Sarah babasını çok seviyordu.Babasını o ilaçlardan sonra hastaneye götürmesini bekledi.Çok büyük bir risk aldı.Ama öz babanız ise her baba çocuğunu götürürdü.Casper ve Sarah öz kardeş değillerdi.Casperın annesi Hadier Marshall önceki evliliğinden Sarah yı doğurmuştu.kocası ölünce Yen'i birisi ile evlendi.Ondan ise Casper oldu aralarında 1 yaş fark vardı.
Hadier Marshall ın polis karşısında verdiği ifade böyleydi
...............
Olaylar karıştı polis Marshalların evine geldi.Adamı tutukladılar.Her şey çözülmüş gibiydi.1 Mesele hariç Henry vakası.....
Emily arada Casper'ın evinde kalıyordu.Annesi ve Casper zor günler geçirmişti.Ama emily her zaman onların yanındaydı.Henry olayı hariç herşey düzelmişti.Kasaba artık güzel günlerine dönüyordu.Okuldaki olaylar duruldu.Fakat polis Sarah davasında ipucu bulamadı.Emily e gösterilen kutuda sarah nın kanında olan ilaçlar tespit edildi evet.Ama parmak izi yoktu.Bunun için dava uzadı.Sarah nın babası daha uzun süre gözaltında oldu.
Biz hiç bir olaya karışmamaya çalıştık.Sadece ev okul ve sınavlara odaklanmaya çalıştık.Casper ve Emily bir kaç gün sonra tekrar kaçma planı ayarlamışlardı.Amaçları bebeği sağlıklı büyütmekti.Sorundan uzak bir yere gitmek.Casperın annesi bunu öğrenir öğrenmez karşı çıktı.Ama engel olmayacağını biliyordu.Bir plana ihtiyacı vardı.Emily Casperlarda kaldığı gün.Hava biraz soğuktu gece kalkıp bir örtü bulmak için ayaklandı.O sırada Casper'ın annesinin bilgisayarda bir şeyleri flaşa attığını gördü.Kapı arkasından izledi.Annesi bir video açtı.Emily sesleri duyunca şok oldu.Bir sürü ses kaydı vardı.
.
.
.
Videolarda Hadier Marshall sarah ile yaptığı konuşmalardı.Sarah nın sesini duydu.konuşmalarda
Hadier Marshall:Sen ailemizin yüz karasının seni hiç bir zaman sevmedik.
Sarah:Anne neden böyle yapıyorsun.Casperdan ne farkım var?
Hadier:Bana anne deme.Babanda bende seni kabullenemiyoruz.Sen benim yıllar önce yaptığım haramsın şu ilaçları iç te kaybol buradan.
Sarah:Bana ilaç verecek kadar mı ölmemi istiyorsun?
Hadier:Ne sanıyorsun? Artık defol hayatımızdan!
SARAH İLAÇLARI İÇMİŞTİ
Hadier Marshall olayı yanlış anlatmış polislere yanlış ifade vererek zaman kazanmak istemişti
Emily bunları duydu.Şok geçiriyordu.Ama bebeğini düşündü ani karar vermemesi gerekiyordu.Yavaşça odalarına geri döndü.
Casper la emily o gün kaçacaklardı.Annesi kahvaltıya çağırdı.Emily korkarak yedi.Yemekten sonra Casper ve emily uyuya kaldı.Annesi yemeklere uyku ilacı koymuştu.Annesi adamlarını çağırdı.Onları arabaya yükledi.O sırada bizde emily i ziyarete gelmiştik.Girer girmez olanları gördük.Adamları silahları bize doğru doğrultular beni ve Andrewi arabaya bindirdiler.Fakat peter ve hannah daha gelmemişti.Arabayla önlerinden geçtik.Nolur görsünler diye dua ettim.Ağzımız bantlanmış ellerimiz bağlanmıştı.Annesi önden konuştu.sm
-Sıradaki durak Doktor William Wood.
Suratımda hem korku hem endişe bir arada barınmıştı ilk defa.Hava bozmuştu,yağmur yüzünden çok hızlı gidemiyorduk.Hadier Marshall bize bakıp:
-Korkmayın sizin için değil.Alınması gereken bir bebek varda....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Gün
ActionAynı ayda 2 ölüm.Birbirleriyle bağlantılımı yoksa değilmi.Sizinde aklınızda olacak sorulardan bir tanesi "Okulun en popüler kızı neden intihar etsin?"Tüm soruların cevapları çıkacak fakat bu kendiliğinden mi yoksa 5 arkadaş sayesinde mi?