúce prvé lúče ranného slnka, ktoré nás zahaľovali. Pretože potom zostala len tma.



Mal si byť môj ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora