bölüm 3

47 2 1
                                    

Koca bir onbeş günün ardından yaz tatili gelmisti 10. Sınıfı bitirip 11. Sınfın heyecanını yaşiyordum ama eve gitmekte biraz endişeleniyordum, karnem hiçte iç açıci değildi annem kesin azarlayacakti yine beni.nNeyse eve gittigimde annem evde yoktu anlaşilan işten daha gelmemişti,bu arada babam ile annem boşandılar babam mersin de yaşiyor biz ise izmirde arada babam beni görmek için geliyor  ve geldiğinde güzel vakit geçiriyoruz gecenin sonunda ise babam beni eve bırakıyor kendisi otelde kalıyor alısmıştım bu duruma iki yıl önce ne kadar bağirıp çağirsamda şimdi umursamıyordum onlari banane ne halleri varsa görsün.  Yarından sonra alanya ya gidecektik. Odama gittim sabah toplamamistim her yer dağınıktı ve her zamanki gibi yatağım yerde,önce yatağımı topladım ve etrafı süpürdüm sonra üstümü değistirdim ve başladım heyecanla bavulumu hazırlamaya. Çok fazla kıyafet aldım ne kadar kalacağımızi bilmiyordum annem kesin söylenecekti,olsun ne olur ne olmaz yinede alayım dedim ve kırmızı  bavulum kapanmayacak hale geldiğinde gerekli tüm eşyalarımı koyduğumu düşnüyordum ve tamamdi .
Annem geldi ve karnemi görmek istedi biraz zoraki de olsa gösterdim istemeyerek annem somurtmuştu yazlık planından vazgeçeceğinden korkuyordum ama neyseki öyle bisey olmadi kizdı biraz ama napayım sevmiyorum okulu, biraz sonra telefonum çaldı özge aradı beni ozlemiş ah bende şimdiden onu özlemiştim ne yapacaktım tüm yaz boyunca bilmiyorum özge kapatınca beş dakika sonra babam aradi karnemi sormak için onada biseyler geçiştirdikten sonra uykum geldi ve uyudum.

Nihayet alanya tatili başlamıştı yola çıkmak için çok heyecanlandım beşbuçuk saatlik yolculuktan sonra sonunda alanyaya gelmiştik buranin havası çok değistikti çok güzel ve rahatlatıcı. Teyzem bizi karşıladı ve arabasına binip alanya ya gittik, sonra da yazlığa.Annem gibi teyzem de boşandı teyzem zengin birisidir muhasebeci olur kendisi,yıllık izine ayrılmiş sanırım yoksa bizi neden çağırsın ki. Eve geldiğimizde çok yorgun  oldugumu farkettim bu yüzden uyuyakalmışım.
Sabaha kadar dönüp durdum uyuyamamıştım, yerimi yadırgadım herhalde. Erkenden kalkıp evde bi o yana bi bu yana dolanıyordum canım sıkılmaya başladı ve özge yi aradım, canım arkadaşım çoktan uyanmıştı.O bu yaz ne kadar istemesede tenis' e gidecekti ve cenk ile çok güzel gidiyormuş biraz daha konuştuktan sonra mutfaktan sesler gelmeye başladı mutfağa doğru gittiğimde teyzem kahvaltı hazırlıyordu "aaa uyandınmı elifcim hadi yüzünü yıka da beraber kahvaltı edelim"
"Olur teyzecim hemen geliyorum"
Biraz sonra annem de uyanmışti hep birlikte bir kahvaltı ettikten sonra teyzemin benim için hazırladıği odaya gittim eşyalarımı yerleştirdikten sonra teyzem annem ve ben gezmeye çıktık alanyaya bayılmıştım heleki kızıl kule ye manzarası tam bir müthiş gezimizi bitirdik, yemek yedikten sonra eve döndük yarın havuza inecektim bakalım havuz nasıldı.
Beğeni gelirse yeni bölüm yakında...

AŞK TatildeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin