Bab 12

11.5K 213 17
                                    

Sis kembali lagi huhaiii... Tq so much yang sudi bace citer yang x seberapa ni... Enjoy it...







Khai menghembus nafasnya apabila berada di lantai atas syarikat Raf. Khai terpaksa bekerja di sini juga kerana mana lagi dia nak mencari kerja sudah banyak tempat tapi semua sudah penuh jadi nak tak nak dia kena juga hadap muka Raf yang paling dia tak nak hadap.

"Ouh Khai?"soal Azam apabila terlihat kelibat Khai di pejabat Rafael.

"Ye saya. Encik Raf ada?"tanya Khai.

"Tuan Raf? Ouh ada. Nak saya inform dulu ke?"

"Ouh tak apa saya masuk sendiri."

"Ok."jawab Azam sambil tersenyum dan melakukan kerjanya semula.

Tok tok tok

"Masuk!!!"laung Raf.

Raf yang sibuk dengan kerjanya tidak sedar akan kehadiran Khai buah hatinya.(aceceh)

"Raf."panggil Khai bersahaja. Ada die kesah ke Raf tu boss kat syarikat ni.

"Eh!!! Khai? Buat ape dekat sini? Rindu aku ke?"soal Raf sambil mengenyit matanya.

Meremang bulu roma Khai lah tengok si Raf sengal ni kenyit kenyit mata bagai ingat die perempuan ke yang cair kat pelukan die.

"Buat ape kau cakap? Kau kan nak bagi aku kerja. Dah lupa ke?"soal Khai sambil rolling matanya.

"Kerja? Ouh ye ye kerja tu."jawab Raf setelah mengingat tentang kerja Khai yang khas untuknya.

"Mmm..."Khai hanya mengumam sebagai jawapan.

"Alah. Senang je kerja kau tu kau jangan risau."jawab Raf dalam maksud yang penuh muslihat.

"Bagi tau je lah kerja aku tu. Menyampah pulak cakap dengan orang yang tak faham bahasa ni. Belajar tinggi tinggi tapi kesian tak pandai."ejek Khai sambil senyum sinis.

"Pandai kau sekarang kan. Pandai nak sakit kan hati orang. Tak apa kau tunggu je lah kerja tu. Kerja yang sangat special only for you my dear."

Khai menjeling Raf di hadapannya.

"Sini duduk sini."panggil Raf sambil menepuk ribanya.

Nak terjojol biji mata Khai dengan arahan Raf padanya.

"Kau ingat aku ni hamba kau ke or your sex slave?"soal Khai.

"Apa salahnya kau jadi my only sex slave or will you be mine only mine?"

"Kau gila aku tak nak dan tak perlu ingat aku tak ada maruah ke?"

"Hahaha!!! Aduh!!! Sakit pulak perut aku ni dengar kau cakap pasal maruah. Hei!!! Dengar sini kau tu aku punya tak ade sape boleh ambil dari aku nak ambil langkah mayat aku dulu."ujarnya panjang lebar dan hanya tersenyum sinis pada Khai yang terkejut dengan kata katanya barusan. Jangan ingat Raf hanya main main sekali die cakap die akan kotakan ingat tu.

"Jangan harap. Aku tak ingin lah dengan orang tak betul macam kau ni."Khai ingin cepat cepat beredar dari sini ingatkan dapat lah kerja rupanya sama aje tak dapat kerja dapat sakit jiwa ade lah dengan mamat sewel ni.

"Kau nak pergi mana? Aku tak benarkan kau melangkah keluar dari bilik ni."

"Kau siapa nak arah arah aku?"soal Khai sakit hati.

"Kau tu sex slave aku. Baik kau dengar setiap arahan aku kalau tak semua orang dalam office ni tau apa kedudukan kau kat sini."ancam Raf.

"Kau-!!!"Khai melangkah ke arah Raf dan menarik kolar baju Raf yang lebih tinggi darinya.

"Woww!!!"terkejut Raf dengan reaksi Khai yang tak dijangka.

"Kau tak ada hak nak buat aku macam ni. Kau nak apa dari aku. Aku bukan kaya macam kau. Setakat nak harapkan sijil aku dengan kau jauh beza lah."marah Khai dan melepaskan kolar baju formal yang dipakai Raf.

"Senang je. Kau buat apa yang aku nak. Simple right?"ujar Raf sambil membetulkan bajunya.

"Aku cakap apa tadi. Aku tak nak kau tak boleh nak ugut ugut aku sebab kau ada kuasa."

"Jangan cabar aku lah Khai sayang. Kau ikut je apa aku nak senang bukan susah pon."

"Susah ke senang tu tak bergantung lah aku ni manusia jugak ada perasaan kau tak boleh nak main ugut kau tak rasa apa aku rasa. Aku bukan perempuan lah. Aku lelaki baik kau cari betina yang dengan senang hati nak mengangkang depan kau."

"Wow... Pedas and berbisa."

"Heh!!!"Khai hanya senyum sinis.

Baru Khai nak menapak jauh dari Raf, tubuhnya telah menempel di dinding sebab tolakan Raf.

"Kau jangan ingat kau senang senang je boleh lari dari aku lah Khai. Kau ni sayang lah tolak tuah kau tau. Kalau orang lain mesti tak kesah pon kan. Ish ish ish!!! Sayangnya lah."

"Ingat aku heran sangat ke dengan harta kau yang banyak tu. Aku boleh cari duit sendiri lah."Khai cuba menolak tangan Raf yang ada di kedua bahunya tapi tidak berhasil.

"Kau boleh tepi tak!!! Aku nak cari kerja lain lah dari kerja dengan kau yang gila sex ni."

"What!!! Woo... Kau cakap aku gila sex excuess me kau jangan nak tuduh tuduh aku lah. Aku memang kuat nafsu tapi bukan gila lah."jawab Raf.

"Whatever sama je tak ada beza."

"Ada. Bila dengan kau je aku gila."Raf tersenyum senget.

"Kau jangan nak mengarut lah. Aku bukan macam kau lah. Kau tu  gay!!! Jijik aku dengan kau ni lah."

"Jijik? Sejijik tu ke aku kat mata kau?"

"Yes!!! Baik kau lepaskan aku lah."

"No no no!!! Jangan harap."Raf mula menolak tubuh Khai merapat ke dinding dan memusingkan tubuh Khai sehingga Khai membelakanginya.

"Raf!!! Let me go!!!"jerit Khai.

"Sorry baby. Kau yang paksa aku buat macam ni."Raf mengeluarkan gari dari balik seluarnya.(Tiba tiba ade pulak gari)

"Ok settle."Raf memandang Khai yang merenung tajam ke arahnya.

"Kau ni memang gila!!! Aku tak buat apa apa salah pon lah dengan kau."

"Ada. Kau dah curi hati aku. Jadi aku kena ikat kau supaya hati aku tak lari lagi dari aku."ujar Raf bersahaja sambil mengusap pipi Khai.

"Bodoh!!! Aku tak ingin lah hati kau tu kau ambil balik bawak pegi jauh jauh hati kau tu."maki Khai sambil menghindar usapan tangan Raf di pipinya. Tak ingin die disentuh oleh Raf. Bencinya semakin bertambah.

"Tak apa. Tunggu masa je. Kau akan jadi hak aku and only mine."ujarnya penuh makna.

Takot pulak Khai dengan fikiran Raf yang tidak dapat dijangka.

























Okkkk... Satu jela jadi kan sementara tunggu sye habis exam.. Lame lagi tinggal lagi 2 minggu... Hope dapat keputusan yang baik doakan ye semue...hihi...
Tqqq pada semue yg bace vote n komen ade jugak org komen terharu gituww.. Hehehehe...
Jangan malu² ye nk komen apa² je sye x mkn org lah..okkk see uuu...

HOT'S GUY (bXb) ✓Where stories live. Discover now