Multimedia özgenin resmi.
Özgenin yanağina bir öpücük kondurarak yerime oturdum. Özge ve cenk hakkında uyumadan önce biraz düşündüm ve aklıma harika bir fikir gelmişti cenk ile ben konuşacaktım ve özge nin duygularini açik açık ona anlatacaktim. Cenk bizim karşı sınıftaki özgenin dilinden düşürmedigi bi o kadar da yakışıklı birisidir. Özge anlamadan öğle arası gidip konuşacaktım, nasil olacakti bilmiyorum ama olacakti,olmaliydi bu kızın da mutlu olmaya ihtiyacı vardı hem reddeceğını düşünmüyordüm fıstık gibi kız, ben olsaydım kesinlikle reddetmezdim. Ah birde ben aşık olsam, birde ben sevsem birini bende bir erkek içın saatlerce ağlasam, ama olmuyordu kimseyi sevemiyordum, iki dakika birini beğensem hemen bu işlerin bana göre çok saçma olduğu kanaatine varıyordum, bu işler bana göre değil uzak durmalıyim.
Öğle arası tüm cesaretimi toplayıp cenk in yanina gittim kantinde arkadaşlarıyla sohbet edip birşeyler yiyorlardi
"şey bölüyorum ama müsaitsen seninle bişeyler konuşmam gerek iki dakika gelirmisin cenk "
Arkadaşları imalı imalı cenk e baktıktan sonra sıcakkanlılıkla
"Tabiki konuşalim "dedi
Çok heyecanlanmiştim ama sakin olmaliydim konuşmaya başladim
"Sana birşeyler soyleyeceğim ama bu söylediklerim aramızda kalsın olurmu"
"Olur"
"En yakin arkadaşım özge çok uzun zamandir senden hoşlanıyor hatta hoşlanmiyor daha fazlası senin ismini dilinden duşürmüyor bunları sana soylediğimden haberi yok seninle konuşmalıydim yoksa arkadaşımın daha fazla üzulmesine göz yumamazdım.Onunla konuşmanı istiyorum ama lütfen bunu benim söyledigimi söyleme yoksa çok üzülur yeterince üzülüyor zaten"
"Olur ben onunla en kısa zamanda konuşacağim bana bir resmini göstersene onu tanımama yardımcı olsun."
Özgenin en güzel resmini seçmiştim o da bi an duraksadı ve gerçekten güzelmiş dedikten sonra tamam tesekkürler diyerek oturduğumuz banktan ayrılmışti. Içimi bir mutluluk kaplamışti özge için iyi şeyler yaptığım için çok mutlu oldum ve hemen onun yanına sınıfa koştum "neredesin sabahtan beri seni bekliyordum hani tost alacaktın nerede" tost almayı unutmustun hemen geri döndüm ve iki tane tost aldım ve yemeğimizi yedik.
Değısik bir günün ardından eve gelmiştim uzerimi değistirip anneme yardim ettim ve akşam yemeğini beraber hazırladik babam annem ve ben çok güzel akşam yemeği yedikten sonra odama gidip film izledim.Sabah çok zor olmuştu benim için gözlerim şismiş ve berbat haldeydiler gece geç yatınca bendeki etkisi böyle oluyordu umarım iner bunlar. Neyse çok geçmeden kahvalti ettim dislerimi firçaladım bugün okul kıyafeti giymeyecetim bizim okulda bazen kontrol ediyorlardi, geçen hafta kontrol ettikleri icin bugün etmezler diye düsündüm ve siyah eteğimi ve beyaz bluzumu giyerek rimel ve ince bir aylaynır çektikten sonra okula gitmek icin anneme bir öpücük kondurup evden ayrıldım . Yürürken ece yi gordum ece bizim sınıftan tatli bir kızdi severdim onu onunla beraber okula kadar yürüdük okulda ozge benden önce gelmisti ve sanki gözlerinin içi guluyordu nedenini sorduğumda "aksam telefonuma bir mesaj geldi bil bakalim kimden " meraklı gözlerle kimden diye sordum o da cenk ten oldugunu ve çıkma teklifi ettigini soyledi sınıfın içinde ikimizde çıglıklar atıyorduk herkes saşırıci gözlerle salak mı bunlar diye bize bakıyorlardı aman bizene baksınlar hiçde umrumda değil diyerek bağirmaya devam ettik çok mutlu olmuştum özge adına demekki cenk de özgeyi begenmişti yaşasın yaşasın o anda aklima daha farklı bişey geldi ya özge cenk ile olup beni unutursa ya benimle artık takılmazsa saçmalama elif öyle bişey olmayacak kıskanmanın yeri değil dedim içimden özgeye birsey sormayi unutmuştum peki sen ne cevap verdin ona...
"Düşüneceğim dedim" ne saçmalıyordu bu kız ne yapmaya çalışıyordu anlamıyordum "neden böyle bişey söyledin kabul etseydin ya sen değilmiydin bana teklif etmesi için nelerimi vermezdim diyen"
"Evet öyle ama hemen hevesli görünmemek için öyle söyledim bitanem yoksa beni o basit kızlardan sanabilirdi zaten tam da hayal ettigim gibi konuşamadım heyecandan bir selam bile yazamadım selma yazmısim onu bile anca düzelttim"Özge nin bu söylediklerine gülmemek icin zor tuttum kendimi, konuştuklari mesajlari gösterdi bana gerçekten de selma yazmış ah deli kız.Cenk de hızlı çıktı soyledigim hemen akşami mesaj atmış nereden buldu instagram hesabını orası da şaşırtıci ee tabi özge nin güzelliğine bende olsam aynısını yapardım ama hakkını yememek lazım cenk de çok yakışıklı vede özge ile çok yakısiyorlar. Ögleden sonra özge nin telefonuna bir mesaj geldi cenk tendi "düşndünmü?" özge hemen cevap verdi aklı sıra taktik uygulayacaktı ama başaramadı hemen evet dedi bende yanında mesajlara bakıyordum özgenin elleri ve ayaklari titriyordu canım arkadaşim ne kadar da çok seviyordu ardından cenkten bir mesaj "ee cvabın nedir?" "Evet kabul ediyorum " cenk den bir mesaj daha "tamam okul çıkısi görüşürüz"özge sanki uçuyordu saçmalamaya başladi agzindan ne çıktıgi belli değildi kekeliyor gibi cümle kuruyordu neyse ona takılmadım ama aklıma kötu şeyler geldi ya özge cenk e daha önce ondan bahsettigimi ögrenirse,aman nerden ögrenecek boş kuruntular işte neyse içimdeki kötu sesleri dindirip özgenin mutluluğuna ortak oldum ve beraber gülmeye başladik sonra özgeden gelen bir soru"şimdi ne olacak elif?"
"Ne ne olacak çıkıyosunuz işte kızım daha ne istiyosun buğünün tarihini unutma belki koluna dövme yaptırırsın"dedim "endişeleniyorum"
Özge'nin endişelenmesi çok normaldi ilk defa biriyle çıkıyordu o da ben gibi daha önce kimseyle çıkmamış ona çok teklif edenler oldu ama o sadece crnk i sevdigi icin hiçbirini kabul etmedi ya bana senede en fazla iki kişi ederdi o da şaçma sapan tipler bi keresinde bizim alt komşunun çocuğu bize misafirliğe geldiklerinde odama girip benimle sevgili olsana demişti daha çocuk 7 yaşında ya vardı yada yoktu bu anımı hiç unutmam anneme de soylemiştim ve annem dakikalarca gülmüştu bu olaya neden güldü bilmiyorum ama bende gülmüştüm her neyse onu birazcık sakinleştirdim ve keyfi tekrar yerine geldi çıkısta cenk ile beraber yürüdüler onları yanlız bırakıp mervelerle birlikte beraber yürümeye başladım merveler dediğim sıla esra merve üçlüsü onlar çok yakın arkadaşlardır ve bizim sınıftalar çok muhabbetim olmaz ben genelde özge ile çok takılırım iki kişi çok iyi anlaşirdik ve kimseye ihtiyaç duymazdik sinftaki diğer kızlarla arada bir gıybet olduğunda konuşuruz yada manşet bir olay olduģnda yoksa ikimizin de çok muhabbeti olmaz neyse onlarla çok konuşmadan yürüdüm evimin önüne gelince görüsürüz deyip eve girdim ve odamın kapısını kapatıp yatağıma uzandım sonra annem seslendi e"elif buraya gel sana bir haberim var"
Koşa koşa oturma odasına gittim "evet anne çabuk söyle çok merak ettim"
Teyzen aradı bugün yaz tatilinde alanyadaki yazlıgına davet ediyor bizi ne dersin tatil ikimiz içinde iyi gelecek sencede oyle değilmi?"
Annemin bu haberine çok mutlu oldum yaz tatiline çok az bir zaman kalmışti onbeş gün falan bende ne yapacağımı planlarken bu çok güzel oldu hemen kabul ettim ve odama geri döndüm yaz tatilinde özge yi çok özleyecektim ondan ayrılmak istemiyordum ama onun artik bir sevgilisi var sanirim git gide yalnızlaşıyordum bu benim sinirimi bozdu benim de mi bir sevgilim olsa hiç fena olmazdı bu yaz alanya da bir sevgili bulurum umarım diyerek içimde konuyu kapattım ve hemen ardından telefonum çaldı arayan özgeydi cenk ile konuştuklarini anlatti onu daha iyi tanidığını ve daha fazla aşık olduğundan bahsetti umarım mutlu olurlar,umarım özge beni bırakmaz.