Bab 3

16.5K 239 0
                                    

"Woi Raf!!!"

"Pehal kau jerit²."marah Raf kepada rakan seuniversitinya.

"Kau ade dengar citer tak ade budak cute kat uni ni la."die kenal sangat dengan perangai Raf yang pantang nampak mamat cute mesti nak try punya lah. Walaupon die tak berapa rapat dengan Raf kadang² ade jugak la tolong si Raf ni cari anak ikan la katakan. Nak kata playboy tak ade la sangat si Raf ni kira so² la.

"Yeke aku tak tau pon tak dengar citer pon pasal tu. Kau kenal ke budak tu."

"Boleh la jugak pernah la nampak due tiga kali gitu."

"Ouh... Nanti aku tengok la mane tau sangkut."

"Caya lah Raf aku tabik ar ngan kau ni."

"Ade² je kau ni."

"K ar aku cau lu. Kau gi ar try budak tu mane tau sangkut jangan tak bagi tau aku."

"Bagi tau kau buat ape pulak. Aku dapat aku punya la sorang kau tu straight bukan bengkok kan."

"Aku saje je la. Aku straight ape."

"Pape je la kau ni. Dah gi ar sane pape roger tau."

"Of course la. Cau lu."terus die bergerak meninggalkan Raf di situ.

"Pe masalah tah budak tu buat pening kepala orang je. Budak cute ea."Raf berfikir kalau² die ade perasan budak yang dimaksudkan oleh mamat tadi. (tak tau nak letak name ape watak kejap je)

Terus Raf berlalu dari situ. Die baru lepas kelas nanti petang ade lagi kelas. Sekarang dah nak masuk tengah hari so lunch time. Terus die pergi ke arah kafeteria malas nak keluar makan kat luar makan kat dalam uni lagi senang tak membazir mase sangat.



























Pendek pulak bab ni hahaha... Kehabisan idea la pulak kuang kuang kuang... Perah lagi otak ni biar ade banyak sikit idea nak buat nanti tak la bosan sangat. Tunggu jela port yang best... K see u guysss

HOT'S GUY (bXb) ✓Where stories live. Discover now